Claudine Georgette Longet (29 de xineru de 1942París) ye una popular cantante nes décades de 1960 y 70, conocida por ser la exesposa del cantante Andy Williams. Foi acusada del asesinatu de la estrella del esquí "Spider" Sabich.

Claudine Longet
Vida
Nacimientu París29 de xineru de 1942[1] (82 años)
Nacionalidá Bandera de Francia Francia
Familia
Casada con Andy Williams (1961 – 1975)
Ron Austin (en) Traducir (1985 – )
Estudios
Llingües falaes francés
Oficiu actriz, cantanteactriz de televisión
Xéneru artísticu pop
Instrumentu musical voz
Discográfica A&M Records (es) Traducir
IMDb nm0519296
home.earthlink.net…
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

 
Tim Conway y Claudine Longet McHales Navy.

Longet conoció a Williams mientres lu ayudar nuna carretera de Las Vegas. Entós daquella trabayaba como baillarina del Folies Bergère. Casáronse'l día de navidá de 1961 y tuvieron trés fíos: Noelle, Christian y Robert.

En 1968, interpretó unu de los papeles protagonistes na película de Blake Edwards The party (La Fiesta Inolvidable en Llatinoamérica, El guateque n'España) xunto a Peter Sellers, cantando nella Nothing to lose, de Henry Mancini. Longet grabó cinco álbumes pa A&M Records ente 1966 y 1970 y dos álbumes pa la firma Williams's Barnaby, en 1971 y 1972. Tamién fueron frecuentes les sos apaiciones en series y programes de televisión.

Un cantar, Wanderlove (con música y lletra de Mason Williams), llegó al númberu siete de les llistes de Singapur, y entá s'escucha nes emisores asiátiques.

Longet foi arrestada y acusada de la muerte del so amante, l'esquiador olímpicu Vladimir "Spider" Sabich na so casa d'Aspen (Coloriáu), quien recibió un disparu mientres se vistía dempués de duchase. Sabich yera un apuestu atleta con frecuentes compañíes femenines na dómina en que conoció a Longet. A midida que la so rellación progresaba, Longet y los sos trés fíos fueron vivise con Sabich, alteriando radicalmente la so vida de solteru. Hubo rumores bien estendíos de problemes na pareya antes de la muerte del esquiador. Spider comentara con dellos amigos que quería echar a Claudine de la so casa, pero nun fixera nada, pos adoraba a los pequeños.

Nel xuiciu, Longet alegó que l'arma disparóse-y por fuercia mientres aprendía a usala. A pesar de que l'autopsia demostró que Sabich taba de llombu a ella, y a más de dos metros de distancia, ella caltuvo la so versión del tráxicu accidente. Williams ayudó a Longet mientres el xuiciu, acompañándola a les audiencies.

La policía de Aspen cometió dos errores garrafales que facilitaron les coses a Longet: per un sitiu, llograron una muestra de sangre de Longet y confiscaron los sos diarios ensin una orde de cateo. El sangre de Longet contenía cocaína y el so diariu amosó que la so rellación con Sabich volviérase problemática. Sicasí, como les pruebes nun fueron llograes llegalmente, el fiscal nun pudo usales. Coles mesmes, l'arma foi mal manipulada por manes inespertes: apurrir a un policía, quien la envolubró nuna toalla y poner na guantera del so coche oficial; nun foi fichada como prueba hasta trés díes depués.

Nel estráu, Longet repitió la so inocencia y clamió clemencia basándose en que los sos trés fíos precisar. El xuráu absolver de l'acusación de homicidiu, pero condergar pol cargu de neglixencia criminal, un delitu menor, y sentenciar a pagar una multa y pasar 30 díes na cárcel. Como xestu arrogante, el xuez Lohr dexó a Longet escoyer esos díes por que pudiera pasar más tiempu colos sos fíos. Longet escoyó pasar la mayoría de la sentencia en fines de selmana. Una vegada termináu'l xuiciu, dir de vacaciones col so abogáu defensor Ron Austin, que dexó a la so muyer y a los sos fíos p'acompañala. Más tarde casáronse, y siguen xuntos. Anguaño moren n'Aspen.

Longet nunca actuó de nuevu. Tres el xuiciu, la familia Sabich empecipió un procedimientu civil de demanda. El casu cerróse afitando un gran alcuerdu económicu, cola condición que Longet nunca falaría nin escribiría sobre la so hestoria.

The Rolling Stones editar

Pola mor del incidente The Rolling Stones grabaron la tema "Claudine". Perteneciente a les sesiones de grabación de Some Girls (1978), dende entós circuló nuna serie de grabaciones ensin autorizar a lo llargo de los años.

En 2011, el cantar inclúyese oficialmente na reedición deluxe de Some Girls, formando parte del discu de bonus tracks.

Referencies editar

  1. Afirmao en: Gemeinsame Normdatei. Data de consulta: 27 abril 2014. Llingua de la obra o nome: alemán. Autor: Biblioteca Nacional d'Alemaña.

Enllaces esternos editar