Congresu Internacional de Matemáticos de 1994

El Congresu Internacional de Matemáticos de 1994 foi'l ventisiete Congresu Internacional de Matemáticos celebráu del 3 d'agostu al 11 d'agostu de 1994 en Zúrich, Suiza.

Congresu Internacional de Matemáticos de 1994
Congresu Internacional de Matemáticos
Xeneral
Tipu actividá
Otros datos
Cronoloxía
Congresu Internacional de Matemáticos de 1990 Congresu Internacional de Matemáticos de 1994 Congresu Internacional de Matemáticos de 1998
Cambiar los datos en Wikidata

Ésta foi la tercer vegada que Zúrich celebraba un Congresu Internacional de Matemáticos.

Visión xeneral editar

El 3 d'agostu de 1994, mientres la ceremonia d'apertura del Congresu en Zúrich, apurriéronse cuatro Medayes Fields y el Premiu Nevanlinna. David Mumford de la Universidá de Harvard y presidente del Comité de Medaya Fields y vicepresidente de la Xunión Matemática Internacional, llamó a los medallistas al escenariu. El presidente honorariu del Congresu Internacional de Matemáticos, Beno Eckmann, fundador del Institutu d'Investigación Matemática del Institutu Federal Suizu de Tecnoloxía de Zúrich y antiguu secretariu de la Unión Matemática Internacional, presentó les medayes. Pierre-Louis Lions, Jean Bourgain, Efim Zelmanov y Jean-Christophe Yoccoz ganaron la medaya Fields.

El presidente del Comité del Premiu Nevanlinna, Jacques-Louis Lions del Collège de France, presentó esti premiu. Avi Wigderson ganó'l premiu Nevanlinna.

Referencies editar

Enllaces esternos editar