Claudia Hurtado Espinoza

política de Chile

Claudia Valentina Hurtado Espinoza (13 d'avientu de 1971Concepción) ye una abogada y política chilena. En 2018 desempéñase como xefa de la División de Planificación y Desarrollu Rexonal (Diplade) del Gobiernu Rexonal del Biobío.

Claudia Hurtado Espinoza
Vida
Nacimientu Concepción13 d'avientu de 1971 (52 años)
Nacionalidá Bandera de Chile Chile
Estudios
Estudios Universidad del Desarrollo (es) Traducir
Llingües falaes castellanu
Oficiu política
Creencies
Partíu políticu Unión Demócrata Independiente (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

laudia Hurtado Espinoza, casada y madre de Trinidá, Consuelo ya Isabel Margarita. Política, docente y abogada. Dientro de la so Carrera como docente preparó estudiantes de pregrado, na Universidá del Desarrollu, sede Concepción.

Ente la so trayeutoria profesional, destacó'l so desempeñu nel estudiu xurídicu Ruseco y Ogalde, desenvolvió distintes xeres rellacionaes con asesoríes bancaries y la tramitación de dellos xuicios civiles. Paralelu a esto, desenvolvió la so carrera como docente de la Universidá del Desarrollu (UDD), onde dictó clases de Bases del Ordenamientu Xurídicu a alumnos de primer añu de Derechu y cooperó como profesor asistente del magíster de Derechu de la Empresa. Amás, realizó asesoríes pal llogru de distintes certificaciones internacionales, nel área llegal ambiental y de salú ocupacional a empreses de la rexón. Docente de la Facultá de Gobiernu, de la Universidá del Desarrollu y Magíster en Derechu de la Empresa, de la Universidá del Desarrollu.

Carrera política

Asumió la Direición Rexonal del Serviciu Nacional de la Muyer (Sernam), na Rexón del Biobío, n'abril de 2010, y de magar, impunxo'l so sellu, d'un trabayu incansable por contribuyir, a la igualdá d'oportunidaes, ente muyeres y homes, na Rexón del Biobío, especialmente, nel amenorgamientu de la violencia intrafamiliar, nel insertamientu llaboral femenina y l'impulsu a los emprendimientos económicos lideraos por muyeres. Tres un esitosu pasu pol Sernam, darréu, foi nomada secretaria Rexonal Ministerial de Desarrollu Social, na Rexón del Biobío, y Gobernadora de la provincia de Concepción.

Historial eleutoral editar

Eleiciones parllamentaries 2017 editar

Participó nes eleiciones parllamentaries 2017 pol distritu 20, llogrando gran cantidá de votos nes comuñes de Concepción y San Pedro de la Paz.

Referencies editar