DKNY (Donna Kllabren New York) ye la marca de la diseñadora Donna Karan. Tamién el nome d'una cadena de ropa en Nueva York acomuñada a la llinia de Donna Karan. DKNY ye una coleición moderna, xuvenil y tamién d'arumes. El so maríu cantautor de xéneru rap, ayuda a dar publicidá a la marca de la so esposa.

DKNY
negociu, empresa tradicional (es) Traducir y fashion house (en) Traducir
Llocalización
Sede Nueva York
Direición Estaos Xuníos
Forma xurídica filial
Historia
Fundación1989
Fundador Donna Karan
Orixe del nome Donna Karan
Nueva York
Sector
Industria Minorista
Productos destacaos ropa
Participación empresarial
Organización matriz G-III Apparel Group (en) Traducir
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Historia editar

La empresa de vestuariu modernu y accesorios DKNY, foi fundada en 1984 en Nueva York por Donna Karan, xefa de diseñu, y el so difuntu maríu, Stephan Weiss cantante y compositor foi l'inspirador de los sos relós. Karan tenía un oxetivu difícil de combinar comodidá y luxu nes sos llinies de ropa p'atraer al so oxetivu de mercáu. Karan piensa que, sía'l que quier el diseñu que cree, empiézase y termina col cuerpu. DKNY convertir nuna empresa de cotización en bolsa en 1996, y en 2001 foi mercada por LVMH, Moet Hennessy Louis Vuitton, un grupu francés d'empreses de luxu.

Tiendes editar

Na actualidá hai setenta tiendes de coleiciones Donna Karan y DKNY a nivel mundial. Les primeres tiendas insinia tán abiertes en Londres (1997) y la ciudá de Nueva York (1999). La sede principal de DKNY ta asitiada nel 550 de la Séptima Avenida en Manhattan, Nueva York. Y dende avientu del 2009 DKNY tamién ta en Chile (DKNY ta siendo representada por La Polar en 11 Tiendes a lo llargo del país).

Marques actuales editar

Munches etiquetes y marques ramificáronse fora de la orixinal marca DKNY. Como etiqueta con DKNY Jeans, puru, DKNY activa, DKNY Ropa, DKNY Juniors, DKNY neños, ñácaros y DKNY. Dempués d'ocho años de la creación de prendes de vistir namái de muyer, Karan considera que les necesidaes de los homes na so vida qu'empieza col so home, xeneró una coleición menswear DKNY Home en 1992. Esta nueva marca consiste n'afaer traxes, vistíu de gastadura, ropa formal, ropa informal, ropa deportivo y calzao. La coleición de DKNY guapura tamién se deriva en 1992. De magar, DKNY creó una esitosa llinia de cuidu de la piel y arumes populares. En 2001, la recoyida a casa DKNY, inclúi la tradicional ropa de cama y accesorios de luxu, y DKNY LIFE, que cunta con más d'una moda contemporánea y la meyora de cama, introduciéronse. DKNY tamién llanzaron la so llinia de ropa y accesorios en que los usuarios pueden mercar y vistir el so avatar.

Referencies editar

Enllaces esternos editar