Adina Bastidas

política venezolana

Adina Mercedes Bastidas Castillo (11 de xunu de 1943Caraques) ye una política, profesora y economista venezolana.

Adina Bastidas
Vicepresidente de Venezuela

24 avientu 2000 - 13 xineru 2002
Vida
Nacimientu Caraques11 de xunu de 1943 (80 años)
Nacionalidá Bandera de Venezuela Venezuela
Oficiu economistapolítica
Creencies
Partíu políticu Partíu Socialista Xunío de Venezuela
Partido de la Revolución Venezolana (es) Traducir
Partido Comunista de Venezuela (es) Traducir
Movimiento V República (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Mocedá editar

Dende la so mocedá foi militante del Partíu Comunista de Venezuela, integrando una Unidá Táctica de Combate (UTC) del grupu guerrilleru Fuercies Armaes de Lliberación Nacional que desamarró la llucha armada en Venezuela ente los años 1960 y 1969.

El 4 de febreru de 1964 ye detenida portando una pistola xunto a Mario Antonio García, por un robu a mano armada a Lourdes Blanco de Cañes, vilba d'un efectivu de la Guardia Nacional muertu en serviciu, quien acababa de cobrar una pensión de viudez. Los vecinos prindar, desarmaron y apurrieron a la Policía Téunica Xudicial, prindándose-yos dos armes. Enxuiciada en Caracas y unviada el 11 de febreru de 1964 a la Cárcel de Muyeres de Los Teques. Dempués de salir en llibertá incorporar al Partíu de la Revolución Venezolana (PRV) na Universidá Central de Venezuela onde s'encarga de reclutar cuadros y militantes pa les unidaes urbanes. Dempués de la pacificación del país por aciu la reinserción de los grupos comunistes al sistema políticu, na década de los noventa ye militante fundadora del Movimientu V República.

Vicepresidenta de la República editar

El presidente de Venezuela Hugo Chávez designar Vicepresidenta executiva de la República'l 24 d'avientu de 2000 hasta'l 13 de xineru de 2002, cargu de gobiernu creáu pola nuevu constitución de 1999 impulsada por Chávez por aciu referendu popular, convirtiéndose na primer muyer en Venezuela que llogra'l segundu cargu gubernamental oficialmente.

Considerada de l'ala más izquierdista del gobiernu de Chávez, Bastidas foi bien criticada polos empresarios venezolanos. Foi sustituyida por Diosdado Cabello.

Ver tamién editar


Predecesor:
Isaías Rodríguez
Vicepresidente de Venezuela
20002002
Socesor:
Diosdado Cabello Rondón

Referencies editar

Enllaces esternos editar