Viesca de los Ausentes

(Redirixío dende Biesca de los Ausentes)

La Viesca de los Ausentes (o actualmente Viesca del Recuerdu) ye un monumentu conmemorativu construyíu como homenax a les 191 víctimes de los atentaos del 11 de marzu de 2004 en Madrid y al axente de les fuercies especiales muertu cuando siete sospechosos de los mentaos atentaos se suicidaron con bombes el 3 d'abril de 2004 en Leganés. La Viesca de los Ausentes alcuéntrase na Chopera, nel parque madrilán d'El Retiro, cerca de la estación d'Atocha, y tien 118 hectárees con 192 árboles (22 olivares y 170 cipreses), ún por cada asesináu.

Viesca de los Ausentes
monumentu
Llocalización
País España
AutonomíaBandera de la Comunidá de Madrid Comunidá de Madrid
ConceyuBandera de la Ciudá de Madrid Madrid
Distritu Arganzuela
Barrio administrativo (es) Traducir Atocha (es) Traducir
Coordenaes 40°24′43″N 3°41′13″W / 40.411944°N 3.686944°O / 40.411944; -3.686944
Viesca de los Ausentes alcuéntrase n'España
Viesca de los Ausentes
Viesca de los Ausentes
Viesca de los Ausentes (España)
Cambiar los datos en Wikidata

Al principiu tuvo instaláu na glorieta de la plaza d'Atocha, y creóse orixinalmente como parte de la decoración de les cais poles qu'había pasar la comitiva de la boda del príncipe don Felipe y la princesa doña Letizia.

Inauguración editar

En celebrando l'eventu, el consistoriu decidió reconstruyir de forma más ellaborada la Viesca de los Ausentes nel cercanu parque del Retiru. El Rei Don Xuan Carlos I y la Reina Doña Sofía presidieron la ceremonia inaugural, que tuvo llugar el 11 de marzu de 2005, nel primer aniversariu de los atentaos. Na ceremonia nun se pronunció discursu dalu por pidimientu espresu de los familiares de les víctimes. Tolos asistentes aguantaron en rigurosu silenciu cinco minutos; namái s'oyó'l soníu de fondu d'una xoven chelista tocando El cant dels ocells (El cantu los páxaros) de Pau Casals. Los reis colocaron una corona blanca con fueyes de lloréu, una cinta morada cola inscripción "A toles víctimes del terrorismu" y otra cinta coles dos colores de la enseña nacional. En tola tarde del día 11 y el día 12 de marzu miles de madrilanos acudieron a rindir homenax, igual qu'en caún de los sitios onde españaron les bombes del 11 de marzu. Tamién asistieron a la inauguración presidentes de 20 países, ente otros:

La viesca usóse como escenariu pa otros homenaxes anuales a les víctimes. Ye de destacar que l'asociación de víctimes y familiares del 11-M amosáronse reticentes a identificase col monumentu y colos homenaxes institucionales que nelli tienen llugar, nos que xeneralmente nun participen.

Referencies editar

Enllaces esternos editar