Aktiengesellschaft (pronunciación alemana:ˈaktsiənɡəzɛlʃaft; embrivíu AG) ye un términu alemán equivalente al usáu en castellán sociedá anónima (S.A.).

La pallabra alemana Aktiengesellschaft ye una pallabra compuesta de dos términos: Aktien que significa aiciones y Gesellschaft que significa compañía. El so significáu averáu en castellán sería: "sociedá que les sos participaciones consisten n'aiciones".

La sociedá anónima alemana (Aktiengesellschaft) tien una particularidá que la diferencia del restu de les sociedaes anónimes del mundu: Tien por llei d'un tercer órganu independiente: el Aufsichtsrat (conseyu de vixilancia) tien la función de xixilar les actitúes del conseyu directivu (Vorstand) y solo puede ser electu pola asamblea d'accionistes por un plazu máximu de 4 años. Dichu conseyu de vixilancia (Aufsichtsrat) componer d'un númberu impar y a lo menos de 3 miembros. Dichos miembros nun pueden ser miembros del direutoriu nin tampoco miembros del direutoriu pueden ser miembros del conseyu de vixilancia (Aufsichtsrat).

El conseyu de vixilancia escueye, noma, controla y despide a los miembros del direutoriu (Vorstand). Dichu conseyu de vixilancia regula y determina les actividaes del direutoriu (Vorstand) asegurando asina la estabilidá económica y financiera de la empresa.



Referencies editar

Enllaces esternos editar