Adriana Esteves

actriz brasilana

Adriana Esteves Agostinho de Brichta (15 d'avientu de 1969Rio de Janeiro) ye una actriz brasilana.

Adriana Esteves
Vida
Nacimientu Rio de Janeiro15 d'avientu de 1969[1] (54 años)
Nacionalidá Bandera de Brasil Brasil
Familia
Casada con Marco Ricca (1994 – 2004)
Vladimir Brichta (2006 – )[2]
Fíos/es 2
Estudios
Estudios Universidad Gama Filho (es) Traducir
Llingües falaes portugués
portugués brasilanu
Oficiu actriz, actriz de cineactriz de televisión
IMDb nm0261701
Cambiar los datos en Wikidata

Foi nomada pa un Emmy en 2011 a la meyor actriz nuna serie dramática pol so papel como Dalva de Oliveira na miniserie Dalva y Herivelto: uma Canção d'Amor.[3]Fía de l'artista plástica Regina Esteves Agostinho y del médicu Paul Philip Agostinho.

Adriana estudió balé y teatru cuando yera neña y empezó la so carrera artística a los 16 años como modelu dempués de dexar de ser baillarina. Ye llicenciada en Publicidá pola Universidá Gama Filho ya ingresó a la televisión como presentadora del programa Evidências, emitíu por Rede Bandeirantes en 1988.

La reconocencia internacional tocó-y a los so puerta al interpretar a "Carminha" na superproducción brasilana Avenida Brasil el cual recibió grandes aponderamientos y comentarios de la so actuación per parte de l'audiencia, tamién ye considerada como una de les grandes villanes en tola historia de les telenoveles brasilanes.

Carrera Profesional editar

1988-1997: Primeros Trabayos editar

La primer apaición d'Adriana en telenoveles foi como extra en Val Tudo en 1988, onde interpretó modelu. Un añu más tarde, en 1989, participó na "Estrela Por Um Día" de Domingão do Faustão. Esta participación nel programa de la Rede Globo abrió les puertes de la estación p'Adriana, que nesi mesmu añu debutó como actriz na telenovela Top Model. En 1990 na novela Meu Bem, Meu Mal sorprendió a toos y foi emponderada pola crítica y el públicu, y esi mesmu añu ye nomada como la sustitución de Regina Duarte, como la "nueva novia en Brasil". En 1992 recibió'l so primer papel protagonista, como la moza Marina Batista en Pedra sobre Pedra. Na trama, fixo pareya romántica con Maurício Mattar. Los sos personaxes axuntábense viviendo un verdaderu "Romeo y Julieta", yá que los sos padres, interpretaos por Renata Sorrah y Lima Duarte, vivíen de pies de guerra. Al añu siguiente, foi criticada pola so actuación en Renascer como la fogosa Mariana. Darréu foi escoyida pa protagonizar Quatro por Quatro; sicasí, dempués de grabar delles escenes carauterizada como Babalú abandonó la novela antes del estrenu, siendo sustituyida por Letícia Spiller.

1995-2011 Cambéu d'estación y torna a Rede Globo editar

En 1995 foi escoyida pa participar na película As Meninas, basada na novela de Lygia Fagundes Telles, y protagonizó la miniserie Decadência. En 1996, treslladar a SBT, onde protagonizó Razão de Viver. Nesi momentu, tuvo un romance col so primer home, Marco Ricca, con quien actuó na novela Renascer y tuvo un fíu, Felipe, nacíu en 2000. En 1997 tornó a Globu y protagonizó A Indomada, onde interpreta a Eulalia, na primer fase y Helena, na segunda fase. En 1998 interpretó a la villana Sandra na telenovela Torre de Babel, y foi considerada la meyor actriz d'esi añu. Nel 2000, protagonizó O Cravo y a Rosa, onde vivió'l papel de la feminista Catarina Batista, un personaxe que se considera una de les sos actuaciones más importantes nel drama de la televisión nacional. En 2002 interpretó a la villana risible Amelinha na novela Coração de Estudante, onde conoció al so segundu y actual home, Vladimir Brichta, con quien tendría un fíu (Vicente). Poco dempués protagonizó Kubanacan, onde vivió a la cantante de cabaré, Lola, de Carlos Lombardi. La primer eleición del autor foi l'actriz Letícia Spiller, pero l'actriz participó nes grabaciones de Sabor da Paixão y polo tanto nun pudo aceptar la invitación. Participó na primer fase de Señora del destín como la villana Nazaré Tedesco. Tamién trabayó en A Lua me Disse, como Heloísa. En 2006 tamién realizó un curtiu pero importante papel como Stella Assumpção, la madre de la protagonista Júlia (Gloria Pires) en Belíssima. Amás de la televisión, tamién se desempeñó nel teatru. Yá nel cine encarna a la cómica llimpiadora Olympia en Trair y Coçar É Só Começar, basáu na obra teatral del mesmu nome.

2007-2011: Series y nominación a los Emmy editar

En 2005 dio vida a l'ama de casa Celinha nel especial de fin d'añu de Toma Lá, Dá Cá. Cuando'l programa llegó a la Rede Globo, en 2007, Adriana, dempués de la llicencia por maternidá del so segundu fíu, retomó'l personaxe Celinha, interpretándolo en 2009. Mientres grababa Toma Lá, Dá Cá, Adriana participó na miniserie Dalva y Herivelto: uma Canção d'Amor, interpretando a Dalva de Oliveira, un papel pol que foi nomáu a un premiu Emmy Internacional a la meyor actriz nel 2011. La miniserie emitir en xineru de 2010, cuando taba dafechu grabada. Nel mesmu añu actuó nel episodiu "A Vingativa do Méier" de la serie As Carioques. En 2011 foi esguilada pa dar vida a la paleontóloga Julia, la protagonista de Dinosaurios y Robots, que de la mesma fai la so tercera pareya romántica con Marcos Pasquim.

2012-presente: Consagración Internacional editar

En 2012 apaeció como la villana Carmiña na telenovela Avenida Brasil, creada por João Emanuel Carneiro, collechando aponderamientos de la crítica y llogrando ser escoyida como Meyor Actriz en 2012, ganando dellos premios, incluyendo'l Meyor del Añu y el troféu Imprensa. Carminha, el so personaxe, foi considerada como unu de los más grandes villanos de les telenoveles brasilanes, al igual que'l de Flora en La Favorita (tamién de João Emanuel Carneiro). Anque en 2012 foi nomada pola revista Time como una de les cien figures más influyentes en Brasil, l'actriz declaró que nun va realizar nengún trabayu en 2013, deseyando solo folgar. En 2015 vuelve a la televisión como Tania Drummond na miniserie Felizes para Sempre?. Meses dempués foi confirmada pa ser l'antagonista na telenovela Muyeres Ambicioses como la villana Inês Junqueira. En 2017 ye nomada per segunda vegada al Premiu Emmy Internacional a la meyor actriz pol so trabayu en Xusticia (miniserie)

Filmografía editar

Televisión editar

Añu Títulu Personaxe
1988 Val Tudo Modelu
1989 Top Model Tininha
1990 Meu Bem, Meu Mal Patrícia Melo
1991 Casu Especial Marina
1992 Pedra sobre Pedra Marina Farias Batista
Você Decide
Especial Leandro y Leonardo novia de Leandro
1993 Renascer Mariana
1994 Você Decide
1995 Decadência Carla
A Comédia da Vida Privada Maria Helena
1996 Didi Malasarte Lili
Razão de Viver Zilda
1997 La indomable Lúcia Helena / Eulália
1998 Mulher Liliana
Torre de Babel Sandra da Silva (Sandrinha)
2000 El clavel y la rosa Catarina Batista
2001 Brava Xente Marina
2002 Corazón d'estudiante Amélia Mourão (Amelinha)
2003 Kubanacan Lola Calderón
2004 Señora del destín Nazaré Tedesco (mozu)
2005 A História de Rosa Rosa
A Lua Me Disse Heloísa[4]
A Turma do Didi Ella mesma
Sitcom.br Mãy
Toma Lá Dá Cá Celinha
2006 Belíssima Stella Assumpção
2007 Toma Lá Dá Cá Celinha
2010 Dalva y Herivelto Dalva de Oliveira
As Carioques Celi
2011 Dinosaurios & Robots Júlia Freire de Aquino
2012 Avenida Brasil Carmen Lúcia Moreira de Souza (Carminha)
2015 ¿Final Feliz? Tânia Drummond
Muyeres ambicioses Inês Ferraz Junqueira
2016 Xusticia (miniserie) Fátima

Referencies editar

Enllaces esternos editar