Dalal Midhat-Talakić (5 d'agostu de 1981Sarayevu), más conocida como Dalal Midhat ye una cantante y compositora bosnia de xéneru R&B contemporaneu, funk y pop. Nació mientres la dómina de la República Socialista de Bosnia-Herzegovina.

Dalal Midhat
Vida
Nacimientu Sarayevu5 d'agostu de 1981[1] (42 años)
Nacionalidá Bandera de Bosnia y Herzegovina Bosnia y Herzegovina
Oficiu cantantecantautora
Xéneru artísticu pop
Instrumentu musical voz
IMDb nm2392657
dalal.ba
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Dende bien neña tuvo un gran interés pola música, yá que a la edá de cinco años empezó a cantar nel coru de preescolar del so escuela de música. Al tiempu siguió cola so educación musical n'escueles tantu de la so ciudá natal como de Zagreb (Croacia). Realizó'l so primer cantar orixinal en 1995 y utilizar pal concursu coral "Zagreb City" que se celebró na Sala de Conciertos Vatroslav Lisinski.

En 1999 xunto a la so amiga l'artista Aida Terzić y trés chiques más, fundaron el grupu musical "Erato", que'l so nome provién de la musa Erató. Al poco tiempu de la so fundación los trés chiques más que se xunieron, dexar por falta d'habilidá pa cantar y el grupu pasó a ser un dúu compuestu por ella mesma y la so amiga Aida. Yá en 2003 publicaron el so primer discu debú tituláu "Backstage" y en 2005 el segundu "Make Up", so los sellos discográficos JRTVSB & H y Hayat Production. El dúu Erato, dar a conocer por tol país y dieron conciertos per numberoses ciudaes. En ochobre de 2008 llegaron al Top 10 de Bosnia col single "Putujemo Snovima", que cuntó cola collaboración del famosu cantante croata Jacques Houdek.

Darréu tres un total de diez años de carrera nel dúu, finalmente eslleióse pa empecipiar una carrera en solitariu como cantante y compositora.

Anguaño dende'l día 25 de payares de 2015 xunto a Deen, Ana Rucner y Jala, n'habiendo sidos escoyíos por aciu eleición interna nacional[2] pola compañía de radiodifusión Bosanskohercegovačka radiotelevizija (BHRT), son los nuevos representantes de Bosnia y Herzegovina nel Festival del Cantar d'Eurovisión 2016, que tres la victoria del cantante Måns Zelmerlöw va celebrar nel estadiu cubiertu Globen Arena de la ciudá d'Estocolmu, Suecia. Son los siguientes representantes en socesión de Maya Sar d'Eurovisión 2012, desque'l país nun se presentara mientres un total de 3 años.

Nel festival eurovisivo, van interpretar el cantar tituláu "Ljubav je"[3][4] la cual ta escrita pol so compañeru Jala y pol compositor Almir Ajanović.

Referencies editar

Enllaces esternos editar


Predecesor:
"Korake ti Znam"
Maya Sar
 
Bosnia-Herzegovina nel Festival d'Eurovisión

2016
Socesor:
"Por Determinar"