Cherubimon (ケルビモン, Kerubimon) (conocíu como Kerpymon en dellos materiales de doblaxe de Bandai) ye la forma Mega de Lopmon. Ye unu de los Trés angeles del digimundo que protexe l'equilibriu del digimundo. El so nome provién de Cherubim (querubín), segundu nivel de la xerarquía d'ánxeles na teoloxía cristiana. Na versión xaponesa, la so forma vacuna y virus denominar como Cherubimon (Good) (ケルビモン(善), Kerubimon (Zen)) y Cherubimon (evil) (ケルビモン(悪), Kerubimon (AKU)) respeutivamente.

Cherubimon
Personaxe de Digimon
Información
[editar datos en Wikidata]

Digimon Frontier editar

Como unu de los trés ánxeles escoyíos pa gobernar el digimundo, a Cherubimon foi-y dau los digi-spirit de la escuridá, aceru, agua, madera y tierra. Encamentóse-y la proteición de les conocencies y lleendes, del digimundo. Tenía un fuerte compasión polos digimon tipo bestia (porque él ye l'únicu Digimon Ángel Bestia), polo cual pidió ayuda a Seraphimon pa camudar delles lleis p'ayudar. Pero Cherubimon finalmente empezó a pensar que nin a Seraphimon y a Ophanimon importába-y el so idees, entá ye más cuando los vio falando a los sos llombos (anque nun entendió lo que taben falando) pensaba que los dos taben conspirando pa debilitalo. La murnia y odiu de Cherubimon puestu lo consumíeron, Cherubimon empezó a recibir enerxíes malines de Lucemon quien lu ordenar qu'axuntara grandes datos del digimundo anque nunca se dio cuenta. Cherubimon reunio a los Digimons tipo bestia y otros que compartíen les sos idees y declaró la guerra . Na batalla final colos neños escoyíos absorbió los datos estruyíos del digimundo qu'atropara volviéndose más grande y fuerte pero foi ganáu por Takuya al inscrustarle la so espada na frente, llugar onde almacenaba los datos. Depués foi purificado, antes de morrer tuvo una visión de Ophanimon y Seraphitmon. Tiempu dempués Patamon atopa'l digihuevo de Cherubimon el cual dio orixe a Lopmon, quien al intre vuélvese amigu de Patamon y Salamon. L'espíritu de Cherubimon tamién fixo una curtia apaición antes de la batalla final con Lucemon dándo-yos una pista avera Lucemon manera Satan, avera qu'él solo taba formáu por datos acumulaos y que nun razonaba.

Ataques editar

  • Xuiciu Celestial (Heaven's Judgement) (ヘブンズ・ジャッジメント, Hebunzu Jyajimento): Fai que cayan rayos del cielu .
  • Llanza Relampago(Lightning Spear) (ライトニングスピア, Raitoningu Supi): Crea una llanza en forma de rayu y refundiar a los sos oponentes.
  • Centenar de Llances: igual a llanza relampago solo que son munches.

Referencies editar

Enllaces esternos editar