Bolsa de Valores Nacional (Guatemala)

La Bolsa de Valores Nacional, S.A. (BVN) ye la bolsa de valores más importante de Guatemala. Foi establecida a finales del añu 1987 y encárgase d'apurrir el llugar, la infraestructura, los servicios y les regulaciones por que los axentes de bolsa realicen operaciones bursátiles de manera efectiva y centralizada nel mercáu guatemalianu.[1]

Bolsa de Valores Nacional (Guatemala)
bolsa de valores
Llocalización
PaísBandera de Guatemala Guatemala
Departamentu[[d:Special:EntityPage/Q695660|10px
Ciudá[[Ciudá de Guatemala|{{{2}}}
Sede Ciudá de Guatemala
Direición Guatemala
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

A pesar de cuntar cola autorización llegal, la Bolsa de Valores Nacional nun comercializó aiciones preferentes mientres cinco años, debíu al poco interés del sector empresarial.[2] Sicasí, n'agostu de 2011, cuatro empreses locales volvieron llanzar aiciones preferentes por un monto combináu de GTQ39.5 millones.

Historia editar

En 1987 entra en vixencia de la Llei del Mercáu de Valores y Mercancíes por aciu l'alcuerdu 99-87 del Ministeriu d'Economía de Guatemala.[3] Antes de la esistencia d'esta llei, l'actividá de los trés bolses de valores esistentes nel país taba regulada namái pol Códigu de Comerciu so un marcu bien xeneral dientro de les actividaes #mercantil y #bursátil.

Dicha llei amás crea'l Rexistru de Valores y Mercancíes, quien s'encarga de la vixilancia, control y regulación de les actividaes extrabursátiles, coordinar la supervisión ya inscripción de les bolses de valores, según apurrir al públicu polo xeneral tola información xenerada nos mercaos. Sicasí, dexóse-yos a les bolses de valores tener los sos propios reglamentos, polo cual la so actividá volvióse práuticamente autoregulable polos dirixentes de les bolses, con ciertes regulaciones enmarcaes na llei.

Referencies editar

  1. «¿Quién es BVN?». Bolsa de Valores Nacional. Consultáu'l 15 de mayu de 2011.
  2. Batres, Gudiel (20 de setiembre de 2011). «Empresas vuelven a vender aiciones en la bolsa local». ElPeriódico de Guatemala. Consultáu'l 8 de payares de 2012.
  3. «Decreto número 34-96: Ley del Mercado de Valores y Mercancías». Consultáu'l 8 de payares de 2012.