Día Mundial de la Radio

La Conferencia Xeneral de la Unesco proclama'l 13 de febreru Día Mundial de la Radio.

Día Mundial de Radiar
Día de celebración 13 de febreru
Llugar de celebración Día Internacional
[editar datos en Wikidata]

Celebración editar

El 19 d'ochobre de 2011 la Conferencia Xeneral de la Unesco na Resolución 36 C/63 proclama'l 13 de febreru Día Mundial de la Radio, día en que les Naciones Xuníes crearon la Radio de les Naciones Xuníes en 1946. La propuesta inicial foi presentada pola Delegación Permanente d'España ante la UNESCO.[1]

Día Mundial de la Radio 2015
Mozos y radio
Celebrando la radio
El Día Mundial de la Radio tratar de celebrar la radio, por qué la amar y precisamos güei más que nunca. Ye un día pa recordar el poder único de la radio pa marcar una diferencia na vida y axuntar a la xente en tolos rincones del mundu. ¡Xúnite a la celebración!
Por mozu, pa mozos
La radio ye un mediu pal futuru. Tien la responsabilidá d'incluyir a los mozos, non yá como oyentes sinón como productores activos y creadores de conteníos.
Seguridá y proteición
En zones de conflictu y desastres, periodistes nuevos internacionales y ‘fixers’ contribúin a la busca d'información invaluable. Merécense trabayar con seguridá y proteición. Pescude qué puede faese.


La ONX sofita oficialmente'l Día Mundial de la Radio:

El 14 de xineru de 2013, l'Asamblea Xeneral aprobó formalmente la proclamación de la UNESCO del Día Mundial de la Radio. Nel so 67.a xunta, l'Asamblea Xeneral de la ONX aprobó la resolución adoptáu mientres la 36 ª xunta de la Conferencia Xeneral de la UNESCO proclamó 13 de febreru, día de la creación de la radio de les Naciones Xuníes en 1946, como'l Día Mundial de la Radio. La iniciativa partío nuevamente del Reinu d'España, per aciu propuesta de la Misión Permanente d'España nes Naciones Xuníes. - See more at: http://www.unesco.org/new/es/unesco/events/prizes-and-celebrations/celebrations/international-days/world-radio-day-2014/about-world-radio-day/un-endorses-world-radio-day/#sthash.xxjgmDIS.dpuf

Orixe editar

La idea d'establecer el Día Mundial de la Radio naz del presidente de l'Academia Española de la Radio, Jorge Álvarez, qu'en xineru de 2008 solicita la instauración d'esta celebración al Direutor Xeneral de la UNESCO, Koichirō Matsuura. Sería en payares de 2011 cuando finalmente la 36 Conferencia Xeneral de la UNESCO proclamaría'l Día Mundial de la Radio, a propuesta formal del Gobiernu d'España al traviés del Embaxador Permanente d'España, Ion de la Riva. En 2012 l'Academia Española de la Radio impulsa la creación del Comité Internacional del Día Mundial de la Radio pa promover les celebraciones añales d'esti día y asina contribuyir al prestíu d'esti mediu de comunicación en tou.

Temes del Día Mundial de la Radio editar

Añu Tema
2015 Nueves y radio
2014 Igualdá de xéneru na radio
2013 Día Mundial de la Radio 2013
2012 Día Mundial de la Radio 2012

Referencies editar

/ Documentos oficiales del Día Mundial de la Radio .

Ver tamién editar

Enllaces esternos editar

Comité Internacional de la Radio