Día Mundial de les Habilidaes de la Mocedá

L'Asamblea Xeneral de les Naciones Xuníes decide designar el 15 de xunetu Día Mundial de les Habilidaes de la Mocedá.

Día Mundial de les Habilidaes de la Mocedá
Día de celebración 15 de xunetu
Llugar de celebración Día Internacional
[editar datos en Wikidata]

Celebración editar

El 11 de payares de 2014 l'Asamblea Xeneral de les Naciones Xuníes na Resolución A/C.3/69/L.13/Rev.1 "reconociendo que'l fomentu de l'adquisición d'habilidaes polos mozos ameyoraría la so capacidá de tomar decisiones con conocencia de causa en rellación cola vida y el trabayu y -yos empoderaría de manera que puedan aportar a los mercaos de trabayu n'evolución. Decide designar el 15 de xunetu Día Mundial de les Habilidaes de la Mocedá.[1]

Día Mundial de les Habilidaes de la Mocedá
L'Asamblea Xeneral,
Esmolecida pol eleváu númberu de mozos desemplegaos a nivel mundial, envaloráu en 74,5 millones en 2013, la mayoría de los cualos vive en países en desenvolvimientu.
Reparando que los Estaos Miembros tienen la importante función de satisfaer les necesidaes y aspiraciones de los mozossobremanera nos países en desenvolvimientu.
Reconociendo que'l fomentu de l'adquisición habilidaes polos mozos ameyoraría la so capacidá de tomar decisiones con conocencia de causa en rellación cola vida y el trabayu y -yos empoderaría de manera que puedan aportar a los mercaos de trabayu n'evolución.
Decide designar el 15 de xunetu Día Mundial les Habilidaes de la Mocedá.
Destaca que los costos de toles actividaes que puedan derivase de l'aplicación del presente resolución tendrán de sufragase per aciu contribuciones voluntaries.

Referencies editar

Ver tamién editar

Enllaces esternos editar