Clara Bayarri

xurista española

Clara Eugenia Bayarri García (1960) ye una xurista española, maxistrada de la Seición Tercer de la Sala de lo Penal de l'Audiencia Nacional dende 2006.[1]

Clara Bayarri
Vida
Nacimientu 1960 (63/64 años)
Nacionalidá España
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu xurista
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Llicenciada en Filoloxía Hispánica (1982) y Derechu (1983) pola Universidá de Valencia, ingresa na carrera xudicial en 1986. El so primer destín foi en Chiva (Valencia), pasando dempués al xulgáu nᵘ 13 de Valencia. Yá como maxistrada pasó al xulgáu d'Instrucción número 17 de Valencia. Tres seis años nel Xulgáu de lo Penal nᵘ 6 de Valencia, treslladar a l'Audiencia Provincial de Barcelona en calidá de maxistrada de la Seición Sesta (penal) mientres cuatro años. Dende 2006 ye maxistrada na Seición Tercer de la Sala Penal de l'Audiencia Nacional, en Madrid.

Casu Garzón editar

Foi una de les xueces que reconoció la competencia de Garzón al instruyir el procedimientu polos crímenes del franquismu en payares de 2008, y publicó nun artículu nel diariu El País el 22 d'abril de 2010 nel que dicía:

Tengo'l firme convencimientu de que l'Audiencia Nacional ye la competente pa la investigación de los delitos de lesa humanidá y xenocidiu que la sistemática y masiva eliminación d'adversarios políticos que se verificó nel nuesu país tres la Guerra Civil, constitúi. Soi, sí, una discrepante. Nun envaloro por ello que los mios compañeros de tribunal sían unos inorantes o unos prevaricadores: cenciellamente, interpreten la llei de manera distinta al mio. Soi una discrepante, sí, pero nun soi por ello una bocayona ignorante de la llegalidá nin una prevaricadora.

Casu Gürtel editar

El 30 d'ochobre de 2015, aceptóse la recusación de los maxistraos de l'Audiencia Nacional Concepción Espejel y Enrique López como miembros del tribunal que tendría de xulgar el casu Gürtel, pola so cercanía al Partíu Popular. Nel casu de la recusación de Concepción Espejel, Clara Bayarri foi la ponente y votó a favor de la recusación. Nel casu de la recusación d'Enrique López, Bayarri tamién votó a favor.[3]

Publicaciones editar

  • La prueba ilícita y los sos efeutos (Madrid)
  • Delitu y falta de mancadures (Valencia).

Referencies editar

  1. Conseyu Xeneral del Poder Xudicial. «Direutoriu de l'Audiencia Nacional» (castellanu). Consultáu'l 14 de xineru de 2018.
  2. Clara Bayarri, Diariu El País, edición impresa del 22 d'abril de 2010, páxina 11.
  3. (en castellanu) L'Audiencia Nacional pa los pies a los manexos del PP pa controlar el xuiciu de la Gürtel. https://www.publico.es/politica/audiencia-nacional-pies-manexos-del.html. Consultáu'l 12 de xineru de 2018. 

Enllaces esternos editar