Hunter x Hunter

Manga xaponés
Hunter × Hunter
Ficheru:Hunter-x-hunter.png
ハンターハンター
(Hantā Hantā)
CreadorYoshihiro Togashi
XéneruAición, aventura, fantasía
Manga
Creáu porYoshihiro Togashi
EditorialShūeisha
Espublizáu enShūkan Shōnen Jump
DemografíaShōnen
Primera publicación3 de marzu de 1998
Cabera publicaciónEn publicación
Volúmenes36
Anime
DireutorKazuhiro Furuhashi
EstudiuNippon Animation
Cadena televisivaFuji TV
Llicenciáu porBandera de Estaos Xuníos d'América VIZ Media
Primera emisión16 d'ochobre de 1999
Cabera emisión31 de marzu de 2001
Episodios62


película
OVA
DireutorSatoshi Saga (1–8)
Yukihiro Matsushita (9–16)
Makoto Sato (17–30)
EstudiuNippon Animation
ClasificaciónBandera de Brasil
Primera emisión17 de xineru de 2002
Cabera emisión18 d'agostu de 2004
Episodios30


película
Anime
DireutorHiroshi Kōjina
EstudiuMadhouse
Cadena televisivaNippon Television
ClasificaciónBandera de Estaos Xuníos d'América
Primera emisión2 d'ochobre de 2011
Cabera emisión23 de setiembre de 2014
Episodios148


película
Otros


película
[editar datos en Wikidata]

Hunter × Hunter (ハンター×ハンター Hantā Hantā?), estilizado como HUNTER×HUNTER, ye una serie de manga escrita ya ilustrada por Yoshihiro Togashi. La historia tien como protagonista a Gon Freecss, un neñu de dolce años que desea atopar al so padre, polo que decide convertise en «cazador», mesmamente como él, y de dalguna forma atopar el so paradoriu. A midida qu'avanza la historia, Gon faise amigu d'otros trés aspirantes a cazador: Leorio, Kurapika y Killua.

Historia editar

Dolce años enantes del entamu de la historia, Freecss Ging dexó al so fíu, Gon, cola tía de Gon, Mito, na Islla Ballena. Gon a quien se-y dixo mientres tola so vida que los sos pas morrieron, enteróse por un aprendiz de Ging que comenta, que'l so padre sigue vivu y convirtióse nun perfamosu cazador. Los cazadores tienen llicencia y son miembros de la elite de la humanidá, son capaces de rastrexar ayalgues secretes, besties rares, o inclusive otres persones.

Gon sale de la so casa pa convertise nun cazador como'l so padre, tomando l'exame de Hunter, una serie de brutales pruebes pa midir l'habilidá, la sobrevivencia , y el trabayu n'equipu.

Enantes y mientres l'exame, Gon axúntase y faise amigu de trés de los otros candidatos: l'últimu miembru del clan Kurta, Kurapika, que desea convertise nun cazador col fin de vengar a los sos muertos; Leorio, un médicu prospectivu qu'afirma'l deséu de facese ricu, y Killua Zoldyck, miembru d'una familia d'asesinos. Ente los munchos otros esaminaos, Gon s'atopa con Hisoka, un sádicu magu mortal.

Dempués del exame y una curtia escursión a los bienes en casa Killua, los cuatro protagonistes dixébrense, cola promesa d'axuntase na ciudá Yorknew meses más tarde. Kurapika sale a buscar trabayu y Leorio dexa d'asistir a la escuela de medicina. Gon y Killua deciden ganar más dineru y esperiencia de combate nel Sable de los Cielos, un rascacielos, onde miles d'artistes marciales compiten diariamente en torneos de llucha. Ellí atópense con un mayestru del kung fu llamáu Wing, que los capacita nel usu de Nen, que pue utilizase pa manifestar poderes sobrehumanos.

La historia de la serie axunta a los personaxes principales na puya más grande del mundu na metrópolis de Ciudá Yorknew. Gon, Killua y Leorio prueben distintos métodos pa ganar muncho dineru pa mercar el videoxuegu Island, un costosu xuegu con propiedaes Nen similares a les que puen ayudar a Gon p'atopase col so pá.

Mentanto, Kurapika, dempués d'apoderar una forma de nen en sí mesmu, toma un trabayu como guardaespaldes d'un veceru ricu que ta tratando de llograr un par de güeyos Kurta. Na puya, Kurapika se crucia cola Troupe Phantom, el grupu responsable de la matanza de la so cla y tán tratando de robar oxetos a lo llargo de munches puyes que tienen llugar na ciudá. Col sofitu de los sos compañeros Kurapika neutraliza'l Nen de Chrollo Lucilfer, llíder de la Troupe Phantom, llogrando detener l'actividá del grupu na ciudá de Yorknew.

A lo último, Gon y Killua atopen la cobicia Island, un xuegu de videu, aparentemente máxicu qu'absuerbe a los xugadores dientro. L'oxetivu del xuegu ye recoyer una serie de tarxetes de xuegu, anque cuasi too nel xuegu, dende la comida hasta'l dineru, pue convertise en tarxetes.

Dientro d'él, Gon y Killua tán xuníos a un profesor con esperiencia de Nen, Biscuit Krueger, quien los entrena. Cola ayuda, Gon y Killua borren el xuegu. Como parte del so pagu, déxase-yos tomar trés tarxetes pa ser usaes fuera'l xuegu. Utilizando una de les tarxetes, Gon y Killua salen de viaxe al allugamientu d'un xugador col nome d'usuariu "Nigg", que creen que se Ging. Sicasí, foron llevaos con Kite.

Gon, Killua y Kite, trabayen con investigadores biolóxicos nel país de Kakin. Estos investiguen insectos xigantes atopaos nes mariñes del país, el grupu afaya que vieno d'un home del tamañu de la formiga quimera reina, un insectu que taramia a les demás criatures y dempués da a lluz, y los descendientes herieden les carauterístiques de les distintes especies que foron comíos.

La reina mora nuna islla llamada Neo-Green Life una Comunidá Autónoma, habitada por una cultura neo-ludita. Rápido la reina desarrollu un gustu polos seres humanos y crea una colonia col fin de concebir un exércitu con un rei llamáu Quimera Ant Meryem.

Les formigues Quimera acaben cola mayor parte de la población enantes de que Gon, Killua, y Kite puedan llegar a la Islla. La reina muerre mientres el partu, el rei y los sos Guardias Reales fuxen de Neo-Green Life, pá derrocar el gobiernu de la República cerca d'East Gorteau.

So l'apariencia del antiguu rei de la República, Meryem empecipia'l procesu d'espertar la fuercia Nen nos civiles del este de Gorteau col fin d'escoyer soldaos pa xunilos al so exércitu personal pa conquistar el mundu, y convertir a los habitantes restantes en foodstock.

L'Asociación Hunter movilízase rápido pa detener el xenocidiu. Angustiáu pol asesinatu de la cometa nes manos de la Guardia Real, Gon y Killua formen parte del equipu d'estermín col fin de vengase del so amigu. El frente algama'l clímax mientres una batalla ente'l rei y Netero, el presidente de l'asociación de cazadores, que se sacrifica pa ganar a Meryem por aciu la detonación d'un arma de destrucción masiva enllantada nel so cuerpu.

El rei sobrevive, pero por cuenta del potente venenu lliberáu pol arma, muerre díes dempués. Gon tamién consigue la vengación pola muerte de Kite, pero ta gravemente mancáu y atópase inconsciente en cuidos intensivos.

Col asuntu de les Formigues Quimera resueltu, l'Asociación de Hunter céntrense agora nel procesu d'escoyer un socesor de Netero como presidente. Los otros cazadores traten de tener un nuevu presidente escoyíu por un sistema de votación propuestu por Ging, padre de Gon. Mentanto, Killua torna a la so casa pa consultar al so padre, buscando una manera de salvar la vida de Gon.

Personaxes editar

  • Gon Freecss (ゴン=フリークス Gon Furīkusu?) ye un neñu de dolce años que desea convertise nun cazador p'atopar al so padre, el llexendariu cazador Ging Freecss. Dáse-y perbién tratar colos animales y tien estraordinarios sentíos del olfatu y vista.
  • Killua Zoldyck (キルア=ゾルディック Kirua Zorudikku?) ye un neñu de dolce años y meyor amigu del protagonista, Gon Freecss. Killua pertenez a una famosa familia d'asesinos, la familia Zoldyck. Evitando tener el mesmu futuru, decidió participar nel exame de cazador. Ye bien axilosu y fuerte en combate. Tien una actitú bastante allegre y sele, en momentos de peligru suel ser fríu y calculador.
  • Kurapika (クラピカ Kurapika?) ye l'últimu miembru del clan Kurta, conocíos polos sos. El so oxetivu ye escorrer y destruyir al grupu responsable de la destrucción de la so cla, el Xen'ei Ryodan.
  • Leorio Paladiknight (レオリオ=パラディナイト Reorio Paradinaito?) ye un adolescente que nun principiu diz que ta participando nel exame de cazador por dineru, pero más tarde revela que ye porque desea convertise nun médicu, y precisa dineru pa pagar los sos estudios. Leorio ye un personaxe bien intelixente, que ta dispuesto a ayudar a los sos amigos ensin importar qu'asoceda.
  • Hisoka Morow: un poderosu lluchador que se visti de payasu, ye'l principal antagonista de Gon.
  • Chrollo Lucilfer: llíder del Ryodan.
  • Franklin: Pue coles sos manos disparar bales creaes con Nen.
  • Shizuku: Tien una aspiradora bien potente cola qu'absorve persones.
  • Machi: Tien un filo onde la fuercia ye inversamente proporcional col so tamañu.
  • Nobunaga Hazama: Tien una espada xaponesa bien filosa.
  • Uvogin: Ye'l más fuerte del Ryodan.
  • Shalnark: Ye bien intelixente y pue controlar a los sos oponentes col so móvil si llogra encualla-y daqué nel so cuerpu.
  • Phinks: Al xirar el so brazu la so fuercia va amontando pa poder cutir.
  • Pakunoda: Ye integrante del Ryodan, la so habilidá consisti en facer entrugues y tocar al so oponente pa poder lleer les sos memories.
  • Feitan: Ye ún de los más fuertes integrantes del Ryodan, y el so poder pue crear un pequeñu sol que pue xamuscar al so oponente.
  • Bonolenov: Ye de los integrantes más estraños del Ryodan, ya qu'oculta con viendes el so cuerpu enllenu de furacos colos que produz soníos.
  • Kortopi: Ye miembru del Ryodan y fai copies exactes de distintos oxetos.
  • Kalluto Zoldyck: Ye l'integrante nuevu que llegó en remplazu de Hisoka.
  • Ging Freecss (ジン フリークス) ye'l pá de Gon Freecss. Ye un cazador doble lo que quier dicir que la so llicencia de cazador ye de dos estrelles. Fizo l'exame a los 12 años al igual que Gon. El so pá morrió nun accidente, nun se saben los detalles. Lo único que cunta sobre la so pareya (nun se sabe si tán casaos), la ma de Gon, ye que tán «separtaos». Según Mito, Ging dexó a los 12 años Islla Ballena y volvió a los 22 con Gon bebe pidió a la so güela que curiara «un momentu» a Gon.
  • Mito Freecss: ye la madre adoptiva de Gon, y prima de Ging Freecss. Ella nun quixera que Gon dexara a la so familia. Nel manga, Mito ye prima de Ging, sicasí nel primer anime de Hunter × Hunter (años 90), Mito yera hermana de la madre de Gon y Ging yera'l so cuñáu.
  • Güela de Gon: Nun se conoz el nome real, pero nel manga apaez y cuenta a Gon que tuvo 2 fíos, el so primer fíu foi'l pá de ging, y la so segunda fía foi madre de Mito.
  • Gyro: ye'l fundador de la nación autónoma de NGL. Como un ser humanu, sufrió una infancia abusiva a manos d'un padre alcohólicu. La so ambición ye esparcir el mal en tol mundu.
  • Silva Zoldyck: Ye'l padre de Killua. Esanició a un miembru del Ryodan nel pasáu por trabayu. Ta casáu con Kikyo Zaoldyeck cola cual tuvo 5 fíos. Tien habilidaes como alta resistencia a casi tolos tipos de venenos y alta resistencia a la llectricidá. Tien l'habilidá Nen de tresmutar. Xunto con Zeno lluchó escontra Chrollo Lucifer.
  • Zeno Zoldyck: Ye'l güelu de Killua. Ye bien poderosu a pesar de la so edá.
  • Kikyo Zoldyck: ye la ma de Killua.
  • Illumi Zoldyck: ye l'hermanu mayor de Killua. Dende pequeñu foi entrenáu como un asesín y tamién foi quien entrenó a Killua. Illumi se carauteriza por tener un aura bien potente que Killua siempre tarreció. Pue tresformase n'otra persona con aguyes na cara.
  • Milluki Zoldyck: ye'l segundu hermanu mayor de Killua. Nun se lleva bien con él y piensa que lo malcrían demasiáu. Tien una coleición de muñeques y figures. Ye talentosu hackeando sistemes informáticos y conoz de videoxuegos en llinia.
  • Kalluto Zoldyck: ye l'hermanu menor de Killua, y actual miembru númberu 4 del Ryodan, en reemplazu de Hisoka. Pue controlar col so abanicu de papel munchos pequeños papeles que corten al so oponente.
  • Alluka Zoldyck: ye'l menor de los hermanos Zoldyck y el segundu más nuevu de la familia Zoldyck. Foi zarrada nuna celda mientres munchos años por cuenta de la so habilidá de conceder deseyos que pue matar en cualquier momentu a una persona.
  • Gotoh: Ye'l mayordomu de la Familia Zoldyck fiel amigu de Poli.
  • Guido: Lluchador del pisu 200 de la Torre Celestial qu'usa trompos p'atacar. Lluchó dos vegaes contra Gon, la primer batalla ganóla y la segunda piérdela tres mancase. Tien dos habilidaes: «Valse de la peonces» y «Metralletes de peonces».
  • Riluberto: Lluchador del pisu 200 de la Torre Celestial qu'usa una siella de ruedes. Lluchó con Killua, amosando les sos habilidaes «Aura de propulsión», «Twin snake song of defense» y «Thunder snake».
  • Kastro: lluchador del pisu 200 de la Torre Celestial qu'usa un doble y que llucha contra Hysoka, amosando la so habilidá «Bite of the tiger».
  • Zushi: Ye pupilu de Wing y ta deprendiendo les téuniques Nen. Faise amigu de Gon y Killua na Torre Celestial, lluchó con Killua nel pisu 50 y perdió contra esti.
  • Wing: Mayestru de Zoshi y gran conocedor de les téuniques Nen. Conoz a Gon y Killua na Torre Celestial y enséña-yos les téuniques básiques Nen pa que puean entrar al pisu 200.
  • Sachimono Tochino: Ye'l subordináu del dueñu de la casona onde Kurapika va buscar un oficiu que lu ayudara a atopar al coleicionista que busca los güeyos de la tribu Kurta. Tien la téunica Nen llamada «Once Chicos Escuros» que-y dexa crear 11 maleantes asesinos que los dexa controlar nun rangu pequeñu de distancia.
  • Scuwala: infiltráu (nun tien llicencia) que trabaya na casona de Neon Nostrade onde Kurapika va buscar un oficiu de guardaespaldes y que pretende nun dexar facer fácilmente l'exame. Remana'l Nen de la manipulación d'oxetos.
  • Bashou: Guardaespaldes de Neon Nostrade. Tien l'habilidá Nen llamada Great Haiku que consiste n'escribir daqué nuna tabla, como dalguna entruga y con una consecuencia, utilizando esta habilidá pa intentar afayar quien ye l'infiltráu dientro'l grupu.
  • Senritsu: Guardaespaldes de Neon Nostrade. Ye una hunter musical como s'autodenomina y amiga (anque la so apariencia ye d'un home) de Kurapika. Tien una habilidá Nen pa escuchar los llatíos del corazón. Ta en busca d'una partitura especial llamada La Sonata de la Escuridá con planes de destruyila yá que-y dexó nesi estáu por escuchar una parte de la música, la parte de la flauta, yá que el so cuerpu yera formosu antes. Tien

Tien l'habilidá de tocar melodíes cola srimavera pa relaxares a quien tán alredor.

  • Veze o Baise: Guardaespaldes de Neon Nostrade. Tien una habilidá Nen llamada Amante Instantáneu que consiste nun besu que convierte n'esclavu a quien lo recibe.
  • Tochino: Guardaespaldes de Neon Nostrade.
  • Iwancolef: Guardaespaldes de Neon Nostrade.
  • Linssen/Rinsen: Guardaespaldes de Neon Nostrade.
  • Domi: ye la fía de Right Nostrade, pertenez a la mafiosa familia Nostrade y ye una colleutora de carne. Tien l'habilidá de predicir el futuru.
  • Right/Raito Nostrade: Poderosu mafiosu de la Cla Ritz. Ye'l pá de Neon, tol so dineru vien de les predicciones de Neon. Namái ve a la so fía como un preséu pa ganar dineru.
  • Daltzorne: Xefe de los guardaespaldes de la familia Nostrade.
  • Los Injiyuu: guardia especial de los más poderosos mafiosos a nivel mundial. Supónse que son grandes lluchadores conocedores del Nen.
  • El Uxu: tien l'habilidá de facer «sumir» oxetos.
  • Mimizu: pue treslladase per debaxo de la tierra.
  • Jamajnu: llamáu tamién Perru Entusista yá que muerde y pue aplicar venenu na taragañada.
  • Yama Arashi: llamáu tamién Gochu Salvaxe, pue convertir parte o completitú del so cuerpu no que deseye, yá sía una bola de pelos o algodón por casu.
  • Hiru: llamáu tamién Sangrixuela asitia sangrixueles dende la so boca.
  • Zepairu: Mercader qu'ayuda a Gon y a Killua cuando intenten vender ayalgues.

Impactu editar

Hunter × Hunter ye ún de los dos títulos más conocíos de Togashi (l'otru ye Yū Yū Hakusho). En xunu de 2007, los primeros venti volumes del manga vendieron 36 958 000 copies combinaes en Xapón solamente.[1] El llanzamientu del volume ventiséis del manga foi'l más vendíu nos dos primeres selmanes del so llanzamientu a la venta,[2][3] y vendió más de 900 000 copies a partir del 3 de payares de 2008.[4] El manga tamién foi traducíu en distintos idiomes, en munchos países de tol mundu.

El manga vendió más de 68.8 millones de copies solo en Xapón.

Referencies editar

  1. «The Rise and Fall of Weekly Shōnen Jump: A Look at the Circulation of Weekly Jump» (inglés). Consultáu'l 28 de febreru de 2008.
  2. «Japanese Comic Ranking, September 30– October 6 - Anime News Network» (inglés). Consultáu'l 10 d'ochobre de 2008.
  3. «Japanese Comic Ranking, October 7-13 - Anime News Network» (inglés). Consultáu'l 16 d'ochobre de 2008.
  4. «Japanese Comic Ranking, October 28 - November 3» (inglés). Consultáu'l 6 de payares de 2008.