Daniela Bianchi

actriz italiana

Daniela Bianchi (Roma, Italia, 31 de xineru de 1942) ye una actriz italiana y Miss Fotoxénica en Miss Universu (1960) que se fixo famosa pola so guapura y la so actuación como chica Bond[1] n'unu de los films de la saga de James Bond en 1963.[2]

Daniela Bianchi
Vida
Nacimientu Roma31 de xineru de 1942 (82 años)
Nacionalidá Bandera d'Italia Italia
Fíos/es 1
Estudios
Llingües falaes italianu
Oficiu actriz, modelu, participante en concursos de bellezaactriz de cine
IMDb nm0000938
Cambiar los datos en Wikidata
Daniela Bianchi en 1966.

Biografía editar

Nacida en Roma, Italia, el 31 de xineru de 1942 en plena segunda guerra mundial, ye fía d'un coronel del exércitu italianu, de primeres estudió ballet antes d'aceptar el desafíu de postulase a Miss Universu como Miss Italia.[3]

Bianchi fixo un par de films na so tierra natal antes de ser escoyida Miss fotoxénica pola prensa del so país en 1959. Presentar al concursu Miss Universu en 1960 y resultó electa reina del certame como 'Miss Fotogenica'.

Terence Young, unu de los direutores de la serie Bond, buscaben a la intérprete de Tatiana Romanova nel filme From Russia with Love, en 1962 y citaron a un casting a Bianchi, pero ella refugó dir yá que taba con un resfrío en cama. Virtualmente los productores tuvieron que dir a la casa de Bianchi y realizaron un casting con ella en cama y resultó electa pol so innegable guapura y encantu, dotes necesaries pa interpretar al personaxe clave del filme. Pa este mesmu papel tamién s'embaraxó a Virna Lisi, quien afirma que refugó faelo, penándose dempués.

L'únicu detalle foi la so voz que nun yera acorde a la imaxe de l'axente rusa qu'interpretaba y tuvo que ser dobláu por una doble de voz. Aun así, l'actuación de Bianchi resultó convincente y el filme tuvo un gran ésitu.

Dempués del filme Bianchi realizó dellos filmes más bien discretos hasta 1968, na que se dedicó a otra actividá. Solo en 1990, apaeció nuna parodia de James Bond, xunto al hermanu de Sean, Neil Connery n'Operación 000. Bianchi retirar del celuloide pa casase con un magnate navieru xenovés, del cual tien un fíu.

Referencies editar