El Almirante Aokiji (青キ.I.ジ大将 Aokiji Taishō?), ye un personaxe de ficción del manga One Piece, creáu por eiichirō Oda. Yera unu de los trés Almirantes de la Marina. El so rangu ye'l segundu más altu dempués del Almirante de la Flota Sengoku, pero apocayá tuvo un enfrentamientu con Akainu, dempués de que Sengoku arrenunciara al so cargu, y al perder ante Akainu arrenunció a la marina y agora el so paradoriu ye desconocíu. El so verdaderu nome ye Kuzan.

Apariencia editar

Ye un home bien alto y delgáu, tien el pelo ondulao, escuru, piel amorenada y siempres tien un antifaz pa dormir. Usa una camiseta azul escuru con un traxe blancu. Cada unu de los Almirantes representen un color y un animal, Aokiji caracterízase-y pol color Azul y pol Faisán, por eso la xente conozlo como'l faisán azul.

Tres el saltu temporal y abandonar la marina, vése-y con un aspeutu menos curiáu y daqué degaxáu. Como resultáu de la batalla contra Akainu tien el cuerpu apináu de repulgos y quemadures y fálta-y una pierna pero gracies a la so fruta del diañu puede refaer dichu miembru con xelu.

Personalidá editar

Aokiji paez ser calmu y de bon tratu, ye bien perezosu, tantu que prefier echar el pigazu en tou momentu y completa les sos xeres a esganu. Suel incluyir nos sos diálogos una especie d'interxección: “Arararara” (que puede traducise como “vaya, vaya, vaya”) Paez ser el más benevolente de los trés almirantes, ayudando a los habitantes de Long Ring Long a cruciar un mar col poder de la so fruta del diañu ya inclusive dexando escapar a Nico Robin de la Buster Call sobre Ohara. Tamién paez ser que nun-y presten enforma los shichibukai debíu qu'argumentó qu'una de les razones pola cual nun mató a Luffy foi por qu'ésti ganara a Crocodile.

Aokiji ye bien distintu a los otros almirantes una y bones Kizaru o Akainu comparten el lema de Xusticia Absoluta ente que Aokiji prefier ayudar a un inocente primero que matar a un pirata. Anque piense asina'l so lema como Marín ye "La xusticia ye perezosa".

Rellaciones editar

Monkey D. Garp editar

Aokiji ye un bon amigu de Garp, el vicealmirante güelu de Luffy. Aokiji, nel so alcuentru con Luffy, díxo-y qu'ésti recordábalu enforma a él. Aokiji tamién reveló que-y debe a Garp un favor bien grande; sicasí, dichu favor entá se desconoz.

La única vegada que se-yos vio interactuar, foi cuando Garp trató de prindar a Luffy (por un error so, Sengoku mandó a que lo matara). Aokiji atopábase inda en Water seven, y aprovechó que Garp taba ende pa dir al cuartel xeneral. Garp considera a Aokiji como un neñu novatu, a pesar de tener un rangu mayor que'l d'él mesmu.

Almirantes editar

Aokiji conoz bien a los sos otros dos colegues de rangu. Namái critica a Akainu, que na Buster Call de Ohara, mandó matar a tolos civiles que taben tratando d'escapar. Por esa razón, tachar de neciu y de fatu.

Xaguar D. Saul editar

Aokiji, tiempu dempués, esplícalu a Robin que la razón principal pola que nun la mató, yera por que Saul yera'l so meyor amigu. Y que amás compartía la so idea de Xusticia Absoluta. Pero ver na necesidá de matalo, por cuenta de que desobedeció una orde de la marina.

Equipu editar

Namái se vio una vegada remanar un equipu so, cuando se preparar pa la batalla contra Barbablanca

== Habilidá Según dicir pol Gorosei, Aokiji ye'l más poderosu de los trés Almirantes de la Marina, Amás como almirante tien el poder de remanar un gran númberu de tropes y convocar una Buster Call.

Fruta del Diañu editar

Aokiji tien el poder Hie – Hie (quier dicir sensación de fríu), ye una fruta del diablu tipu loxa. Como tipu loxa Aokiji ye inmune a los Ataques físicos y puede reconstruyir el so cuerpu si sufre dalgún dañu, los sos ataques tán basaos nel elementu Xelu y demostrando gran control d'este. Como cuando conxelo un mar p'ayudar a los habitantes de Long Ring Long o cuando detuvo los Tsunami na batalla contra Barbablanca. Mientres la batalla, puede trate como Barbablanca mánca-y col so poderes cayendo al mar, sicasí Aokiji nun puede afogase por cuenta de que'l mar conxelar en contautu con él, dándo-y una amplia ventaya en combate.

Haki editar

Por cuenta de que los tolos marinos de la clase vicealmirante usen haki[1] deduzse que Aokiji al ser almirante y pasar por esi rangu, tien dichu poder. Amás confírmase cuando él, Akainu y Kizaru protexen la plataforma d'execución de Ace col Busou-shoku Haki (color de l'armadura) de los terremotos de Barbablanca.[2]

Historia editar

Buster call de Ohara editar

Aokiji foi unu de los cinco Vice – Almirantes convocaos pa destruyir a los eruditos de Ohara Mientres el mesmu dexa escapar a Nico Robin por cuenta de un favor personal escontra'l so amigu y víctima Jaguar D. Saul y xixilar en tientes dende entós. Tamién conoz al güelu de Luffy, Monkey D. Garp a quien-y debe un favor (dica agora desconocíu).

Alcuentru colos Sombreru de Paya editar

Na islla Long Ring Long, la tripulación de Luffy atopar con esti personaxe, Toos asustar al velo per primer vegada[3] (pos nunca creyeron atopase a un Marín de tan altu rangu), pero Aokiji nun tenía la intención de prindalos, yá que nun tenía órdenes de faelo. ayudando xunto con Luffy a la xente de Long Ring Long a travesar la islla colos sos poderes al conxelar un cachu de mar. Aokiji deseyaba conocer al nietu de Monkey D. Garp; Luffy y comprobar que Nico Robin taba na so tripulación. Alvirtiólos de lo peligrosa que Robin yera revelando datos del so pasáu y aconseyólu a Luffy acabar con ella.[4] Furiosa, Robin intentó matalo, pero Aokiji conxelar fácilmente. Como respuesta, Luffy retó-y a un duelu y Aokiji decidió acabar con él y cola so tripulación, yá que se diera cuenta de lo peligrosa que se volviera con solu 7 integrantes. Luffy ordenó a la so tripulación fuxir y dexar que l'engarrara a soles. Luffy ver en problemes y nun llogra estropiar a Aokiji, nun intentu desesperáu, llanzar d'una patada al aire y atácalo pero Aokiji convertir en xelu y conxélalo. Aokiji decide nun matar a Luffy, pos diz que-y debe una por ganar a Crocodile y por daqué que Smoker dixéra-y (entá nun foi reveláu que-y dixo).[5]

Dempués apaez nel final de la Buster Call de la marina en Enies Lobby, recibiendo una llamada d'unu de los marinos qu'escorríen a los pirates. El marín asegúralu que van escorrer a la banda del Sombreru de Paya, pero Aokiji detien-yos, almitiendo una total derrota. Más tarde apaez secretamente en Water 7, mientres la celebración de la cayida de Enies Lobby, pa falar con Robin. Confiésa-y porqué dexar con vida na Buster Call de Ohara (yá que Saul yera'l so meyor amigu) y que yera'l so tener de xixilala, amás de dicir que taba sorprendíu pola derrota del CP9. Aokiji queda finalmente convencíu de que Luffy y los demás son la so nueva y definitiva familia, y pidió-y a Robin que viviera fuertemente y que con eso Ohara enxamás sería escaecida. Aokiji colar del llugar dempués d'eso. A la fin d'esa saga vese qu'esta a bordu del barcu del vice-almirante Monkey D. Garp mientres la fuxida de los sombreru de paja pero negar a actuar y prefier echase a dormir.

Marineford editar

En Marineford apaez xunto a los otros Almirantes xusto debaxo de la plataforma na que van executar a Portgas D. Ace, col fin de curiar al prisioneru. Cuándo la batalla contra Barbablanca yá empezó, Aokiji detién los dos tsunamis creaos por Barbablanca, col so Ice Age. Barbablanca reconozlu y llamar "pequeñu gañín". Depués d'esto, Aokiji llanza un ataque escontra Barbablanca, llamáu "Partisan" col que crea llances de xelu y refundiar contra Barbablanca. Esti detener cutiendo l'aire y partiéndolo gracies a la so habilidá. Les llances y el mesmu Aokiji fáense cachos. Xustu antes de cayer al mar, Aokiji recomponse y conxela tol mar debaxo los sos pies pa poder aterrizar. Barbablanca rise y diz-y qu'és bien atentu por conxelar tola badea. pos asina, tolos usuarios de Frutes del Diañu que tán de parte de Barbablanca pueden cruciar el mar hasta llegar a tierra firme.[6]

Nun momentu importante de la batalla, Luffy, con ayuda de Jinbe, llogra llegar cerca de la plataforma d'execución de Ace. Pero al so camín, interpónense los trés almirantes y prepárense a face-y frente. Aokiji alviértelu a Luffy qu'hasta ende llegó, y prepárase p'atacalo. Luffy, utilizando un mástil, refundiar a Aokiji, y este coles sos habilidaes, conxela'l mástil. A sabiendes d'eso, Luffy utiliza un Stamp Gatling gun, pa esvalixar los cachos de mástil, y siguir atacando a los trés almirantes. Luffy llogra retrasalos ya intenta fuxir col Gear Second pero Kizaru detener en cuestión d'un segundu(gracies a la so fruta del diañu que-y da la velocidá de la lluz)y diz-y a Luffy: "Yes bien lentu" refundiándolo escontra Aokiji, que cláva-y un cachu apuntiáu de xelu nel brazu(ataque que yá utilizara, Ice Saber)Hancok enoxada diz-y "como te atreves" pero nesi momentu Marco, capitán de la primer división de Barbablanca, cute a Aokiji y retrasar. Depués d'eso reponse y ponse a lluchar contra Barbablanca al cual conxéla-y el so llanza y dexar mediu pegáu a ella, dempués Aokiji taba por mancar lo col ataque "Partisan" pero nesi momentu Jozu(capitán de la 3ª división de Barbablanca)llogra detenelo. Jozu al cutilo llogra face-y sangrar un pocu pela boca,pero Aokiji recomponse y llogra conxelalo dempués de qu'esti distrayer por ver a Barbablanca mancáu, dexándolo fuera de combate. Cuando Luffy desamarra una esplosión d'Haiōshoku Haki, Aokiji vese preguntando que pasó. Dempués de que Ace ye lliberáu, él ataca a Luffy y a Ace, pero Ace bloquia'l so ataque col so fueu. Aokiji ye vistu con una espresión solemne dempués de ver sorprendentemente a Akainu cutir a Ace col so puñu de magma,travesando y asesinando a Ace. Tres la muerte de Barbablanca Aokiji conxela'l mar pa evitar que los pirates escapen de Marineford, cuando Jimbei intenta escapar escontra la bahia de Marineford con Luffy nota que ta tou conxeláu, él escúlpase con Jimbei. Cuando los Pirates de Heart intenten escapar con Luffy nel so submarín, Aokiji intenta conxelalos col so "Ice Age", pero'l submarín llogra somorguiase y escapar del Almirante

Dempués de la Guerra editar

Dempués de la guerra faló con Smoker alrodiu de la solicitú del comodoro de tresferilo al puestu G-5 de la Marina nel Nuevu Mundu. Aokiji foi encamentáu como nuevu Almirante de la flota por Sengoku. Sicasí, el Gobiernu Mundial, yera partidariu de que'l nuevu Almirante de Flota fora Akainu. En circunstancies normales, a Aokiji nun lu importaría lo más mínimo nun ser escoyíu como Almirante de Flota, pero negar a que'l puestu fora pa Akainu por cuenta de les idees sobre la Xusticia Absoluta d'este. Esta situación favoreció un combate, que s'enllargó siete díes ente Aokiji y Akainu quién terminaría siendo'l vencedor del combate. A pesar de les idees de Akainu, Jinbe afirma qu'inclusive él sintió piedá al ver derrotáu a un amigu y nun mató a Aokiji. Según Smoker, la batalla ente dambos foi tan épica que llogró camudar el clima d'una islla (Punk Hazard qu'anguaño tien una parte xelada y otra en llapaes). A día de güei Aokiji abandonó la marina y atópase en paradoriu desconocíu. Pero sábese que ta arreyáu nos "Baxos Fondos". Dempués de que la tripulación de Luffy abandone Punk Hazard, Aokiji presentar p'ayudar a Smoker, que ta siendo torturáu por Doflamingo,diciéndo-y a esti postreru que dexe a Smoker yá qu'él ye'l so "amigu". Doflamingo nun-y fai casu ya intenta matalo pero Aokiji conxelar parcialmente,dexando al Shichibukai descongelarse. Doflamingo nun amuesa interés n'engarrar con Aokiji y cólase,diciendo que desque Aokiji dexó la Marina fixo delles aiciones males. Con Smoker recuperáu,Aokiji encamiénta-y que fale col almirante de la flota Akainu por que movilice a los almirantes.

Referencies editar

  1. Manga de One Piece 594. Coby fala soble el haki nos marinos de rangu vicealmirantes.
  2. Manga de One Piece 564.
  3. One Piece Capitulo 227, Los Sombreru de paya asustar al saber que tán tratando con un Almirante
  4. One piece Capitulo 227
  5. One Piece Capitulo 228
  6. One piece Manga 553