Alderique:Rexón de Llión

Home, tas a falare sobre la provincia de Llión, nun sobre la Rexón Llionesa. La Rexón Llionesa nun ye namái Llión, que nun abelluga nin al 30% de los territorios llioneses (you pal casu nun soi llionés de la provincia de Llión).

Toi a facer un artículu sobre el País Llionés ou Rexón Llionesa. Prestaríame contare cola túa ayuda. Creigu que namái somos dous llioneses na uiqui.


Discusión:País Llionés Jesusito 11:44, 21 avientu 2005 (UTC)

Home anque nun soi llionés, peme que País llionés y Rexón de Llión ye lo mesmu, si nun toi equivocau enantes de les autonomíes d'anguañu la Rexón de Llión taba formada por les provincies de Llión Zamora y Salamanca, vamos que n'esi casu habría que fusionar Rexón de Llión y País Llionés...--Mikel 10:56, 28 marzu 2006 (UTC)

Yo pienso que tendríamos que crear nuestra propia Wikipedia en llïonés, ya que estamos colaborando con la Uquipedia que se empeña en aglutinar las diferentes variedades dialectales del leonés histórico (o como lo denominan hoy en día, asturleonés)ya sea la occidental, central u oriental bajo el nombre de Asturianu, denominación que es incorrecta. Es incorrecta porque el nombre de Asturianu solo se refiere al Bable, que es un dialecto del leonés histórico. No quiero que se piense que tengo algo en contra del Bable ni mucho menos, hoy en día se ha constituído como lengua, como llingua asturiana y como tal, es una lengua que debe promocionarse y potenciarse como se está haciendo. Pero esto no se puede hacer a costa de absorber con el nombre de Asturianu, a todas las variedades del leonés histórico, que se han conocido siempre como Leonés. La lengua asturiana, como he dicho antes, es el Bable, y este es un dialecto del leonés histórico que no debe confundirse con el llïonés que mencioné al principio, ya que esta es un lengua en proceso de constitución tomando como base el leonés histórico occidental, que es la variante que se mantiene con más vigor en las provincias de León, Salamanca y Zamora. De este modo, el asturianu y el llïonés son lenguas hermanas que proceden del leonés histórico. Por todo ello animo a todos los leoneses, salmantinos y zamoranos que han colaborado en esta wikipedia que juntos creemos la Wikipedia en llïonés.

Proponlo na páxina de commons de creación de nueves Wikipedies. Un saludu --Esbardu 00:54, 16 payares 2006 (UTC)

Bonu. Creigu que semos más de tres los llioneses que plumian nesta uiquipedia. Ye fatible, se semus respetáus nas nuesas aportaciones no que cinca al País LLionés- Reinu ou Rexón Llionesa, faer facendera na Uiquipedia.

Nun toi d'acuerdu que nel artículu se diga que Valladolí y Palencia fonun a vegadas Rexón LLionesa nin nel sieglu XIX nin nel XX. U tá la documentación ya las datas déisu. Nun hai decretu-lley nin na asemeyáu. Eisu foi un inventu del Franquismu palas escolines, pa que deprendieran muitu miyor las provincias.

Esborraí eisa parte, ou la esborriaré se naide va demostrare l'asertu.

Volver a la páxina «Rexón de Llión».