Día Internacional pa Poner Fin a la Impunidá de los Crímenes contra Periodistes

L'Asamblea Xeneral de les Naciones Xuníes decide proclamar el 2 de payares Día Internacional pa Poner Fin a la Impunidá de los Crímenes contra Periodistes.

Día Internacional pa Poner Fin a la Impunidá de los Crímenes contra Periodistes
Día de celebración 2 de payares
Llugar de celebración Día Internacional
[editar datos en Wikidata]

Celebración editar

El 18 d'avientu de 2013 l'Asamblea Xeneral de les Naciones Xuníes na Resolución 68/163 decidió proclamar el 2 de payares Día Internacional pa Poner Fin a la Impunidá de los Crímenes contra Periodistes.[1]

Mientres la última década, más de 700 periodistes fueron asesinaos por cumplir cola so xera d'informar al públicu. Ye esmolecedor que tan solo el 10 per cientu d'estos crímenes concluyera con una sentencia. La impunidá envalentona a los criminales y coles mesmes tien un efeutu apavoriante sobre tou la sociedásobremanera, sobre los mesmos periodistes. La impunidá conduz a más violencia, y establezse asina un círculu viciosu.
El 18 d'avientu de 2013, l'Asamblea Xeneral aprobó'l so primer resolución relativu a la seguridá de los periodistes y la cuestión de la impunidá (A/RES/68/163,), na que conderga tou tipu d'ataques contra los trabayadores de los medios de comunicación, y proclama el 2 de payares como'l Día Internacional pa poner fin a la impunidá de los crímenes contra periodistes». La fecha escoyer en conmemoración del asesinatu de dos periodistes franceses en Malí en 2013.
Esti históricu resolución encamienta a los Estaos Miembros a que tomen midíes concretes pa prevenir les agresiones contra los periodistes, asegurar que los responsables sían llevaos ante la xusticia y garantizar el derechu de les víctimes a los arreglos. Coles mesmes, encamienta a los Estaos a promover una redolada aparente y seguro en que los periodistes puedan realizar el so llabor de manera independiente y ensin interferencies.

Referencies editar

Ver tamién editar

Enllaces esternos editar

Documentos

Otros enllaces