Día Mundial del Lleche

La Organización de les Naciones Xuníes pa l'Agricultura y l'Alimentación (FAO) proclamó'l 1 de xunu Día Mundial de la Lleche.

Día Mundial de la Lleche
Periodu de celebración 1 de xunu
Llugar de celebración Día Internacional
[editar datos en Wikidata]

Celebración editar

La Organización de les Naciones Xuníes pa l'Agricultura y l'Alimentación (FAO) proclamó'l 1 de xunu Día Mundial de la Lleche. "Munchos países conmemoraron el Día Mundial de la Lleche dende'l 1 de Xunu de 2001, fecha en que se celebró per primer vegada, y el so númberu va n'aumentu".[1]

World Milk Day
¿Porqué celebrar el Día Mundial de la Lleche? Porque nos brinda la oportunidá pa enfocar toa nuesa atención na lleche, espublizando les actividaes conexes que se realicen en tol sector llecheru. Munchos países escoyeron celebralo'l mesmu día, lo que dexa a les actividaes que se realicen a nivel nacional tomar una dimensión global y amás, da-y a la lleche un perfil universal.

¿Ónde empezó? Na FAO (la Organización de les Naciones Xuníes pa l'Agricultura y l'Alimentación), a quien se-y solicitó proponer una fecha na que pudieren celebrase toles temes rellacionaes a la lleche.

¿Porqué'l 1 de xunu? Munchos países yá celebraben esti eventu en redol al 1 de xunu. Orixinalmente tamién se remanó una fecha escontra finales de mayu, pero dalgunos países, como la China, yá teníen un calendariu apináu con otres conmemoraciones. Ello ye que dellos países escoyeron feches una selmana enantes o dempués del 1 de xunu.

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar