Aizuchi (相槌 o あいづち?) ye un términu xaponés pa les interjección frecuentes mientres una conversación qu'indica que l'oyente ta emprestando atención y entiende el mensaxe del emisor. El aizuchi constantemente asegura al emisor que l'oyente ye activu y atópase arreyáu na conversación.

El aizuchi ye frecuentemente malinterpretado por persones que nun falen l'idioma xaponés como una manera d'aceptar lo dicho de parte del qu'escucha, porque les pallabres más comunes del aizuchi inclúin:

  • "hai", "ee", o "un" (si, con distintes variantes de formalidá)
  • "sō desu ne" (asina pienso que ye, entós)
  • "sō desu ka" (ye esto asina?)
  • "hontō" or "hontō nin" (daveres?)
  • El movimientu afirmativu cola cabeza.

Les rellaciones llaborales en particular pueden ser atrabancaes por persones ayenes a esta conocencia, qu'asumen que los sos compañeros xaponeses asintieron a les sos suxerencies mientres tola conversación, cuando en realidá los xaponeses solamente confirmaron que les suxerencies fueron entendíes.

Aizuchi pueden tamién tomar la forma de les llamaes entrugues con ecu, que consisten nun sustantivu más "desu ka". Depués de que l'Emisor A formula una entruga, el Receptor B puede repitir sustantivu siguíu por "desu ka" pa confirmar qué yera a lo que l'Emisor A tábase refiriendo, o a cencielles pa caltener una comunicación activa mientres el Receptor B piensa una respuesta.

Referencies editar

Enllaces esternos editar