Alderique:Sodalita

Último comentario: hai 6 años por Fotoasturias en el tema Pigmentu azul

Encontreme con esti testu al releer el artículu:

Pigmentu azul editar

Les propiedaes físiques de la sodalita, tantu la coloración como la cristalización, dexaron el so empléu como fonte de pigmentos. El polvu de sodalita entemecíu con una sustanza como la caseína, produz una masa de color azul que les sos propiedaes óptiques son bien cimeres a les que tienen pigmentos sintéticos de los que s'empleguen davezu na actualidá. El rellumu y la testura característicos d'estos pigmentos naturales faen que cunte con una lluminosidá bien especial, magar que nun ye posible atopar nenguna diferencia basándose nes teoríes de el color.

(El párrafu anterior ye incorrectu, cuidao que #el color del polvu de la sodalita ye BLANCO! L'autor tien de confundise con otru mineral azul, el lapislázuli —mineralógicamente «lazurita»—, procedente de Chile y Afganistán.)


Non se de la veracidá del mesmu.

--Fotoasturias (alderique) 09:42 14 xnt 2017 (UTC)Responder

Tras leer en enciclopedia de mineralogía el polvo ye blanco, y este enlace lo confirma, aunque nada leí a la mezcla de su polvo con el de la caseina: https://www.geovirtual2.cl/Mineral/Sodalita-01.htm Polvo de sodalita. --Fotoasturias (alderique) 10:07 14 xnt 2017 (UTC)Responder

Volver a la páxina «Sodalita».