Bulletin de correspondance hellénique

El Boletín de correspondencia helénica (francés: Bulletin de correspondance hellénique ) ye una revista científica de filoloxía, hestoria y arqueoloxía, publicada pola Escuela Francesa d'Atenes (École française d'Athènes) dende 1877. Davezu, el nome d'esti boletín apaez col acrónimu BCH.

Bulletin de correspondance hellénique
ISSN ISSN 2241-0104 0007-4217, 2241-0104
[editar datos en Wikidata]
Portada de la primer edición (1877).

El Boletín de correspondencia helénica ye'l socesor del Bulletin de l'école française d'Athènes (Boletín de la escuela francesa d'Atenes), publicáu de 1866 a 1871. Orixinariamente, foi editáu por Albert Dumont pa publicar los documentos presentaos al Institut de correspondance hellénique d'Athènes (Institutu de correspondencia helénica d'Atenes).[1]

La publicación ye semestral. La revista trata los periodu históricos entendíos ente'l Neolíticu y el bizantín y ta destinada, con prioridá, a la publicación de trabayos de los miembros de la Escuela Francesa d'Atenes. Nel segundu númberu de cada añu, publicar una crónica de les escavaciones arqueolóxiques en Grecia y Xipre, acompañada d'un informe sobre les actividaes de la Escuela Francesa d'Atenes.

Amás de la publicación añal del BCH, apaecen regularmente los Suppléments au BCH (Suplementos al BCH), que constitúin volumes temáticos que pueden ser tantu publicaciones de coloquios como de tesis.

Referencies editar

  1. Amandry, Pierre (1977). (en francés)BCH 100-1:  p. 1. 

Enllaces esternos editar

 
Artículu de traducción automática a partir de "Bulletin de correspondance hellénique" que necesita revisión. Quita l'avisu cuando tea correxíu.