Club Deportivu Condal

El Club Deportivo Condal foi un club de fútbol español, de la ciudá de Barcelona. Fundáu nel barriu de Hostafrancs en 1934 como Sección Deportiva La España Industrial, en 1956 camudó la so denominación pa xugar na Primer División d'España. Mientres la mayor parte de la so historia foi filial del FC Barcelona. En 1970 fundióse con otru filial barcelonista, el Atlético Cataluña CF, pa formar el FC Barcelona "B".

Club Deportivu Condal
Situación
Estáu España
Datos
Tipu club de fútbol
Fundáu en1934
Desapaecíu en 1970
Categoría Tercer División d'España
Instalaciones
Estadiu Camp de Les Corts (es) Traducir
Uniforme
Titular

Cambiar los datos en Wikidata

Historia editar

El CD Condal foi fundáu'l 1 d'agostu de 1934 como Sección de Deportes de La España Industrial y foi orixinalmente l'equipu de la fábrica que llevaba'l so nome (La España Industrial).

La equipación yera a rayes verticales blanquiazules. La compañía yera propiedá de la familia de Josep Antoni d'Albert, quien foi de volao presidente del FC Barcelona en 1943. En 1951, mientres la so presidencia, el club convertir nun equipu filial del FC Barcelona y empezó a utilizar l'estadiu de Les Corts como llocal.

De primeres militó nes lligues rexonales locales; en 1950 xubió a Tercer División y l'añu 1952 facer a Segunda División. En 1953 remató na segunda posición nel Grupu I, clasificáu p'apostar el play-off d'ascensu, pero nun tuvo opción de faelo, al ser un filial del FC Barcelona.

En 1956, el CD España Industrial independizar del FC Barcelona y camudó el so nome pol de Club Deportivo Condal pa poder apostar un nuevu play-off y tener la oportunidá de xubir a Primer División, lo cual consiguió. Namái permaneció una campaña, pos en 1957 baxó a Segunda División, hasta qu'en 1961 arrenunció a siguir en Segunda y pasó a xugar en Tercera. En 1965 torna a Segunda, onde pasa dos campañes hasta baxar en 1967. En 1970 alcuérdase la so fusión col Atléticu Cataluña Club de Fútbol Atlético Cataluña pa formar el Barcelona Atléticu, que pasó a ser el primer filial del FC Barcelona.

Evolución del nome editar

Presidentes editar

Uniforme editar

Evolución del uniforme editar

Estadiu editar

El Camp de les Corts, popularmente llamáu Les Corts, foi'l segundu estadiu de la hestoria del FC Barcelona. En 1951, en faciéndose el España Industrial filial del Barcelona, pasó a xugar en Les Corts hasta 1970.

Datos del club editar

Entrenadores editar

Palmarés editar

Torneos nacionales editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar