Aldea de la República Popular China

división alministrativa de China

L'Aldea o Área alministrada a nivel de L'Aldea (en chinu:村级行政区,pinyin:Cūn jí xíngzhèngqū) ye una de les más baxes alministraciones del país que sirve como unidá organizativa fundamental pa la población rural. Les divisiones locales básiques como los barrios nun son informales, como n'Occidente, pero tienen llendes definíes y xefes designaos (unu per zona). En 2000, les aldegues densamente poblaes de China (100 persones / km²) teníen en xunto una población cimera a 500 millones y cubría más de 2 millones de quilómetros cuadraos, ye dicir el 20% de la superficie total de China.

Polo xeneral, les árees urbanes entamar en comités de barriu (居民委员会), ente que les zones rurales entamar en comités d'aldega (村民 委员会) o grupos d'aldeanos (村民 小组). Una "aldega" nesti casu puede ser natural (自然村), qu'esiste de forma natural y bonal, o aldega alministrativa (行政村), que ye un ente burocráticu.

L'Aldea étnica editar

Les Aldegues étniques (en chinu:民族村,pinyin:Mínzú cūn) son distritos alministrativos básicu dientro de China designaos pa los grupos étnicos minoritarios. Les aldegues son designaes pol gobiernu dientro de les rexones xeográfiques nes que viven los grupos minoritarios. L'aprobación y l'establecimientu d'una aldega ye lo más de cutiu la responsabilidá de los gobiernos provinciales y los gobiernos de les prefeutures , sicasí los pueblos constituyir con distintos parámetros de requerimientos. Acordies con una ordenanza llocal con al respective de la proteición de los intereses relativos a les aldegues de los grupos minoritarios , realízase una xunta onde'l 30 % de los participantes pertenecen a un grupu minoritariu ; si'l gobiernu llocal aprueba la constitución de la nueva creación , la rexón designar a aldega étnica. Na provincia de Hubei , les aldegues onde les minoríes representen el 50 % de la población son designaes como los pueblos de los grupos minoritarios .

En 2005, el Programa de Sofitu a les minoríes étniques con poblaciones pequeñes (2005-2010) formulóse y executó , que toma 640 aldegues de minoríes étniques distintes como receptores d'asistencia .

Referencies editar

Enllaces esternos editar