1-2-Switch ye un xuegu de socialización desenvueltu y publicáu por Nintendo pa Nintendo Switch, que foi llanzáu en tol mundu'l 3 de marzu de 2017.[1] El xuegu utiliza'l controladores Joy-Con, con xugadores mirándose de frente xugando a dellos minixuegos.[2]

1-2-Switch
Desendolcador Nintendo Entertainment Planning & Development (es) Traducir
Distribuidora Nintendo
Plataforma Nintendo Switch
Publicación 3 marzu 2017
Serie 1-2-Switch (en) Traducir
Xéneru videoxuegu de fiesta
Mou multixugador, multijugador compartido/pantalla dividida (es) Traducir y xugador contra xugador
Preséu d'entrada Joy-Con
Clasificaciones
CERO Todos +10 (es) Traducir
ESRB Todos +10 (es) Traducir
PEGI PEGI 7
USK USK 6
Más información
Páxina web oficial 1-2-switch.nintendo.com
' 1-2-Switch '
Cambiar los datos en Wikidata

Sistema de Xuegu editar

1-2-Switch ye un xuegu de socialización nel qué xugadores de normal nun miren qué ta pasando na pantalla, sinón que xueguen escuchando los efeutos de soníu y usando les funcionalidades de los Joy-Con pa xugar a dellos xuegos distintos. Presenta 28 minixuegos distintos, la mayoría de dos xugadores, cada cual utiliza un Joy-Con y de cutiu mira de frente al otru xugador mientres gameplay. Amás de videos pa cada xuegu, los xugadores mayoritariamente confíen namái nes pistes d'audiu y la vibración HD de los Joy-Con pa indicar cómo tán xugando a cada xuegu.

Minixuegos editar

  • Desafíu Roqueru: los xugadores tienen qu'utilizar el so Joy-Con como si tocaren una guitarra d'aire al ritmu de música de rock.
  • Ñácaru: Xugáu na manera portátil de Switch, los xugadores tienen que mecer un ñácaru llorando por que se duerma y ponelo embaxo selemente ensin espertalo.
  • Conteo de Pelotes: Utilizando la vibración HD del Joy-Con, los xugadores tienen qu'aldovinar cuántes pelotes tán rodando dientro d'una caxa. Ellos entornen el controlador na palma de la so mano. Los xugadores pueden despintar el so camientu, torgando'l so adversariu d'escoyer el mesmu númberu a automáticamente y acabar el xuegu n'empate.
  • Béisbol: Un xugador escueye ente dos eleiciones de pitching, y l'otru intenta que los xugadores lleguen a la base.
  • Bandera Playera: Los xugadores cuerren nel sitiu pa ser el primeru p'algamar una bandera. El controlador cimbla cuándo tán nel allugamientu de la bandera, y llevanten el controlador pa llevantar la bandera.
  • Práutica de Boxéu: los xugadores siguen instrucciones sobre qué puñada tienen d'executar, y el xugador más rápidu n'efectuar una puñada precisa recibe un puntu.
  • ¡Copia posar!: Cada xugador se turna pa faer trés poses de baille, y l'otru xugador copia posar al ritmu de la música. Los xugadores puntúen en función de la exactitú, enerxía, tiempu y poses.
  • Al to ritmu: Dambos xugadores tienen que baillar llibremente al mesmu ritmu. La música dacuando pa de volao, entós los baillarinos tienen qu'aguantar la so posición.
  • Atracón: Un xuegu d'un xugador solu qué fai usu de la cámara de movimientu del Joy-Con derechu. Los xugadores aguanten el controlador a escasa distancia de la so boca y fai el movimientu de morder pa comer tantos emparedaos virtuales como puedan dientro del plazu máximu.
  • Gatíu Mentirosu: Una versión alternativa del sortéu Rápidu que presenta música alterna, una tema de nueche, y pallabres como "mosca" y "archivar" dichu primero que "fueu", pa burllar los xugadores a disparar tempranu y ser descalificaos.
  • Gorila: Los xugadores cuten el so pechu nun ritmu dau y tan rápido como puedan.
  • Xiru Controláu: los xugadores asitien el Joy-Con nuna superficie y tomar él en vueltes a curioso ascensor y rotan el Joy-Con ensin solmenar demasiáu. La vibración HD y l'audiu sollerten el xugador si tán a puntu de fallar una vuelta, col xugador dau 5 cues primero que fallen. El ganador ye quienquiera rotates el so controlador el más enriba trés vueltes.
  • Catar: los xugadores tienen qu'utilizar los xestos y pulsiar el botón concretu pa catar una vaca virtual, coles mires d'enllenar más jarras que'l so adversariu.
  • Platillos Xiratorios: los xugadores tienen qu'utilizar los sos Joy-Con pa caltener un establu de platu imaxinariu, teniéndo-yos que xirar si l'equilibriu ta perdíu.
  • El Gatíu más rápidu: Paeciéndose a un sortéu rápidu Occidental, dambos xugadores tienen que señalar los sos controladores escontra baxo y, a recibir la orde de disparar, tien qu'apuntar el so controlador y disparar antes del so adversariu.
  • Pasarela de Modes: Los xugadores escuchen pistes musicales y faen poses dinámiques como nuna pasarela.
  • La Caxa Fuerte: los xugadores tienen que correr p'abrir enriba d'un seguru por torcer los Joy-Con pa xirar un dial, parando atención a golpes del controlador.
  • Entrenamientu de Samurái: Un xugador fai una espada elevada que bancia movimientu mientres l'otru mostiu de xugador aplausu'l so controlador, como si coyíen una espada cola so bare manes. Los xugadores tomen él en vueltes hasta qu'un xugador falla pa coyer la espada del so adversariu.
  • Afaitada a palpu: los xugadores utilicen los Joy-Con como navayes llétriques, corriendo pa ser el primer a dafechu afaitar les sos barbes virtuales.
  • Bandera Marinera: los xugadores escuchen a cues d'una fema y machos announcer. Los xugadores tienen que siguir les instrucciones de la voz fema mientres faciendo l'opuestu de la voz del machu.
  • Daos con Maña: Basáu enriba los dados del mentirosu, los xugadores utilicen el so Joy-Con como taza y daos. Los xugadores pueden solmenar el controladores alredor a shuffle los dados, y pueden re-endolcar a 3 tiempu. Cuándo les taces son lifted, el xugador col númberu más altu nes sos daos gana. Aun así, cuando'l númberu nos dados d'un xugador namái pueden ser detectáu pol opposing xugador al traviés de vibración, los xugadores pueden intentar a risco el so adversariu, burllándo-yos a solmenar la so taza y acabando con un númberu más baxu.
  • Burbuyes Inquietes: los xugadores ximielguen un Joy-Con que representa una botella de refrescu y pasalo alredor, apuntando a nun ser l'aguantándolo cuándo'l corchu inevitablemente españa.
  • Duelu d'Espaes: los xugadores utilicen los Joy-Con como espaes, aguantando embaxo los botones de gatíu a guardia y lliberar y banciando el controlador p'atacar. Los xugadores pueden guardia contra una fuelga vertical por banciar horizontalmente, y viceversa.
  • Tenis de mesa: Un xuegu de tenis de la mesa en qué xugadores tien qu'escuchar a audiu rítmicu cues pa pegar tres un ping pong pelota. Los xugadores pueden actuar lobs y choques p'alteriar el fluxu ya intentar echar del so adversariu.
  • Teléfonu: los xugadores asitien el so Joy-Con nuna superficie y tien que ser el primer pa escoyer el suyu enriba cuándo los aniellos de teléfonu. Dacuando, tán daos un aniellu concretu pa escuchar para.
  • L'arca de l'Ayalga: Xugadores rotan el Joy-Con pa desenguedeyar les cadenes qu'arrodien una arca de l'ayalga.
  • Bruxos: los xugadores utilicen los Joy-Con como varitas de Maxa, utilizando xestos y contadores pa emburriar tres una viga de topetar de máxicu. El xuegu ta empezar per ximelgar los Joy-Con en movimientos circulares percima de la cabeza del xugador, y entós los xugadores tienen qu'emburriar pa mover la enerxía más cercana al so adversariu. Emburriando darréu dempués de les vueses resultaos d'adversariu nun contador, que mueve la enerxía más allá qu'un normal emburriáu.
  • Zen: los xugadores aguanten una pose dada colos Joy-Con sentando nes sos manes, intentando pa quedase tan quietu como seya posible.

Desarrollu editar

Dempués de que Nintendo anunció'l xuegu nel eventu de Nintendo Switch en xineru de 2017, Nintendo amosó seis minujuegos al públicu.[3] El xuegu yera tamién desveláu p'amosar les capacidaes de los Joy-Con, domo la vibración HD y la Cámara de Movimientu.[4]

Receición editar

 Receición
Analís
Publicación Puntuación

Pre-Llanzamientu editar

Hasta'l llanzamientu del so trailer inicial, delles comentaristes compararon el xuegu a WarioWare.[5][6] Ben Skipper del International Business Times toma nota de les insinuaciones sexuales del xuegu.[7]

La decisión pa de Nintendo pa llanzar el xuegu por separáu del sistema foi criticáu por dellos comentaristes, argumentando que'l xuegu taría meyor como pack, de manera paecida a Wii Sports.[8][9][10] Cory Arnold de Destructoid criticó la falta d'una manera d'un xugador, y dixo que los minixuegos yeren peor que los incluyíos en Wii Deportes, argumentando qu'escarecen de cualquier clase de progresión.[11]

Llanzamientu editar

1-2-Switch hai recibíu "revisiones mistes o" medies, según la web Metacritic.

Referencies editar

  1. «1-2 Switch Announced For Nintendo Switch». WWG. 12 de xineru de 2017. http://wwg.com/2017/01/13/1-2-switch-announced-for-nintendo-switch/. Consultáu'l 13 de xineru de 2017. 
  2. «1-2 Switch Announced for Nintendo Switch». IGN. 12 de xineru de 2017. http://www.ign.com/articles/2017/01/13/1-2-switch-announced-for-nintendo-switch. Consultáu'l 13 de xineru de 2017. 
  3. «1-2-Switch is Nintendo’s weirdest party game yet». The Verge. 13 de xineru de 2017. http://www.theverge.com/2017/1/13/14262624/1-2-switch-nintendo-hands-on-preview. Consultáu'l 13 de xineru de 2017. 
  4. «1-2-Switch Will Let Nintendo Switch Liven Up Parties». Nintendo Insider. 13 de xineru de 2017. http://www.nintendo-insider.com/2017/01/1-2-switch-will-let-nintendo-switch-liven-up-parties/. Consultáu'l 13 de xineru de 2017. 
  5. «1 2 Switch is a WarioWare-esque game where you face your opponent directly». gamesradar. 12 de xineru de 2017. http://www.gamesradar.com/1-2-switch-is-a-warioware-esque-game-where-you-face-your-opponent-directly/. Consultáu'l 13 de xineru de 2017. 
  6. «Nintendo Introduces 1-2-Switch, A Party Game Which Asks You To Ignore The Screen». Nintendo Life. 13 de xineru de 2017. http://www.nintendolife.com/news/2017/01/nintendo_introduces_1-2-switch_a_party_game_which_asks_you_to_ignore_the_screen. Consultáu'l 13 de xineru de 2017. 
  7. «Nintendo Switch launch game 1-2 Switch's cow-milking mini game is udder filth». International Business Times UK. 13 de xineru de 2017. http://www.ibtimes.co.uk/nintendo-switch-launch-game-1-2-switchs-cow-milking-mini-game-udder-filth-1600994. Consultáu'l 13 de xineru de 2017. 
  8. «1-2-Switch is not the killer app the Nintendo Switch needs». Polygon. 13 de xineru de 2017. http://www.polygon.com/2017/1/13/14268204/1-2-switch-nintendo-switch-pre-review. Consultáu'l 13 de xineru de 2017. 
  9. «Nintendo Switch: hands-on with Nintendo’s unique and pricey new console». VG247.com. 13 de xineru de 2017. https://www.vg247.com/2017/01/13/nintendo-switch-hands-on-with-nintendos-unique-and-pricey-new-console/. Consultáu'l 13 de xineru de 2017. 
  10. «7 Baffling Switch Decisions That Nintendo Is Making». Twinfinite. 13 de xineru de 2017. http://twinfinite.net/2017/01/7-puzzling-switch-decisions-that-nintendo-is-making/5/. Consultáu'l 13 de xineru de 2017. 
  11. «1-2-Switch is not the next Wii Sports» (n'inglés). Destructoid. 20 de xineru de 2017. https://www.destructoid.com/1-2-switch-is-not-the-next-wii-sports-413579.phtml. Consultáu'l 21 de xineru de 2017. 

Enllaces esternos editar