Celeste Jiménez

baillarina de balé venezolana

Celeste Jiménez (10 de payares de 1960Caraques) foi una baillarina de ballet y dende 2007 trabaya como repertorista nel Ballet Nuevu Mundu de Caraques.

Celeste Jiménez
Vida
Nacimientu Caraques10 de payares de 1960 (63 años)
Nacionalidá Bandera de Venezuela Venezuela
Oficiu baillarina de balé
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Nacida nel senu d'una familia caraqueña amante de les artes, en 1969 empecipió los sos estudios de ballet en Caraques na Escuela Ballet-Arte so la direición de Lidija Franklin. Siendo entá bien nuevu ingresa al Ballet Internacional de Caraques en 1977, so la direición artística de Vicente Nebrada y Zhandra Rodríguez. En 1981, depués de la desapaición del Ballet Internacional de Caraques, ingresa a la compañía Ballet del Zulia, dirixida por Roberto Muñoz.

En 1982 ingresa al Ballet Teresa Carreño y un añu dempués ye becada pola compañía Ballet de Los Angeles y pol Ballet Southern Califorrnia, pa realizar cursos de perfeccionamiento profesional. Torna a Venezuela en 1985 y ye contratada pol Ballet Nacional de Caraques, nome del antiguu Ballet Teresa Carreño; ingresa al Ballet Nuevu Mundu de Caraques dos años dempués. Nesta última compañía algamó rápido los roles principal y poco tiempu dempués, Zhandra Rodríguez, nomar repertorista de la compañía y asistente de direición artística.

Recibe, en 2007, el Premiu Municipal de Danza mención Baillarina, pola so amplia trayeutoria nel mediu dancístico venezolanu.[1]

En 2008 l'estáu venezolanu otorgar la Orde Méritu al Trabayu como reconocencia al llabor realizáu en pro de la cultura y la danza.[2][3]

En 2008, pola so llarga trayeutoria na danza y por trabayar mientres tantos años con Vicente Nebrada y ser parte de la xeneración que vivió la esperiencia en direutu del trabayu d'esti creador, ye convidada a participar na Gala de danza que cerraría la primer edición del Festival Viva Nebrada.[4]

Ver tamién editar

Referencies editar

  1. Prensa Conceyu Municipal (20 de setiembre de 2007). «Repitiendo'l compromisu colos trabayadores culturales, el Conceyu Municipal apurrió Premios Municipales de Danza, Música y Cultura.». Asociación nacional de medios comuñales, llibres y alternativos. Consultáu'l 17 de xunetu de 2011.
  2. «Reconocen a cultores de danza». Ministeriu del Poder Popular pa la Cultura (5 d'avientu de 2008). Consultáu'l 17 de xunetu de 2011.
  3. «danza tradicional-venezolana-son-homenaxaos Cultores de danza tradicional venezolana son homenaxaos». N'Oriente (5 d'avientu de 2008). Consultáu'l 17 de xunetu de 2011.
  4. «Festival Viva Nebrada remata con gala de ballet esta fin de selmana». El Nacional (1 d'agostu de 2008). Consultáu'l 17 de xunetu de 2011. (enllaz rotu disponible n'Internet Archive; ver l'historial y la última versión).

Enllaces esternos editar