Adelaida de Vilich

monxa alemana (960–1015)

Santa Adelaida de Vilich, n'alemán: Adelheid von Vilich; (circa 960Geldern – 5 de febreru de 1015Colonia) foi fía de Megingoz, conde de Gelderland,[1] y de Gerberga de Metzgau, nieta de Carlos III de Francia, el Simple.

Adelaida de Vilich
abadesa

Vida
Nacimientu Gelderncirca 960
Nacionalidá Bandera d'Alemaña Alemaña
Muerte Colonia5 de febreru de 1015 (54/55 años)
Familia
Padre Megingoz of Guelders
Madre Gerberga of Lorraine
Hermanos/es Irmintrud (es) Traducir
Estudios
Llingües falaes alemán
Oficiu monxa
Santoral
5 de febreru
Creencies
Relixón Ilesia Católica
Orde relixosa Orde de San Benitu
Cambiar los datos en Wikidata

Yera entá mozu, cuando ingresó nel conventu de Santa Úrsula, que siguía la regla de San Jerónimo. Alredor de 980, los sos padres fundaron el conventu de Vilich, na confluencia de los ríos Rin y Sieg, al otru llau de la ciudá de Bonn. A la muerte de la so madre, Adelaida convertir n'abadesa d'esti nuevu conventu y, dempués de dalgún tiempu, introdució la regla de San Benitu, que-y paeció más estricta que la de San Jerónimo.[2]

La so fama de santidá y l'obra de dellos milagros atraxeron l'atención de San Heriberto, arzobispu de Colonia, quien quixo faela abadesa del conventu de Santa María en Colonia p'asoceder a la so hermana Bertha, que finara nel añu 1000. L'emperador Otón III confirmó a Adelaida na so nueva dignidá. Mientres foi abadesa de Santa María en Colonia, siguió siendo abadesa de Vilich. Morrió nel so conventu de Colonia nel añu 1015 y foi soterrada en Vilich, onde se fai una solemne celebración cada 5 de febreru.

Una haxografía, Vita Adelheidis, ufierta cierta información sobre la so familia.[3]

Referencies editar

Enllaces esternos editar

Plantía:Catholic