Clara de la Concepción Sánchez

monxa española (1902–1973)

Clara de la Concepción (14 d'abril de 1902Torre en Cameros – 22 de xineru de 1973Soria), nacida como Juana de la Concepción, abadesa del Conventu de Santu Domingu de les Madres Clarises de Soria, Provincia de Soria, tamién conocida como Sor Clara de la Concepción , Venerable Clara, o Madre Clara, foi una monxa clarisa española. Ye considerada la refundadora del Conventu de Santu Domingu.

Clara de la Concepción Sánchez
Vida
Nacimientu Torre en Cameros14 d'abril de 1902
Nacionalidá España
Muerte Soria22 de xineru de 1973 (70 años)
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu hermana religiosa (es) Traducir
Santoral
22 de xineru
Creencies
Orde relixosa Orden de Santa Clara (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Foi declarada Venerable pol Papa Francisco el 3 d'abril de 2014.

Vida editar

Fía de Leopoldo, un maestru, y d'Agustina en Torre en Cameros (La Rioxa), treslladar xunto a la so familia con 2 años a vivir al conceyu sorianu de Rebollar. Dende neña reparóse-y una «innegable» predisposición pa la vida relixosa. A los 20 años ingresó na Orde de les Hermanes Probes de Santa Clara nel conventu de Santu Domingu de Soria. Destacó pola so vida exemplar y senciella, ocupando diversos y variaos cargos nel conventu: exerció de sacristana, tornera, ropera, vicaria, ecónoma y abadesa (mientres 17 años).

Morrió de secute víctima d'un infartu de miocardiu el 22 de xineru de 1973 en Soria. El 3 d'abril de 2014, foi declarada Venerable pol Papa Francisco.[1]

Referencies editar