Daniela Paz Aleuy Young (1976Viña del Mar) ye una cantante chilena que foi llanzada a la fama pola so participación en Pase lo que pase de TVN y pol so esitosu pasu nel Festival de Viña del Mar.

Daniela Aleuy
Vida
Nacimientu Viña del Mar1976 (47/48 años)
Nacionalidá Bandera de Chile Chile
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu cantantecompositora de cantares
Instrumentu musical voz
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

A los 18 años, estudiaba Inxeniería en Valparaíso, cuando decidió participar nel "Nescafé Concert", ganando'l certame con gran ésitu, fechu que la convenció en siguir nel mundu de la música. Hasta 1997 cantaba en pubs, interpretando música hasta que foi afayada por productores que la llevaron a la canal "La Rede" y en 1998 a TVN, onde s'integró programes d'alta audiencia como "La nueche del mundial", "Corazón partío" y "Pase lo que pase", esti postreru foi la plataforma que la fixo conocida a nivel nacional.

Nel añu 2000 robló un contratu discográficu con Warner Music Group como solista, pudiendo editar el so primer discu Asina soi yo nel añu 2001. Esi mesmu añu col cantar "El xuegu del amor", representó a Chile nel Festival de Viña del Mar, onde llogró'l segundu llugar y foi reconocida como una de les figures más importante del certame. ye según faise merecedora del Premiu "Artista Revelación", reconocencia apurrida por APES.

Darréu ésitos como "Sol" y "Daquién como tu", llanzaron a la fama a la cantante, figurando nos primeros llugares de los rankings más importantes, ente ellos los de MTV. Años dempués decide alloñar de la escena musical, treslladándose a Viña del Mar, onde decide impulsar la so carrera non solo d'intérprete sinón tamién de compositora, ye asina que mientres los años 2004 y 2005 escribe y produz el so segundu álbum Creer.

Torna l'añu 2006 a los escenarios, de forma independiente y facer con una banda compuesta namái por muyeres. La gran calidá del so nuevu material llevar a xunise a les files del sellu La Oreja, llanzando'l nuevu discu n'abril de 2006. En payares de 2007 viaxa a Méxicu convidada a participar al Show de Radiu Exa, onde xunto a Kudai son los únicos músicos chilenos invitaos. Nesa ocasión percuerre diverses ciudaes promocionando la so música recibiendo escelentes crítiques pol so trabayu.

Dende xunetu de 2008, aniciar na Ciudá de Méxicu, onde participó na banda sonora de la película mexicana "Qué tanto te voi querer", interpretando la tema central, del mesmu nome.

Amás, interpretó les temes de presentación y zarru na versión n'español, de la serie d'anime, Taiho Shichauzo.

Ente los años 2010 y 2011 atopar na promoción del so tercer álbum independiente "EnCerio" (2011), con senciellos como "Café Pela mañana" y "Cada Cosa NEl so Llugar", viaxando per ciudaes chilenes y mexicanes.

Discografía editar

  • 2001 Asina soi yo (Warner Music)
  • 2006 Creer (La Oreja)
  • 2011 EnCerio (Independiente)

Referencies editar

Enllaces esternos editar