20th Century Boys (20世紀少年 o Nijusseiki Shōnen, en xaponés) ye un cómic manga xaponés de ciencia ficción y misteriu, guionizáu y dibuxáu por Naoki Urasawa, autor d'otres obres como Monster o Yawara!.

20th Century Boys
serie manga
Datos
Autor Naoki Urasawa
Xéneru anime y manga de ciencia ficción (es) Traducir
Llingua de la obra xaponés
País orixinal Bandera de Xapón Xapón
Premios Best foreign work published in Spain  (2006)
Award to the best spanish manga  (2008)
Obres derivaes 20th Century Boys: Cap. 2 La última esperanza (es) Traducir, 20th Century Boys: Cap. 1 El principio del fin (es) Traducir y 20th Century Boys: Cap. 3 Redención (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

La serie empezó a publicar en 1999 na revista Big Comic Spirits de la editorial Shōgakukan, y terminó con un total de 22 tomos recopilatorios en y una segunda parte, que narra'l final de la historia, nomada 21st Century Boys.

La hestoria destaca pola complexidá de la so trama, por mor del gran númberu de personaxes y la so estensión: unos 50 años na llinia temporal de los socesos que se rellaten y más de 4.000 páxines nes cuales Urasawa paez planiar al milímetru la so obra y adulces el llector va comprobando cómo les pieces daqué confuses de primeres, van encaxando. Nun ye una llectura más na que'l llector ye meru espectador, sinón que l'autor convida al que lu llee a pescudar les claves del misteriu, per aciu de pistes ocultes y numberosos flashbacks, dando opción a múltiples posibilidaes y múltiples teoríes per parte del llector.

Referencies editar

Enllaces esternos editar