Cecilia Alegría Varona

periodista estauxunidense

Cecilia Alegría Varona (1958Santiago de Cuba) ye una periodista peruana que vive en Miami, Florida.

Cecilia Alegría Varona
Vida
Nacimientu Santiago de Cuba1958 (65/66 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Familia
Padre Ciro Alegría
Madre Dora Varona
Hermanos/es
Estudios
Estudios Universidá Internacional de Florida
Universidá de Lima
Oficiu periodista
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Fía del escritor peruanu Ciro Alegría y la poeta cubana Dora Varona.

La escritora ,periodista, conseyera de pareyes, love & life coach, conferenciante internacional y presentadora de radio y TV Cecilia Alegría destaca nos medios llatinos en Miami dando conseyos sobre cómo trunfar nel terrén amorosu y ayudando a miles de pareyes a resolver los sos problemes. Ye profesora-fundadora de “La Universidá de la Familia”, que funciona dientro de la Humboldt International University en Miami.

Anguaño forma parte de CALA SPEAKERS y ye collaboradora regular del website y del show radial d'Ismael Cala, el famosu periodista de la CNN n'Español, en que'l so programa televisivu participó con frecuencia como convidada. Desempéñase como collaboradora de dellos programes de TV de la televisión llocal y numberosu programes de radio en ciudaes hispanes de los Estaos Xuníos y en Llatinoamérica.

Coles mesmes, ye collaboradora regular de LaRedCristiana,com, onde diariamente se publicar los sos artículos y audios, según del programa El Jukeo de La Mega 97.7 FM de Nueva York, (el programa de radio # 1 d'esa ciudá nel so horariu ente'l públicu hispanu), la WQBA de Univision Network, Radio Amor 107.5 FM, Almavisión Radio, Radio Pangea FM, Radio Universu y La Primera 1190 (dambes radioemisoras de West Palm Beach), Actualidá Radio, Radio Caracol de Miami y La Nueva FM de Florida del Sur, cuntando con 4 segmentos fixos en shows distintos toles selmanes nesta última estación radial. N'otros estaos, collabora con Radio Semador de Coloráu, Radio Visión de Carolina del Norte, La Esplosiva de Kentucky, Radio Vida y Radio Mas de Atlanta, Georgia, y La Zeta d'Arkansas y Missouri. Tamién va col so segmentu EL CONSULTORIU DE LA DRA AMOR per Radio Semador de Perú y Kairos FM y Enllaz Radio en Centroamérica. Nestes postreres emisores, el so espaciu tresmítese diariamente en triple horariu.

Apocayá viénose presentando nel show del Dr. Misael en Mira TV; el show Arrebataos d'América TeVé y los programes L'Arañazu y Esta Nueche Sí de Mega TV y El Chateo de Venevision USA. Ye collaboradora quincenal del programa LEVANTATE CUBA de TV MARTI.

Tien 9 llibros publicaos: “Comunicación Afeutiva=Comunicación Afeutiva” (Espasa Calpe, España, 2000). “120 entrugues y respuestes pa ser meyores persones”(Editorial Norma, Colombia,2004), “Secretos p'atopar pareya n'Internet”(Editorial Aguilar, Arxentina, 2009) , “Nun hai amor más grande” (Editorial Aragón,USA,2012), “Enforma amor con fartu palu”(Editorial Aragón, Miami, 2014) “Amando un Día al empar” (Ediciones Varona, USA, 2015), “Radiografía del Home Infiel” (Ediciones Varona, USA, xineru 2016), “Al rescate de la to comunicación de pareya”, (Ediciones Varona, USA, xineru 2017) y “Sexu Sagrao y Llazos de l'Alma” (Ediciones Varona, USA, xineru 2018)

PREMIOS RECIBÍOS EN 2016 – 2017

Primer Premiu na Categoría Psicoloxía Estratéxica al llibru Al Rescate de la to Comunicación de Pareya dau pola Fundación Somos el 9 de Julio de 2017 en Miami

Premiu de Reconocencia como Conferenciante del Círculu Lliterariu Somos dau en 9 de Julio de 2017 en Miami

Distinción como Muyer Destacada de la Selmana dau pola Latin Women Chamber of Commerce USA'l 16 de Xunu de 2017

Certificáu de Reconocencia como Conferenciante dau pol CBT College en Mayu 2017

Diploma de Reconocencia como Muyer d'Impautu 2017 dau por Fefi TeVé en Books&Books de Coral Gables, 16 de Marzu 2017

Diploma de reconocencia como Conferenciante de la Universidá de la Familia dau pola Humboldt Internacional University en Xineru 23, 2017 en Miami

TUMI USA AWARD y MEDAYA D'EXCELENCIA como peruana destacada nos EEXX en ceremonia nel Arshe Theater del hotel Hyatt Regency en Miami, 25 de Setiembre de 2016

Premiu de reconocencia como Presidenta del Xuráu del II Certame Lliterariu de la Fundación Somos, 24 de Setiembre de 2016

Premiu de reconocencia a 10 años de llabor nos medios de comunicación de Miami dau por Fefi TeVé el 24 d'Abril de 2016

Viaxó a dictar conferencies internacionales apocayá en diversos países como Ecuador, Colombia, Perú, Costa Rica, Panamá, Curaçao, Honduras, República Dominicana y Chile.

Foi collaboradora del internacionalmente reconocíu show de TV “Club 700 Güei” que s'emite poles cadenes CBN y Enllaz llegando a millones de persones nel mundu hispanu. Tamién foi convidada regular del show matutín de Radio K-Love de Los Angeles, la radioemisora de la cadena Univision de mayor sintonía de la capital californiana.

Ye Llicenciada en Ciencies de la Comunicación de la Universidá de Lima, con estudios de posgráu en Psicoloxía de la Comunicación de la Universidá Diego Portales de Chile y Máster en Periodismu de la Universidá Internacional de la Florida. Foi profesora universitaria en Perú y Chile por cuasi dos décades.

Cecilia foi presentadora de dellos programes familiares de radio y TV en Lima, onde fundó coles mesmes el "Centru de Conseyería Familiar" na década del 90. Dende la so mudanza a los Estaos Xuníos, combinó les sos presentaciones nos medios de comunicación cola conseyería privada y la realización d'eventos como les sos terapies grupales pa muyeres, conferencies, seminarios y Speed Datings.

Autora de 9 llibros publicaos por importantes editoriales a nivel hispanoamericanu, atópase escribiendo agora'l décimu y próxima a estrenar el so programa propiu DOCTORAR AMOR pola poderosa cadena ENLLACE TV a nivel internacional.

Llibros: lliteratura "light" editar

  • Comunicación Efectiva= Comunicación Afeutiva (Editorial Espasa Calpe, España,2000)
  • 120 entrugues y respuestes pa ser meyores persones (Editorial Norma, Colombia, 2004)
  • Secretos p'atopar pareya n'internet (Editorial Aguilar, Arxentina, 2009)
  • Nun hai amor más grande (Editorial Aragón, USA, 2012)

Referencies editar