Astérix na tierra los britanos

(Redirixío dende Astérix en Britania)

Astérix na tierra los britanos (Astérix en Britania, según la traducción de 1992, Astérix chez les bretons nel orixinal francés) ye l'álbum octavu de la serie d'Astérix el Galu creada por René Goscinny y Albert Uderzo. La primer versión n'asturianu asoleyóse en 1992, cola traducción de Xosé Antón González Riaño, de manes de la Editorial Grijalbo-Dargaud, distribuyida por Alborá Llibros.

Astérix na tierra los britanos
Astérix chez les bretons
Publicación
Formatu Álbum d'historietes
Primer edición N'álbum: 1966
Editorial Hachette Livre
Nº páxines 48, a color
ISBN 978-2-01210-140-1
Conteníu
Tradición Franco-belxicana
Xéneru Cómicu
Direición artística
Guionista(es) René Goscinny
Dibuxante(s) Albert Uderzo
Serie
Coleición Astérix el Galu
Númberu 8
Numberación 37
Volume anterior Le combat des chiefs
Volume siguiente Astérix et les Normands
Sitiu web
[editar datos en Wikidata]

Argumentu editar

Xuliu César conquistó tola Britania, quitando un pequeñu pueblín qu'aguanta al invasor, pero estos guerreros cansaos van perdiendo y deciden mandar a Guaputórax, primu hermanu d'Astérix, a consiguir daqué de fervíu máxicu y traelo pa la resistencia inglesa.

Panorámix prepára-y un enorme barril enllenu de poción, y como ta tou bien tranquilu na Galia, Astérix y Obélix van con elli. Nel camín ataquen a una embarcación romana y los romanos entérense del so propósitu, polo que tornen y ponen a la ciudá n'alerta. Sabiendo que taríen abellugaos nun albergue, pero ensin saber en cuál, decídese confiscar toles barriques de vinu de la ciudá, pa consiguir tamién el del fervíu.

Astérix y Obélix llogren infiltrase nel palaciu, pero como tán presentes toles barriques de la ciudá, pa nun arriesgase a quedar enforma tiempu ende, marcharon con toles barriques del so alberguista confiscaos pa investigar depués cuál ye'l correutu. Asina y too, un lladrón roba la so carreta, que viende'l vinu perdayures. N'alcontrándolu empiecen a rastrexar ún por ún les barriques, y finalmente acaben nun partíu de rugbi. Pero al intentar escapar con ella, los romanos ataquen y llogren destruyir la barrica. El so conteníu piérdese nel ríu.

De vuelta na aldega, Astérix toma unes fueyes que Panorámix consiguió nun país alloñáu y asegura que va crear el fervíu. En realidá, yeren unes cencielles fueyes de , pero motiva a los guerreros britanos lo suficiente como pa ganar a los romanos.

Homenaxes editar

  • The Beatles apaecen como un esitosu grupu de bardos británicos que vuelve lloques a les adolescentes del país.
  • La vistimienta qu'usa l'equipu de Camulodunum (nome romanu de l'actual ciudá inglesa Colchester) ye asemeyada a la camiseta del equipu de fútbol llocal Colchester United.

Rellaciones con otros álbumes editar

Namái seis britanos tomaron el fervíu máxicu del druida Panorámix. Estos fueron Guaputórax y Ipipúrrax (xugador de Camulodunum) n' Astérix en Britania, y Guaputórax (otra vuelta), Bigbos, Otorrinollaringológix, Mac Anuterápix y Relax n' Astérix en Córcega.

Referencies editar

Enllaces esternos editar