Constanza Varela de la Barra (Temuco, 15 d'abril de 1991), más conocida como Tanza Varela, ye una actriz chilena que se dio a conocer na telenovela Corazón Rebalbu de Canal 13.

Constanza Varela
Vida
Nacimientu Temuco15 d'abril de 1991 (33 años)
Nacionalidá Bandera de Chile Chile
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu actriz, modeluperiodista
IMDb nm3634190
Cambiar los datos en Wikidata

En 2013 decidió alloñar de la television y en 2014 emigró a Méxicu. Súpose qu'estudia nel prestixosu Centru d'Educación Artística de Televisa.

Biografía editar

Estudió nel Colexu San Francisco del Alba de Los Condes.

A los 14 años d'edá foi portada de la revista xuvenil Tu y a los 17 llogró'l so primer papel nuna ficción. Foi na adautación de la teleserie arxentina Rebelde Way, realizada por Canal 13 col títulu Corazón Rebalbu y empobinada por Herval Abreu. El so papel yera'l de Victoria López.

Magar nun ser parte del grupu musical que tenía la teleserie, CRZ (integráu por Denise Rosenthal, Augusto Schuster, Luciana Echeverría, Ignacio Garmendia y Madalena Muller), al igual qu'ellos Constanza foi convidada frecuentemente al programa Alfombra colorada, que nesi entós yera un magacín presentáu por Diana Bolocco y Eduardo Fuentes. Rápido convirtióse nun personaxe televisivu y adquirió el llamatu de Tanza.

Mientres 2010, mientres terminaba los sos estudios secundarios, siguió actuando en delles series anque cada vez yera más riquida por programes de TV. Finalmente, en 2011 Canal 13 llamar nuevamente agora como participante del reality show Añu 0. Ésa foi la so entrada definitiva a la farándula nacional.

Magar tuvo a cargu del backstage del programa de Martín Cárcamo, Quiero la mio Fiesta y foi panelista d'un late show d'Iván Guerrero en UCV TV, cada vez la so vida privada yera fonte de comentariu nos programes de farándula. En 2012 foi panelista de Intrusos de La Rede conducíu nesi entós por Julia Vial. Tamién tuvo en Yingo pero arrenunció a los pocos díes.

Finalmente, Varela aseguró tar cansada de la televisión y decidió abandonar Chile en 2014.

Más tarde súpose que nel país azteca llogró un cupu nel prestixosu Centru d'Educación Artística de Televisa.

Televisión editar

Telenoveles editar

Series editar

  • Infieles (Chilevisión)
    • Amoblado p'Arriendu (2010) - Eloisa
    • Retrucar (2010) - Rosario "Charito"
    • L'Arañazu (2011)

Programes editar

2011 : L'esperimentu (TVN) : /Xuráu * 2012 : Circu (UCV TV) : Panelista

2012 : Intrusos (La Rede) : Panelista

Referencies editar

Enllaces esternos editar