La crianza Pokémon ye un elementu que s'incorporó dende la segunda xeneración. Na saga de xuegos Pokémon.

Crianza Pokémon
mecánica de xuegu y actividá ficticia
Cambiar los datos en Wikidata

La crianza consiste, básicamente, en dexar na guardería dos Pokémon, unu machu y unu fema (o suplir la falta d'unu d'ellos con un Ditto) y de estos, consiguir un güevu. Por aciu la crianza puedes llograr Pokémon ñácaros que, otra manera, son imposibles de llograr. por casu:Wynaut, Togepi, Magby, Pichu, etc.

Movimiento Huevo editar

Este ye unu de los grandes curiosos de la crianza Pokémon. Un movimientu güevu ye, básicamente, aquel movimientu de combate qu'un Pokémon naz sabiendo, pero qu'enxamás podría aprender nin por aciu MT, MO, Tutor.

Pa llograr un movimientu güevu tienen de cruciase Pokémon de la mesma o distintes especies, les regles son sencielles, el ñácaru naz sabiendo los movimientos del padre, y naz de la mesma raza que la madre y puede nacer con 20% naturaleza del padre, 20% de la madre y un 60% al azar.

Exemplos:

  • Xuntamos un Tyranitar machu que conoz l'ataque Esmagayar con un Feraligatr fema, del güevu va nacer un Totodile con Esmagayar.
  • Xuntamos un Machoke machu que conoz Tayo Cruciáu con un Electabuzz fema, del güevu sale un Elekid col ataque Tayo cruciáu.
  • Xuntamos un Quilava machu que conoza Rueda Fueu con un Raticate fema y del güevu va nacer un Rattata con Rueda fuego.
  • Xuntamos un Pikachu col ataque Impactrueno con un Ditto y del güevu va nacer un Pichu con Impactrueno.

L'orde del heriedu de movimientos ye:

  • Movimientos básicos de la especie Pokémon (siempres, hasta nivel 1 o nivel 5 según el xuegu).
  • Movimientos per nivel de la especie Pokémon (si ambos padres conocer y la cría puede aprendelos por nivel).
  • Movimientos MT/MO de la especie Pokémon (si'l so padre conocer y la cría puede aprendelos por máquina).
  • Movimiento huevo de la especie Pokémon (si'l so padre conocer).

Por casu xuntamos dos Charizard na guardería y el machu conoz l'ataque Lanzallamas y Terremotu, el Charmander que naz del güevu va saber usar Lanzallamas, pero non Terremotu al ser una MT que Charmander nun puede aprender.

Si'l Pokémon fema que cría, lleva forníu Piedra Eterna (Piedraeterna hasta la 5a xeneración), hai un 50% de probabilidaes de que la cría heriede la naturaleza de la so madre. Esto ye aplicable sacantes los Pokémon na guardería vengan de xuegos de distintu llinguaxe (Diamante y Perlla).

Ditto editar

Ciertos Pokémon, como los iniciales, solo llógrense una vegada. Esiste un Pokémon que al xuntase na guardería con otru Pokémon, del güevu va salir un Pokémon idénticu, y esi Pokémon ye Ditto, carauterizáu pola so capacidá de tresformase en cualesquier Pokémon. Imaxinemos que ponemos a Ditto con Blastoise (nun importa'l xéneru), va nacer un Squirtle.

Ditto siempres actúa del xéneru opuestu en cualesquier de les cruces polo que tener un Ditto con cada naturaleza esistente y fornilo con una Piedraeterna asegura al 50% la naturaleza de la cría. Por casu: queremos un Blastoise con Rayu Xelu y de naturaleza Modesta. Tenemos unu de naturaleza Focicona y con esi ataque pero tamién tenemos un Ditto de naturaleza Modesta, con éses, si cruciamos a Blastoise con esi Ditto forníu cola PiedraEterna, entós va salir una cría Squirtle que va tener el Rayu Xelu y, si estimamos, la naturaleza Modesta que buscábamos. Polo que Ditto ye una gran ferramienta pa consiguir Pokémon y asegurar la so naturaleza.

Ver tamién editar


Referencies editar

Enllaces esternos editar