Consuelo Rodríguez Álvarez

Consuelo Rodríguez Álvarez, conocida artísticamente como Chelo Rodríguez, ye una actriz y modelu venezolana nacida en Sober, Galicia, España. Treslladar a Venezuela a bien temprana edá xunto a los sos padres y hermanos. Ye una de les protagonistes más famoses de les telenoveles venezolanes de los 70s, siendo Rafaela l'ésitu que la catapultó como actriz a nivel internacional.

Consuelo Rodríguez Álvarez
Vida
Nacimientu Sober25 de febreru de 1942 (82 años)
Nacionalidá Bandera de Venezuela Venezuela
Oficiu actrizmodelu
IMDb nm0735767
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Nació nun pueblecito llamáu Canabal, allugáu na provincia de Lugo, Galicia, España. Los sos padres (Serafín Rodríguez y Leonor Álvarez), dir a Venezuela cuando ella y el so hermanu (Carlos Rodríguez Álvarez) yeren pequeños. Dende neña deseyó estudiar medicina, pero cuando llegó a l'adolescencia pensó en ser modelu. Los sos estudios namái llegaron hasta'l tercer añu de bachilleratu, sicasí estudió Secretariáu Comercial, pero una vegada rematáu esto, dedicar a la televisión y nunca llegó a exercer esi oficiu.[1] En 1979 tuvo una rellación col actor Orlando Urdaneta de la que nació'l so únicu fíu, Gustavo Enrique Urdaneta.

Empecipiar nel mediu artísticu nun programa musical d'Aldemaro Romero que se llamaba El show de Aldemaro Romero en Radio Caracas Televisión. Siempres suañó con ser modelu y actriz, pero nun estudió esta carrera como tal, ella mesma aprendió viendo a la xente. La so primer actuación foi na telenovela Corazón de madre interpretaba un pequeñu papel, hasta que tuvo la oportunidá de trabayar nel ésitu de los 70s La usurpadora fecha en RCTV (Radio Caracas Televisión).

Dempués d'ello, empezó a trabayar en Venevisión, onde se dedicó de llenu a l'actuación, participando en La lloba, que foi la so primer novela nesta canal. Depués trabayó n'otres más, convirtiéndose na villana de Venevisión. Ente estes producciones ta la tercer edición de La señorita Elena. Per otru llau, unu de los trabayos qu'ella considera más importantes ye Rafaela, onde ella foi la protagonista. Dempués d'esto, retiróse como per dellos años de la televisión, pa dempués tornar más tarde y trabayar en Mundo de fieras de la escritora venezolana Ligia Lezama, La revancha de la escritora venezolana Mariela Romero, Suañu contigo cola actuación de José Luis Rodríguez "El Puma", Engañada, Sabor a ti, L'amor volver lloques y el so más recién trabayu na Telenovela ¿Vieya yo? de la escritora venezolana Mónica Montañés del añu 2008-2009, toes en Venevisión.

De tolos personaxes qu'interpretó mientres la so carrera, ella cree que nengún d'ellos paezse a ella na vida real. El que recuerda con más ciñu ye Rafaela na telenovela que llevó'l mesmu nome, onde se suponía que yera médicu.

Tocantes a los sos proyeutos a futuru nel planu profesional, piensa volver participar nuna obra de teatru que se llama La menopausia, un monólogu que se va presentar nel Atenéu de Caracas a partir del mes d'ochobre. Amás, gustaría-y siguir trabayando en televisión.

Filmografía editar

Programes editar

  • El show de Aldemaro Romero- (RCTV)

Telenoveles editar

Películes editar

Obres editar

Referencies editar

  1. «Consuelo Rodríguez». Venevisión.
  2. «prueba-de-fe Mio Madalena, una prueba de fe». Consultáu'l 24 d'abril de 2015.
  3. «Chelo Rodríguez baxar del escenariu». Diversu Magacín (27 de payares de 2009). Consultáu'l 18 de febreru de 2011.

https://www.dateas.com/es/persona_venezuela/rodriguez-alvarez-consuelo-10227133