CNT Congresu de Valencia

CNT Congresu de Valencia, CNT Renovada o simplemente CNT (eliminando les sigles de l'AIT) fueron los nomes colos que se denominó en distintes dómines varios procesos d'escisión del sindicatu d'orientación llibertaria CNT-AIT. Foi CNT Congresu de Valencia una escisión minoritaria producida nel Congreso de la CNT-AIT de la Casa de CampU en 1979. Esta escisión xunióse a otra, muncho más importante, producida depués del Congresu de Barcelona y Torrejón a través del denomináu Congresu d'Unificación, celebráu en Madrid en 1984, y foi conocida, a partir d'entós, como CNT Renovada o simplemente CNT, hasta que n'abril de 1989 un xuez, en respuesta a una denuncia puesta ante los tribunales por CNT-AIT, consideró illexítima la forma na que se convocara'l citáu congresu.

CNT Congresu de Valencia
Direición España
Historia
Fundación1979
Cambiar los datos en Wikidata

A partir d'entós esta organización pasó a denominase Confederación Xeneral del Trabayu (CXT, CGT nes sos sigles n'español), pasando previamente por una fase d'adaptación na que se denominó CGT-CNT.

N'Asturies, unu de los militantes del cenetismu históricu más destacaos como yera Ramón Álvarez Palomo formaría parte d'esta nueva organización escindida de la CNT.

Referencies editar

Enllaces esternos editar