Aglahe Leyva

presentadora de televisión mexicana

Aglahé Leyva Macías (14 d'abril de 1989Monterrey) ye una baillarina y presentadora de televisión mexicana famosa pola so participación nel programa Si puédese de Televisa Monterrey.

Aglahe Leyva
Vida
Nacimientu Monterrey14 d'abril de 1989 (35 años)
Nacionalidá Bandera de Méxicu Méxicu
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu presentadora de televisión
Cambiar los datos en Wikidata

Carrera Profesional editar

Aglahe ye egresada de la carrera de comunicación nel Centru d'Estudios Universitarios de Monterrey (CEU). empecipió trabayando como baillarina de XV años nel ballet del so hermanu Avyel Leyva. El so entamu na televisión diose depués de qu'en 2008 riquir pal programa de Sí se puede, una baillarina por un tiempu indefiníu, yá que Palombu, la baillarina anterior, tuvo que salir por causes de fuercia mayor.

Esi día por casualidá Avyel comentó-y a Lorena Cortines Lore Lore que tenía una hermana coles carauterístiques qu'ella precisaba y asina foi como ingresó al programa.

Aglahe, adulces, foi creciendo nel programa de Lore Lore, de ser una baillarina pasu a ser co-presentadora del programa, amás de ser la encargada de bumperiar (tresmiti-y al teleauditorio lo que sigue al tornar de la corte).

En 2009 recibió'l llamatu de la Chongo rápidu por cuenta de qu'afayóse que podía mover el so piniellu como si fuera una especie d'abanicu al ritmu del cantar La Guedeya de la Banda MS, imponiendo esti baille dientro del programa infantil.

En xunetu de 2009 participó nel concursu entamáu pol programa Que nueche intensa tituláu Estrelles del baille al pie del so compañeru de Si puédese, Eduardo Hinojosa, ganando'l cuartu llugar a lo llargo d'ocho selmanes de trabayosu trabayu y entrenamientu dancístico. Tamién tuvo la oportunidá de conducir xunto a Lore Lore el programa de Radio Xúnite a la bola de la estación de radio Xénesis de Nucleu Radio Comunicaciones.

A principios de 2012 participó nel programa vespertín El Club y foi presentadora nel programa Les más bones de la canal de música Teleritmo de Multimedios.[1]

Programes TV editar

Referencies editar

  1. «Copia archivada». Archiváu dende l'orixinal, el 13 de xunetu de 2015. Consultáu'l 26 de febreru de 2010.

Enllaces esternos editar

Videu de Parchis Estrelles del baille http://www.youtube.com/watch?v=pv88oeX7D9Y * Videu de Quebradita Estrelles del baille http://www.youtube.com/watch?v=CXTaC9MrnNM