Radio Televisión Canaria

La Radio Televisión Canaria (RTVC) ye un ente públicu autonómicu de televisión y radio dependiente del Gobiernu de Canaries. La so sede principal asítiase na ciudá de Santa Cruz de Tenerife.[1]

Radio Televisión Canaria
radiodifusión pública y cadena de radiodifusión (es) Traducir
País España
Autonomía Canaries
Direición España
Historia
Fundación1999
Sector
Productos destacaos Televisión Canaria (es) Traducir
Forma parte de
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Corporativu editar

L'ente ye xestionáu por dos empreses públiques: Televisión Pública Canaria, S.A. (TPC, S.A.) y Radio Pública Canaria, S.A. (RPC, S.A.)

El domiciliu social y sede principal asítiase en Santa Cruz de Tenerife,[1] anque dispón de dos sedes y dos centros de producción, unu en Santa Cruz de Tenerife y otru en Les Palmes de Gran Canaria. Amás tien delegaciones nel restu del archipiélagu, asina como en Madrid.

Canales editar

  • Televisión Canaria: de calter xeneralista.
  • Televisión Canaria Dos: entamó les sos emisiones d'ámbitu autonómicu nel añu 2006 y de forma esclusiva pola TDT. Orixinalmente foi concebía como una canal cultural y divulgativa, anque terminó por ser un contenedor nel que redifundir la programación de la primera canal. Como midía d'aforru, ta previstu que pieslle a lo llargo del añu 2012.[2]
  • Televisión Canaria Sat: de calter turísticu-divulgativu, emite n'abierto al traviés de los satélites Hispasat y Astra. La so programación básase na emisión de programes de producción propia, boletinos informativos, documentales de tipu turísticu y programes divulgativos. Foi'l sustitutu de la canal turística Canal Canarias.
  • Canarias Radio:[3] emisora de radio pública d'ámbitu xeneralista qu'entame les sos emisiones el 30 de mayu de 2008, con motivu de la celebración del Día de Canaries. Anguaño, emite pa tol archipiélagu canariu al traviés de la FM y la TDT.

Referencies editar