Cecilia de la Cueva

actriz mexicana

Cecilia de la Cueva (21 d'agostu de 1987Ciudá de Méxicu) ye una actriz, cantante y baillarina mexicana.

Cecilia de la Cueva
Vida
Nacimientu Ciudá de Méxicu21 d'agostu de 1987 (36 años)
Nacionalidá Bandera de Méxicu Méxicu
Oficiu actriz, actriz de televisióncantante
IMDb nm5824798
Cambiar los datos en Wikidata

Dar a conocer en 2011 como una de les participantes de L'Academia, en rematando'l reality, dio vida a “Glinda” na primer versión al español del musical Wicked.

== Biografía Tola so infancia cultivó cantar y baille. Poco dempués entró a una academia de baille, onde estudió ballet, jazz, tap, taitiano y hawaiiano. Pero nada estraordinariu asocediera de nun afayar nos sos años preparatorianos, el teatru musical, asina esllumada, empecipióse faciendo Newsies, Guys & Dolls y The Wiz antes de saltar al ámbitu profesional[1]

Trayeutoria editar

Nel 2006, a los 19 años, debuta profesionalmente de la mano de OCESA en Los productores (musical) xunto con Adal Ramones, Alejandro Calva, Pedro Armendáriz Jr. y Juan Manuel Bernal; más palantre sumóse al repartu d'El diluviu que vien onde protagonizara María Inés Guerra y Jaime Camil.

Nel 2008, encarna a “Úrsula” en Sweet Charity xunto con Lolita Cortés y Mauricio Martínez, so la direición de Arthur Marsella y Kristen Blodgette, nesti mesmu añu ye convidada a dar funciones de Suañu d'una nueche de branu como “Hermia”.

En xunetu de 2009 estrena Mamma Mia! como “Ali” y “Sophie o/s” so la direición de Robert McQueen, Janet Rothermel y David Holcenberg.

En 2010, sigue agora col personaxe de “Judy” en A Chorus Line so la direición de Michael Gorman y Isaac Saul.

En 2011 participó nel reality L'Academia de Televisión Azteca.

Sicasí, anque fixo dellos proyeutos de televisión, como la parte d'entretenimientu musical de les Olimpiaes, la tema de clausura de les mesmes y el del mundial, fai'l so regresu al teatru con dos puestes Mentires: el musical interpretando a “Yuri” & “Daniela” y El mio Primera Gran Musical como “Bárbara”.

En 2013, Cristian Castro fai-y la formal invitación pa realizar una serie de conciertos nel Auditoriu Nacional como actriz convidada.

N'ochobre del mesmu añu, vuelve al escenariu baxando nuna burbuya interpretando a “Glinda” en Wicked, baxu de la direición de Lisa Leguillou y la direición musical de Stephen Oremus.

En 2016, actúa n'El Mozu Frankenstein (El Musical); En Annie El Musical interpretando a Lily St. Regis; y na nueva puesta n'escena: Verdá O Retu.

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar