Crisol Carabal

actriz venezolana

Crisol Celeste Caraballo Carreño, más conocida como Crisol Carabal (11 de xineru de 1971Caraques), ye una actriz de telenoveles.[1]

Crisol Carabal
Vida
Nacimientu Caraques11 de xineru de 1971 (53 años)
Nacionalidá Bandera de Venezuela Venezuela
Oficiu actriz
IMDb nm1140980
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Empezó la so carrera dende bien nueva declamando poemes en Cuánto vale'l show y depués con pequeños papeles en noveles de RCTV, onde se formó baxu tutelar d'Amalia Pérez Díaz y diose a conocer en telenoveles como Abigaíl, Por estas calles, Duce ilusión, Pura sangre y el so primer papel protagonista en Ilusiones (1995), xunto a Vicente Tepedino. Depués realizó una participación especial con un papel de carauterística en Los amores de Anita Peña ya interpretó a la caprichosa y malvada Alba Griselda en María de los Ángeles.

Al tornar a Venezuela en 2002, debuta en Venevisión interpretando'l papel de la romántica y soñadora Lolita, una de les coprotagonistas de la teleserie Mambo y canela, faciendo pareya con Juan Carlos Vives tres de faer el papel de la monxa gochita na novela Trapos íntimos.

En 2004 foi parte del repartu principal de la telenovela Estrambótica Anastasia, so la pluma de Martín Hahn, onde dio vida a Gregoria Borovsfky, alies «Goyita», una muyer con retardo mental moderáu que se namoró d'un renegáu llamáu Maco Iván Tamayo, demostrándo-y a toos qu'a pesar de la so condición, podía amar y ser madre como cualesquier otra muyer.

En 2006 reingresa a Venevisión en calidá de contrafigura de Fabiola Colmenares na telenovela Los Querendones onde da vida a Gloria Miralles, un médicu especialista en fertilidá que va faer tolo posible por conquistar l'amor del protagonista Jorge Reyes. En 2012 vuelve a la pluma de Martín Hahn, con Mi ex me tiene ganas.

Filmografía editar

Juan * Anque mal paguen (2007/Venevisión) - Amparo / Aguamiel

Referencies editar

  1. IMDb. «Crisol Carabal».

Enllaces esternos editar