Chloe Elizabeth Lukasiak Zook (25 de mayu de 2001Pittsburgh) más conocida como Chloe Lukasiak, ye una baillarina, actriz y modelu estauxunidense, conocida por apaecer nel reality show de Lifetime, Dance Moms.

Chloe Lukasiak
Vida
Nacimientu Pittsburgh[1]25 de mayu de 2001[1] (22 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Residencia Mars (es) Traducir
Llingua materna inglés
Estudios
Estudios Mars Area High School (en) Traducir
Llingües falaes inglés
Oficiu baillarina, actriz, actriz de televisión, youtuber, modelu, diseñadora de moda, participante de reality shows (es) Traducirproductora de televisión
IMDb nm4703114
officialchloelukasiak.com
Cambiar los datos en Wikidata

Vida y carrera editar

Chloe Lukasiak nació'l 25 de mayu de 2001 en Pittsburgh, Pennsylvania. Los sos padres son Christi y Marc Lukasiak. Tien una hermana menor, Clara. La so familia mora en Mars, Pennsylvania. Empecipió la so formación artística dende bien nueva, empezó clases de baille en Abby Lee Dance Company a los dos años. De cuatro a trelce, compitió a lo llargo y anchu de los Estaos Xuníos como parte del equipu élite de competencia de ALDC, ganando numberosos títulos en rexonales, estatales y nacionales, incluyendo Junior Miss Dance Masters of America 2011. Lukasiak compite en munchos xéneros de danza: llírica, contemporánea, teatru musical, balé, jazz, hip hop, acro y Bollywood. Tres la salida de ALDC, convertir en parte del equipu de competición de Studio 19, anque dexó de competir na categoría de solos, por medrana a que los xueces veanse condicionaos pola so participación en Dance Moms al momentu de xulgala.

En 2011, Lukasiak protagonizó'l reality show de Lifetime, Dance Moms. El show sigue a Abby Lee Dance Company una escuela de balé contemporaneu. Tres les cámares, cumplía con hores de clases diaries na academia. Filmaron shows de xunta, episodios especiales y entrevistes, llegando a llograr esperiencia nes sesiones de semeyes, presentaciones televisives, competencies y presentaciones en vivu. Lukasiak y les sos compañeres d'equipu modelaron pa diverses llinies de moda, incluyendo Glitzy Girl y Sally Miller. Tamién apaeció en dos videos musicales. Unu de la so compañera d'equipu, Brooke Hyland y unu de l'artista musical Lux (fía del actor Ted Danson) el postreru de los que cuntó con Lukasiak como la versión más nueva. L'episodiu final de 4 temporada foi l'últimu episodiu de Chloe en Dance Moms. En 2014, dempués de la competición nacional en Los Angeles Lukasiak decidió arrenunciar a Dance Moms, por múltiples problemes con Abby Lee Miller.

En saliendo de Dance Moms, Chloe siguió la so formación en danza nel "Studio 19 Dance Complex". Ayudando al so nuevu equipu a llograr delles victories. Tamién empecipió una carrera de videos de baille, audiciones d'actuación, modelaje y apaiciones especiales. Lukasiak tien una presencia activa nes redes sociales. Lukasiak empezó a modelar pa esti tipu de llinies de moda como glamorosa chica, de 90 graos por Reflex, y Sally Miller en 2015. Ella tamién apaeció en dellos catálogos y sitio web como la revista Spirit Dance, la revista Inside danza, la revista Chiche, la revista LVLten , revista The Nation-Alist, OK! Revista, y la revista Lowcountry Padres. [Cita riquida] Lukasiak tien una presencia activa en medios sociales, con más de 5 millones de siguidores Instagram, [23] más de 700.000 siguidores en Twitter, [24] y la so canal de YouT En 2015, Lukasiak llogró'l papel de Gwen Murphy na película Center Stage: On Pointe. La película estrenó'l 25 de xunu de 2016. La película foi filmada en Vancouver, Canadá. En 2016 interpreta a Savannah Stocker na película de Cowgirl's Story.

Anque yá non na televisión, Chloe sigue compartiendo la so vida colos fans al traviés de YouTube, onde publica videos de baille, según videos de la so vida personal cada selmana. Los sos videos personales ufiertaron tutoriales pa enfornar, de bricolaxe, "tags" (entrevistes) y los tiempos de la diversión cola so hermana Clara, rutines de mañana y de nueche, opiniones del so club de llectura, visites al so armariu, según los sos solos y baille grupales col so nuevu estudiu de danza. [13] Ella asiste a la escuela pública y va empezar la escuela secundaria en setiembre de 2015. A ella gústa-y la música de Katy Perry, Taylor Swift y Fifth Harmony.

Chloe a empezáu nel mundu Disney dende los Radio Disney Music Awards 2017 onde presento l'alfombra xunto a Morgan, meses mas tarde presento'l "Descendants 2 Wicked Weekly" que solo ta disponible pa los estauxunidenses.

Chloe regresu a Dance Moms pa la temporada 7.5 la cual ye peracabar.

Choice Dancer (Teen Choice Awards) editar

Chloe recibió'l premiu de los Teen Choice Awards como Choice Dancer, que convirtióse na primera gandora d'este, Chloe tuvo un discursu nel qu'inspiro a munches moces a siguir baillando y faer lo qu'amen, col final del so discursu “A quien-yos dixeron que nun pueden llogralo, que nun tendríen de faer lo o que nun son lo suficientemente bonu ignórenlos. Fáiganlo de toes formes y prueben que tán equivocaos”

En 2017 llogró la so tercer nominacion siguida a esta categoria

Televisión editar

Añu Serie Rol Nota
2011–2014 Dance Moms Ella mesma Serie regulares (temporaes 1-4) ; 97 episodios
2011 Today (The Today Show) Ella mesma L'episodiu del 12 de setiembre, 2011
2012 The View Baillarina ALDC Dance "Un neñu naz" (Temporada 15, Ep. 110)
2012 Anderson Live Ella mesmu Episodiu: "Renegade Moms & Kristen Johnston"
2012 Katie Ella mesmu Episodiu fecha 3 d'ochobre de 2012
2013 The View Baillarina Danza ALDC "L'últimu testu", l'episodiu del 20 de febreru de 2013
2013 Good Morning America Ella mesma De güéspedes, 1 episodiu
2015 The Doctors Ella mesmu Episodiu de 13 d'ochobre, l'añu 2015
2016 Welcome to My World Flynn Harrington Miniserie, convidada; 2 episodios
2016-2017 Dance Moms Ella Mesma Temporada 7

Películes editar

Añu Serie Papel Notes
2016 Center Stage:On Pointe Gwen Murphy sofito
2017 Cowgirl's Story Savannah Stocker sofito
Loophole Lexi Smith papel de liderancia
Mallory secundariu
2018 Children of the Dead TBA TBA

Premios y nominaciones editar

Añu Premiu Categoría Resultáu
2015 Teen Choice Awards eleición del baillarín Ganadora
Industry Dance Awards baillarina de Premios 2015 - baillarina favorita 17 años y menores
TWIST Magacín Meyor vistíu de la estrella de 2015 Finalista
2016 Shorty Awards Shorty Awards - Meyor en Danza Nomada
Teen Choice Awards eleición del baillarín
J-14 Teen Icon Awards iconu del añu Ganadora
CelebMix Ganadora
TWIST Style Awards Trendsetter of the Year 2016 Ganadora
TWIST Style Awards BEST PIERCED HAIR TREND Ganadora
2017 Teen Choice Awards Eleición del Baillarín Nomada

Videos musicales editar

Añu Cantar Artista Nota
2011 "It's Like Summer" LUX Dirixir. Ella interpreta a la versión más pequeña de l'artista. El videu foi grabáu nel final de la primer temporada de Dance Moms
2012 "Summer Love Song Brooke Hyland Ella fai un papel secundariu xunto coles demás moces del programa Dance Moms
2015 "Fool M'Once" Jess Godwin Baillarina qu'apaez xunto a la intérprete
2015 "Turn It Up" Solveig Romero Secundariu
2015 "Alice" Bianca Ryan Representa a la muñeca baillarina que bailla alredor de la cantante
2015 "Love is Blindness" Jack White Dirixir. de videu non oficial dirixida pol direutor Brasil
2015 "Wrapped Up For Christmas" Forever in Your Mind Secundariu
2016 "Piece by Piece" Ali J Bailla'l cantar Piece by Piece la cual ye un cover del cantar orixinal de Kelly Clarkson

Referencies editar

  1. 1,0 1,1 URL de la referencia: http://chloe-lukasiak.com/chloe.

Enllaces esternos editar