Clara Serra

política española

Clara Serra Sánchez (13 de setiembre de 1982Madrid) ye una política feminista española de Podemos, diputada de x llexislatura de l'Asamblea de Madrid.

Clara Serra
diputada na Asamblea de Madrid

11 xunu 2019 - 7 ochobre 2019 - Antonio Sánchez Domínguez (es) Traducir
Eleiciones: eleiciones a l'Asamblea de Madrid de 2019
diputada na Asamblea de Madrid

9 xunu 2015 - 2 abril 2019
Eleiciones: eleiciones a l'Asamblea de Madrid de 2015
Vida
Nacimientu Madrid[1]13 de setiembre de 1982[1] (41 años)
Nacionalidá España
Familia
Hermanos/es
Estudios
Estudios Universidá Complutense de Madrid : filosofía
Llingües falaes castellanu
Oficiu política
Llugares de trabayu Madrid
Creencies
Partíu políticu Más Madrid (dende 2018)
Más Madrid
IMDb nm10345738
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Nació en Madrid el 13 de setiembre de 1982.[3][4] Llicencióse en Filosofía pola Universidá Complutense de Madrid. Realizó un Máster n'Estudios Avanzaos de Filosofía y otru n'Estudios Interdisciplinares de Xéneru. Foi collaboradora honorífica na Universidá Complutense participando en seminarios y cursos académicos. Foi profesora d'Educación Secundaria y Bachilleratu mientres seis años hasta que foi escoyida diputada de l'Asamblea de Madrid en 2015.

Participó nes protestes contra'l Plan Bolonia y nel movimientu estudiantil contra la mercantilización de la Universidá y en defensa de la Universidá pública.

Empezó a participar en Podemos dende los primeros pasos del proyeutu, siendo miembru del círculu de feminismos de Madrid y pasando depués a ser escoyida conseyera ciudadana estatal en Vistalegre. El 15 de payares de 2014 foi nomada responsable del Área de Muyer ya Igualdá (darréu Área d'Igualdá, Feminismos y Sexualidaes) del Conseyu Ciudadanu estatal de Podemos.[5]

Foi escoyida diputada de l'Asamblea de Madrid nes eleiciones a l'Asamblea de Madrid de 2015. Darréu foi designada presidenta de la Comisión de Muyer y vocal de la Comisión de Sanidá.

Ye sobrina de Gloria Serra.

Trayeutoria editar

Clara Serra Sánchez participó mientres los sos años universitarios nos movimientos estudiantiles en defensa de la universidá pública y nel movimientu feminista. El feminismu foi para ella una materia d'interés tanto políticu como teóricu. La so tema d'investigación foi siempres el d'encetar les grandes cuestiones de la filosofía contemporánea, tanto'l problema del suxetu como'l problema de la soberanía, dende una perspeutiva pola cual ye imprescindible la teoría feminista pa encetalos. Impartió seminarios na Facultá de Filosofía de la Universidá Complutense de Madrid en calidá de collaboradora honorífica como'l cursu La importancia política del cuerpu coordináu por Luisa Posada Kubissa y cola collaboración de Rebeca Moreno Balaguer y Daniel Iraberri Pérez.[6] La so participación en seminarios y congresos académicos, según los sos artículos y publicaciones trataron alrodiu de la filosofía política moderna y contemporánea y la teoría feminista.

Ye nomada en 2014 responsable estatal del área d'Igualdá, Feminismos y Sexualidaes de Podemos.[ensin referencies][7] El trabayu del área d'Igualdá de Podemos carauterizar por tener detrás una reflexón teórica venceyada a autores como Ernesto Laclau o Judith Butler,[ensin referencies] que piensa'l feminismu dientro de la teoría del poder y de la hexemonía de la teoría política posestructuralista y que pretende construyir una intervención política feminista de mayoríes y hexemónica.

Nel Conseyu Ciudadanu Estatal celebráu'l 17 d'avientu de 2016 ye escoyida pa formar parte del equipu téunicu encargáu de dirixir Podemos hasta que la II Asamblea Ciudadana escoyera un nuevu Conseyu Ciudadanu, encabezando dichu equipu xunto con Pablo Echenique.[8]Foi escoyida pa formar parte del conseyu ciudadanu de Podemos na segunda asamblea xeneral del partíu'l 12 de febreru de 2017.

Publicaciones editar

  • Poder y suxetividá en Game of Thrones. Clara Serra Sánchez y Eduardo Fernández Rubiño en Pablo Iglesias (coord.) VVAA Ganar o morrer. Lleiciones polítiques de Game of Thrones. Akal, 2014.
  • El mercáu nel llugar del absolutu
  • Bolonia nun esiste. La destrucción de la universidá europea, Hiru
  • Educación pa la ciudadanía (ESO), Grupu Pandora, VVAA, Akal
  • Filosofía y ciudadanía (1º BACH). EGrupo Pandora, VVAA, Editorial Akal.
  • Lleones y Rapiegues. Tabayón, 2018.

Referencies editar

  1. 1,0 1,1 ID diputado en la Asamblea de Madrid: 1665.
  2. URL de la referencia: https://www.elespanol.com/espana/20161108/169233612_0.html. Data de consulta: 24 xineru 2018.
  3. «Ilma. Sra. Dª. Clara Serra Sánchez». Asamblea de Madrid.
  4. Ramírez, Daniel (9 de payares de 2016). «Serra contra Serra: dos hermanes enfrentaes por Iglesias y Errejón». El Español.
  5. «podemos - Clara Serra Sánchez». Consultáu'l 8 d'agostu de 2016.
  6. Cuerpu, El. «trabayo finales». Consultáu'l 7 de setiembre de 2016.
  7. «Hexemonía y Feminismu - Institutu 25M Democracia» (castellanu). Consultáu'l 4 d'abril de 2018.
  8. «Pablo Iglesias pide nun construyir "partíos irreconciliables" dientro de Podemos tres Vistalegre 2». Eldiario.es (17 d'avientu de 2016).

Enllaces esternos editar