Día Mundial del Llaváu de Manes

La Organización Panamericana de la Salú y la Organización Mundial de la Salú conviden a celebrar el 15 d'ochobre el Día Mundial de la Llavadura de Manes.

Día Mundial de la Llavadura de Manes
Día de celebración 15 d'ochobre
Celebráu dende 15 d'ochobre
Llugar de celebración Día Internacional
[editar datos en Wikidata]

Celebración editar

La Organización Panamericana de la Salú y la Organización Mundial de la Salú conviden a celebrar el 15 d'ochobre el Día Mundial de la Llavadura de Manes.[1]

Avera de la llavadura de manes en redolaes sociales
Llavase les manes con agua y xabón foi y sigue siendo una de les intervenciones más costu-efectiva contra la tresmisión d'enfermedaes que se dispón en salú pública. La promoción de la llavadura correuta de manes, con agua y xabón, puede salvar munches vides.
Cada añu, alredor de 3.5 millones de neños y neñes, muren ensin llegar a celebrar cinco cumpleaños por causa d'enfermedaes prevenibles, principalmente por fories y enfermedaes respiratories agudes. L'adopción del vezu de llavase les manes con agua y xabón, enantes de comer y dempués de faer la deposición, puede evitar cuasi la metá del númberu de muertes por fories, y cuasi la cuarta parte de les muertes por enfermedaes respiratories agudes.
Pa llograr l'Oxetivu del Mileniu Non. 4 d'amenorgar -en más de dos terceres partes- el númberu de muertes, en menores de 5 años, enantes del 2015, ye necesariu promover la llavadura de manes a gran escala.

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar