Bolsa de Comerciu de Santiagu

La Bolsa de Comerciu de Santiago (BCS), fundada'l 27 de payares de 1893 ye'l principal centru d'operaciones bolsa de valores bursátiles de Chile. Al añu de la so creación esistíen 329 sociedaes anónimes, principalmente mineres. Les sos transaiciones son aiciones, bonos, divises estranxeres y ADRs. La Bolsa ye miembru fundador de la Federación Iberoamericana de Bolses de Valores (FIAB) en 1973. El 2000 inaugura una Bolsa Off-Shore.

Bolsa de Comerciu de Santiagu
Bolsa de Comercio de Santiago (es)
bolsa de valores y mercado a término (es) Traducir
Llocalización
Sede Edificio de la Bolsa de Comercio de Santiago (es) Traducir
Direición Chile
Historia
Fundación27 payares 1893
Índiz de bolsa Índiz de Preciu Selectivu d'Acciones
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Como indicadores tien:

Edificiu de la Bolsa de Comerciu de Santiago editar

 
Salón principal de la Bolsa de Comerciu.

L'edificiu sede de les sos operaciones, foi construyíu ente 1913-1917 pol arquiteutu Emile Jecquier, na calle Bandera en plenu centru de Santiago de Chile, sobre terrenales que pertenecieron a les monxes Agustinas. Foi inauguráu oficialmente'l 25 d'avientu de 1917. La so arquiteutura de clara inspiración renacentista francesa, cuenta con una planta de diseñu triangular.

La Bolsa de Comerciu foi declarada Monumentu Nacional en 1981.

Finxos editar

  • En 1991 reemplázase la cayuela de la rueda, onde s'escribíen manualmente les transaiciones, por una pantalla electrónica.
  • A finales de los 80s se transó per primer vegada un millón de dólares nuna xornada bursátil.
  • En 1986 rexístrase'l récor de variación real añal del IPSA de 139,4%, por cuenta de la autorización a les AFP d'invertir n'aiciones d'empreses privatizaes pol Estáu.
  • Anguaño tase realizando la integración de la BVL cola Bolsa de Valores de Colombia y la Bolsa de Valores de Lima (Perú), la primer fase hai de materializase a finales del 2010, dando entamu al Mercáu Integráu Llatinoamericanu MILA.

Referencies editar

Enllaces esternos editar