Denver Nuggets ye un equipu profesional de baloncestu de la NBA con sede en Denver, Estaos Xuníos.

Denver Nuggets
Situación
Estáu Estaos Xuníos
Datos
Tipu club de baloncestu
Fundáu en1967
Propietariu Bandera de ? Kroenke Sports & Entertainment (es) Traducir
Entrenador Bandera de Estaos Xuníos d'América Mike Malone (es) Traducir
Categoría National Basketball Association
Instalaciones
Estadiu Pepsi Center
Capacidá 19 155, 17 417
Inaugurao 1 och 1999
Dueñu de Kroenke Sports & Entertainment (es) Traducir
Uniforme
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu
Uniforme de baloncestu

Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Pabellones editar

Historia editar

Entamos na ABA editar

N'empezando a xugar na ABA, l'equipu foi criticáu por tar alcontráu en Kansas City, Missouri, antes de movese a Denver. El so concursu na postemporada surdió dende un primer momentu, llegando a aportar a les Finales de la ABA nel so segundu añu como Nuggets (enantes yeren conocíos como Denver Rockets) anque perdiendo ante New York Nets en seis partíos. Los Nuggets cuntaben con un sólidu equipu lideráu por Byron Beck, Larry Jones, Ralph Simpson y Spencer Haywood, esti postreru ficháu na temporada 1969-70 y siendo especialmente conocíu por ser unu de los primeros xugadores en pasar dende l'institutu al baloncestu profesional, ensin apostar nin un solu alcuentru universitariu. Na so única temporada na ABA, Haywood permedió 30 puntos y 20 rebotes per partíu, fichando darréu por Seattle SuperSonics y saltando a la NBA.

En 1974, cola esperanza de xunise nun futuru a la NBA, camudaron el so nome a Nuggets por cuenta de que yá esistía un equipu (Houston) col nome de Rockets, siendo'l primer llamatu qu'usó Denver na temporada 1949-50 de la NBA. El logo yera un mineru sosteniendo un balón de la ABA.

Coles nueves incorporaciones de David Thompson, Marvin Webster, Dan Issel y Bobby Jones, y col entrenador Larry Brown, los Nuggets realizaron les meyores temporaes na so historia algamando les Finales de la ABA en 1976. Tres la desapaición de la ABA en 1976, la NBA dexó a los Nuggets xunise a la lliga xunto con New York Nets, San Antonio Spurs y Indiana Pacers.

Movimientu a la NBA y los 80 editar

Tres años dempués de la llegada del equipu a la NBA, Brown dexó los Nuggets en 1979, ayudando con ello a una curtia disminución nel funcionamientu del conxuntu. Ello remató en 1981 col fichaxe del entrenador Doug Moe, que traía a los Nuggets la so filosofía de xuegu ofensivu con poco interés na defensa, lo que precisaben los de Denver p'atraer al públicu y convertise nun equipu competitivu. Mientres la década de los 80, los Nuggets promediaríen de normal percima de los 115 puntos per partíu, y mientres la temporada 1981-82, anotaron 100 puntos o más en cada unu de los alcuentros.

Los Nuggets lideraron la lliga n'anotación coles sos estrelles Kiki Vandeweghe y Alex English permediando percima de los 25 puntos per partíu. El so calter ofensivu dexó-y ganar la División Mediu Oeste y algamar los playoffs. El 13 d'avientu de 1983, Detroit Pistons y los Nuggets combinar p'anotar 370 puntos nun partíu, récor de la lliga, colos Pistons ganando na prórroga por 186-184. Na temporada 1984-85, los Nuggets algamaron les Finales de Conferencia perdiendo en cinco partíos contra Los Angeles Lakers. Vandeweghe foi trespasáu antes de la temporada 1984-85 a Portland Trail Blazers a cambéu del completu Lafayette "Fat" Lever, Calvin Natt y el pívot Wayne Cooper. Lideráu por English, los trés nuevos fichaxes y los especialistes defensivos Bill Hanzlik y T.R. Dunn, l'equipu aumentó'l so ésitu na Conferencia Oeste a pesar de la perda de Vandeweghe. Sicasí, el xuegu dominante de los Lakers foi demasiáu pa los Nuggets.

Dende esa temporada hasta finales de la década, l'equipu siguió algamando los playoffs, anque ensin repetir l'ésitu d'aquella campaña. En 1986 y 1988 llegaron hasta les Semifinales de Conferencia, cayendo ante Houston Rockets y Dallas Mavericks respeutivamente.

Los 90 editar

Moe dexó l'equipu en 1990 y foi reemplazáu por Paul Westhead, un entrenador que tamién creía nel "run and gun" (xuegu de transición rápida) como estilu de xuegu y formando un equipu totalmente ofensivu con Michael Adams, Orlando Woolridge, Walter Davis y Chris Jackson. Sicasí, Westhead esmolecióse inclusive menos que Moe pola defensa, y anque batíen récores anotadores, tamién batíen rexistros negativos de puntos encaxaos. Mientres dos temporaes consecutives fueron el peor conxuntu de la lliga y nesi tiempu yeren conocíos n'ocasiones como "Enver Nuggets".

La nota positiva llegó cola eleición nel Draft de 1992 del pívot Dikembe Mutombo de la Universidá de Georgetown. El congoleñu realizaría una temporada de novatu bien esitosa, rematando segundu na votación al Rookie del Añu detrás de Larry Johnson. Aquella temporada, Denver terminó 24-58.

Antes de la temporada 1992-93, los Nuggets despidieron a Westhead y contrataron a Dan Issel, lleenda de l'ABA y ex-xugador de la franquicia. Los Nuggets teníen dos eleiciones de draft esi añu y escoyeron a LaPhonso Ellis de la Universidá de Notre Dame y a Bryant Stith de la Universidá de Virginia. Denver ameyoró hasta'l 36-46, anque perdiéndose los playoffs. Tres la finalización de la campaña, los Nuggets camudaron los sos míticos uniformes color arcu iris col dibuxu de la ciudá y los montes por unos azules escuru y oru.

Lideraos por Mutombo, Mahmoud Abdul-Rauf (quien camudó'l so nome de Chris Jackson primero qu'empezara la temporada) y Ellis, los Nuggets aportaríen a playoffs per primer vegada dende la era de Moe con un balance de 42-40. L'equipu de Issel llegaba a playoffs amorrentando in extremis colándose na octava plaza tres una temporada apinada d'altibaxos, pero con tola ilusión del mundu pos la franquicia retomaba la so vuelta a playoffs 4 años dempués de la so última presencia. Seattle Supersonics sería'l rival, y les coses, tres dos alcuentros apostaos nun se saldríen lo más mínimo del guión previstu, 2-0 favorable a Seattle. Pero la homada llegaría tres la culminación d'una remontada histórica por cuenta de la apavoriante y constante llabor de Mutombo na pintura (6,2 tapones de media na eliminatoria) y les notables actuaciones de Reggie Williams, Brian Williams o Robert Pack, convirtiéndose asina nel primer equipu de la historia en clasificase en 8ᵘ posición y esaniciar al 1ᵘ de la conferencia. A puntu tuvo de repitir idéntica xera en Semifinales de Conferencia ante los Utah Jazz de John Stockton y Karl Malone yá que remontaron un 0-3 adversu que nun pudieron refrendar nel 7ᵘ y definitivu alcuentru, onde cayeron 91-81.

Una de les imáxenes más emotives que nos dexó l'amplío legáu que toma tou lo referente a playoffs respuende al bocinazo final d'aquel aciar 7ᵘ alcuentru ente Seattle y Denver, nel cual Mutombo esbarrumbóse voluntariamente suxetando esi inolvidable Spalding contra'l so pechu, mientres rompía a llorar de felicidá.[1]

 
El Pepsi Center ye'l pabellón de los Nuggets dende 1999.

Na pretemporada, los Nuggets ficharon al tirador Dale Ellis y draftearon a Jalen Rose de la Universidá de Michigan. Mientres la temporada l'equipu esperecería, obligando a la franquicia a despidir a Issel, siendo reemplazáu pol asistente Gene Littles, quien asumiría'l cargu mientres 16 partíos hasta la llegada al banquín de Bernie Bickerstaff, xeneral manager del equipu. Con Bickerstaff, los Nuggets ameyoraron y consiguieron una plaza pa postemporada (41-41 de rexistru). Sicasí, los Nuggets fueron barríos por San Antonio Spurs en primer ronda de playoffs.

La siguiente temporada, los Nuggets adquiriríen a Antonio McDyess de Los Angeles Clippers, siendo asina'l xugador franquicia de Denver tres la marcha de Mutombo a Atlanta Hawks en 1996. Ellis perderíase la mayor parte de les siguientes temporaes por cuenta de problemes de rodía y de pierna, amás del trespasu de Abdul-Rauf a Sacramento Kings antes de la temporada 1996-97. Con ello, estos Nuggets convertir n'unu de los equipos menos esitosos de la historia de la lliga, consiguiendo tan solo 11 victories na temporada 1997-98, peor rexistru nuna campaña de 82 partíos. Tamién batieron el récor de más derrotes consecutives nuna temporada con 23, quedándose a un partíu de la marca de 24 de Cleveland Cavaliers, anque la d'estos foi en dos temporaes pero aun así tolos alcuentros fueron consecutivos.

Sieglu XXI: Anthony camuda l'aldu de la franquicia editar

2003-2006 editar

 
Los Nuggets, xugando ante los Warriors.

L'equipu empezó a amosar signos de renacencia na temporada 2003-04 cola eleición nel Draft de 2003 de Carmelo Anthony y los nuevos cambeos d'uniformes, pasando l'azul claro y el mariellu a ser los colores principales. En tan solu dos meses de competición, consiguieron más victories que les que llograron na temporada pasada, siendo la mayor razón del tresformamientu del equipu la xestión de Kiki Vandeweghe, xeneral manager de la franquicia y antiguu xugador de los Nuggets. Los sos movimientos incluyeron el fichaxe de les bases Andre Miller y Earl Boykins, y de los pívots Marcus Camby y Nenê, amás de reforzar el banquín con xugadores como Jon Barry. Al rematar la temporada, los Nuggets convirtiéronse nel primer equipu de la historia de la lliga en clasificase a playoffs en consiguiendo menos de 20 victories la temporada anterior. Cayeron en primer ronda ante Minnesota Timberwolves en cinco partíos.

El 28 d'avientu de 2004, l'entrenador Jeff Bzdelik foi despidíu y sustituyíu pol ex-xugador de Los Angeles Lakers Michael Cooper, antes de ser reemplazáu permanentemente por George Karl. Karl cumplió en demasía liderando a los Nuggets a un balace de 32-8 sol so mandatu, clasificándo-yos a playoffs per segunda temporada consecutiva. En playoffs, sicasí, nun pudieron parar a los San Antonio Spurs d'un enerxéticu Manu Ginóbili. En ganando'l primer partíu, los Spurs sentenciaron con cuatro victories consecutives posando a los Nuggets.

Na temporada 2005-06, l'equipu ganó la División Noroeste per primer vegada en 18 años y asítiase na tercer posición de la Conferencia Oeste. Enfrentar en postemporada a Los Angeles Clippers, qu'anque tuvieron meyor balance qu'ellos tuvieron finalmente asitiaos en peor posición, cayendo derrotaos en cinco partíos.

El 18 d'avientu de 2006, el co-capitán Carmelo Anthony, J.R. Smith y la ala-pivot Nenê fueron suspendíos pola NBA (15, 10 y 1 partíos respeutivamente) por cuenta de una engarradiella asocedida nos momentos finales del partíu que-yos enfrentaba a New York Knicks nel Madison Square Garden dos díes antes. L'incidente foi provocáu pol rookie Mardy Collins, cutiendo a J.R. Smith cuando ésti diba realizar una bandexa.

2006-2008: La llegada de Iverson editar

 
Allen Iverson llegó al equipu a finales de 2006.

El 19 d'avientu de 2006, los Nuggets trespasaron a Joe Smith, Andre Miller y dos primeres rondes de draft de 2007 a Philadelphia 76ers por Ivan McFarlin y l'estrella Allen Iverson, anque McFarlin foi darréu cortáu tres l'aprobación del trespasu. El movimientu xuntó a los dos máximos anotadores de la temporada nel mesmu equipu, yá que nel momentu del intercambiu tanto Anthony como Iverson promediaban más de 30 puntos per partíu. El 11 de xineru de 2007, Earl Boykins y Julius Hodge fueron unviaos a Milwaukee Bucks a cambéu de la base Steve Blake. Con Iverson, munchos consideraron a los Nuggets aspirantes al campeonatu de conferencia xunto con Dallas Mavericks, Phoenix Suns y San Antonio Spurs, sicasí, la falta de química nel equipu fizo que los Nuggets remataren la temporada regular na sesta posición del Oeste y cayeren en primer ronda de playoffs ante los Spurs por 4-1. Al igual que va dos años, los Nuggets empezaron adelantrándose na eliminatoria pa darréu perder cuatro encuentros consecutivos.

El 18 de marzu de 2008, los Nuggets anotaron 168 puntos na victoria por 168-116 sobre Seattle SuperSonics. Foi la tercer anotación más alta de la historia de la NBA nun partíu ensin prórroga.

Los Nuggets remataron la temporada 2007-08 con un rexistru de 50-32, el tercer meyor na historia de los Nuggets desque entró na NBA en 1976 y la primer vegada dende la temporada 1987-88 que consiguíen 50 victories nuna temporada. Denver terminó octavu na Conferencia Oeste, convirtiéndose nel equipu con meyor récor (50-32) pa un octavu clasificáu de conferencia na historia de la lliga. Ello tamién significó que per primer vegada, los ocho equipos clasificaos pa playoffs nuna conferencia consiguen siquier 50 victories. Los Nuggets enfrentar en primer ronda a Los Angeles Lakers, meyor equipu del Oeste con un récor de 57-25. Los siete partíos que dixebren a los Lakers de los Nuggets ye'l marxe más curtiu ente un primera y un octavu clasificáu desque s'adoptó'l formatu de 16 equipos en playoffs na 1983-84. Los Lakers barrieron a los Nuggets en cuatro encuentros, siendo la segunda vegada na historia de los playoffs na qu'un equipu de 50 victories cai esaniciáu en cuatro partíos a les primeres de cambiu.

2008-2011: Melo y Billups editar

 
Carmelo Anthony, figura de los Nuggets hasta 2011

.

Pa la temporada 2008-09, los Nuggets trespasaron a Marcus Camby a Los Angeles Clippers en cuenta de una primer ronda de draft. Pa payares de 2008, los Nuggets trespasaron a Allen Iverson a Detroit Pistons en cuenta de Chauncey Billups, Antonio McDyess y Cheikh Samb, anque McDyess retornaría a Detroit solo unos díes dempués.

Cola pareya Carmelo-Billups, los Nuggets dieron el saltu calidable definitivu que nun tuvieron con Iverson. Con Anthony permediando 22.8 puntos per partíu y Billups 6.4 asistencies, los Nuggets llograron una proporción global de 54-28, récor de la franquicia na so historia na NBA, y rematando segundos de la Confederación Oeste. Mark Warkentein foi nomáu meyor executivu de la NBA. En playoffs, los Nuggets vencieron en primer ronda a New Orleans Hornets, nel cuartu partíu, vencieron a los Hornets con 58 puntos de diferencia, la mayor de la historia de la NBA. En segunda ronda venceríen a los Dallas Mavericks de Dirk Nowitzki aportando a les Finales de Conferencia, onde finalmente seríen vencíos por Los Angeles Lakers por un global de 4-2, nes primeres finales de Denver na so historia. Pal draft de 2009, los Nuggets llograron a Ty Lawson, na 18ª posición. En xunetu de 2009 pasaron a Detroit Pistons la so segunda ronda de draft en cuenta d'Arron Afflalo y Walter Sharpe, amás n'agostu perdieron al lituanu Linas Kleiza que coló aldu al Olympiacos BC de Grecia.

La temporada 2009-10 empezó otramiente, con Carmelo permediando 28.2 puntos per partíu y Billups 19.6 asistencies. Pero a metá de temporada, los trés principales xugadores de Denver cayeron mancaos, Carmelo Anthony, Chauncey Billups y Kenyon Martin, amás l'entrenador George Karl tuvo que ser tratáu de cáncer. Los Nuggets consiguieron esa temporada 53 victories y aportaron a playoffs, d'onde fueron esaniciaos en primer ronda polos Utah Jazz, magar los 30.7 puntos per partíu de Carmelo.

En xunetu de 2010, los Nuggets adquirieron a Al Harrington, amás Masai Ujiri reemplazó a Mark Warkentein como mánager xeneral.

2011-2013: Etapa post-Anthony, reconstrucción editar

En febreru de 2011, tres meses d'especulación y col descontentu de Carmelo Anthony colos Nuggets, estos fixeron un multi-trespasu colos New York Knicks qu'arreyó tamién a los Minnesota Timberwolves, trespasando al propiu Anthony xunto a Chauncey Billups, Anthony Carter, Shelden Williams y Renaldo Balkman, recibiendo los Nuggets a Wilson Chandler, Raymond Felton, Danilo Gallinari, Kosta Koufos y Timofey Mozgov. Tres el siguiente partíu contra Memphis Grizzlies qu'acabó con victoria de Denver, los aficionaos d'esti postreru empezaron a esclamar "¿Quién precisa a Melo?". Munchos creíen que tres el trespasu, los Denver Nuggets convertir nos "Cleveland Cavaliers del Oeste", igual que cuando estos perdieron a LeBron James. Magar l'ausencia de Anthony y Billups, los Nuggets remataron la temporada con 50 victories y aportando a playoffs, d'onde fueron esaniciaos por Oklahoma City Thunder en primer ronda.

Pa la temporada 2011-12, en previsión de remocicar la plantía, los Nuggets trespasaron a Nenê (que llevaba 9 temporaes en Denver) a Washington Wizards por JaVale McGee. Asina mesmu, Raymond Felton coló a Portland Trail Blazers por Andre Miller y llegaron l'español Rudy Fernández y Corey Brewer dende Dallas Mavericks, amás de que dos importantes xugadores como J.R. Smith y Kenyon Martin coláronse llibres. Los Nuggets remataron sestos na Conferencia Oeste, siendo esaniciaos en primer ronda de playoffs por Los Angeles Lakers, dempués de forzar el séptimu partíu.

Nel branu de 2012, los Nuggets participaron nel intercambiu a cuatro bandes qu'acabó con Dwight Howard nos Lakers, trespasando a Arron Afflalo y Al Harrington a Orlando Magic y recibiendo a Andre Iguodala procedente de los Philadelphia 76ers. Los Nuggets realizaríen una temporada sobresaliente, rematando con un récor de 57-25 y terceros na Conferencia Oeste, con un rexistru de 38-3 nel Pepsi Center. L'equipu destacaba pola so capacidá de xuegu coleutivu, con xugadores como Ty Lawson, Kenneth Faried, Danilo Gallinari, Wilson Chandler, Andre Miller, Nate Robinson o'l mesmu Iguodala; pero pa la so sorpresa, los Nuggets fueron posaos en primer ronda de playoffs por Golden State Warriors por un 4-2. Magar el so fracasu en playoffs, George Karl foi gallardoniáu col premiu al Entrenador del Añu de la NBA.

2013-presente: En tierra de naide editar

Magar ser gallardoniáu como'l meyor entrenador de la NBA del cursu pasáu, los Nuggets decidieron nun anovar a George Karl, nel so llugar llegaría Brian Shaw qu'hasta entós fuera téunicu asistente nos Indiana Pacers. El fichaxe estrella del equipu l'añu pasáu, Andre Iguodala, colaba a Golden State Warriors nun sign and trade, ente que'l veteranu base Andre Miller coló a Washington Wizards a cambéu del mozu checu Jan Veselý. De la mesma, Denver roblaba al pívot J.J. Hickson.

A diferencia del añu pasáu, Denver nun realizó una bona campaña, rematando con un 36-46 y fora de playoffs. Pa la 2014-15, los Nuggets adqueríen a Gary Harris y al pívot bosniu Jusuf Nurkić nel draft, amás de recibir a Arron Afflalo dende Orlando Magic.

Trayeutoria editar

Nota: G: Partíos ganaos; P:Partíos perdíos; %:porcentaxe de victories

Temporada G P % Play-offs Resultáu
Denver Rockets (ABA)
(Nun s'incluye nos totales de G/P)
1967-68 45 33 .577 Pierde Semifinales División New Orleans 3, Denver 2
1968-69 44 34 .564 Pierde Semifinales División Oakland 4, Denver 3
1969-70 51 33 .607 Gana Semifinales División
Pierde Finales División
Denver 4, Washington 3
Los Angeles 4, Denver 1
1970-71 30 54 .357 Pierde Tiebreaker División Texas 115, Denver 109
1971-72 34 50 .405 Pierde Semifinales División Indiana 4, Denver 3
1972-73 47 37 .560 Pierde Semifinales División Indiana 4, Denver 1
1973-74 37 47 .440 Pierde Tiebreaker División San Diego 131, Denver 111
Denver Nuggets (ABA)
(Nun s'incluye nos totales de G/P)
1974-75 65 19 .774 Gana Semifinales División
Pierde Finales División
Denver 4, Utah 2
Indiana 4, Denver 3
1975-76 60 24 .714 Gana Semifinales ABA
Pierde Finales ABA
Denver 4, Kentucky 3
New York 4, Denver 2
Denver Nuggets (NBA)
(Inclúyese nos totales de G/P)
1976-77 50 32 .610 Pierde Semifinales Conferencia Portland 4, Denver 2
1977-78 48 34 .585 Gana Semifinales Conferencia
Pierde Finales Conferencia
Denver 4, Milwaukee 3
Seattle 4, Denver 2
1978-79 47 35 .573 Pierde 1ᵉʳ Ronda Los Angeles 2, Denver 1
1979-80 30 52 .366
1980-81 37 45 .451
1981-82 46 36 .561 Pierde 1ᵉʳ Ronda Phoenix 2, Denver 1
1982-83 45 37 .549 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales Conferencia
Denver 2, Phoenix 1
San Antonio 4, Denver 1
1983-84 38 44 .463 Pierde 1ᵉʳ Ronda Utah 3, Denver 2
1984-85 52 30 .634 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Pierde Finales Conferencia
Denver 3, San Antonio 2
Denver 4, Utah 1
LA Lakers 4, Denver 1
1985-86 47 35 .573 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales Conferencia
Denver 3, Portland 1
Houston 4, Denver 2
1986-87 37 45 .451 Pierde 1ᵉʳ Ronda LA Lakers 3, Denver 0
1987-88 54 28 .659 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales Conferencia
Denver 3, Seattle 2
Dallas 4, Denver 2
1988-89 44 38 .537 Pierde 1ᵉʳ Ronda Phoenix 3, Denver 0
1989-90 43 39 .524 Pierde 1ᵉʳ Ronda San Antonio 3, Denver 0
1990-91 20 62 .244
1991-92 24 58 .293
1992-93 36 46 .439
1993-94 42 40 .512 Gana 1ᵉʳ Ronda
Pierde Semifinales Conferencia
Denver 3, Seattle 2
Utah 4, Denver 3
1994-95 41 41 .500 Pierde 1ᵉʳ Ronda San Antonio 3, Denver 0
1995-96 35 47 .427
1996-97 21 61 .256
1997-98 11 71 .134
1998-99 14 36 .280
1999-2000 35 47 .427
2000-01 40 42 .489
2001-02 27 55 .329
2002-03 17 65 .207
2003-04 43 39 .529 Pierde 1ᵉʳ Ronda Minnesota 4, Denver 1
2004-05 49 33 .598 Pierde 1ᵉʳ Ronda San Antonio 4, Denver 1
2005-06 44 38 .537 Pierde 1ᵉʳ Ronda LA Clippers 4, Denver 1
2006-07 45 37 .543 Pierde 1ᵉʳ Ronda San Antonio 4, Denver 1
2007-08 50 32 .610 Pierde 1ᵉʳ Ronda LA Lakers 4, Denver 0
2008-09 54 28 .659 Gana 1ᵉʳ Ronda
Gana Semifinales Conferencia
Pierde Finales Conferencia
Denver 4, New Orleans 1
Denver 4, Dallas 1
LA Lakers 4, Denver 2
2009-10 53 29 .646 Pierde 1ᵉʳ Ronda Utah 4, Denver 2
2010-11 50 32 .610 Pierde 1ᵉʳ Ronda Oklahoma City 4, Denver 1
2011-12 38 28 .576 Pierde 1ᵉʳ Ronda LA Lakers 4, Denver 3
2012-13 57 25 .695 Pierde 1ᵉʳ Ronda Golden State 4, Denver 2
2013-14 36 46 .439
2014-15 30 52 .366
2015-16 33 49 .402
2016-17 40 42 .488
Totales 1500 1568 .489
Playoffs 61 101 .377

Plantía 2017/18 editar

Denver Nuggets 2017-2018
Xugadores Entrenadores
Nᵘ Nac. Pos. Nome Altor Pesu Orixe
00   A [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 2.06 m (6 ft 9 in) 107 kg (235 lb) Kansas
5   B-E [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 1.98 m (6 ft 6 in) 79 kg (175 lb) Memphis
25   B-E [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 1.96 m (6 ft 5 in) 86 kg (190 lb) Florida State
21   A [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 2.03 m (6 ft 8 in) 100 kg (220 lb) DePaul
3   E-A [[{{{first}}} | {{{first}}}]] (TW) 1.98 m (6 ft 6 in) 98 kg (215 lb) USC Upstate
35   AP [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 2.03 m (6 ft 8 in) 103 kg (228 lb) Morehead State
34   B [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 1.91 m (6 ft 3 in) 87 kg (192 lb) Wisconsin
14   E [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 1.93 m (6 ft 4 in) 95 kg (210 lb) Michigan State
41   A [[{{{first}}} | {{{first}}}]]   2.06 m (6 ft 9 in) 104 kg (230 lb) España
22   A [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 2.01 m (6 ft 7 in) 106 kg (233 lb) Arizona
15   P [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 2.11 m (6 ft 11 in) 115 kg (253 lb) Serbia
20   A [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 2.08 m (6 ft 10 in) 103 kg (226 lb) Syracuse
10   A [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 2.08 m (6 ft 10 in) 113 kg (250 lb) Kentucky
4   A [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 2.03 m (6 ft 8 in) 112 kg (246 lb) Luisiana Tech*
11   B-E [[{{{first}}} | {{{first}}}]] (TW) 1.91 m (6 ft 3 in) 77 kg (170 lb) Iowa State
27   B-E [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 1.93 m (6 ft 4 in) 94 kg (207 lb) Kentucky
24   P [[{{{first}}} | {{{first}}}]] 2.11 m (6 ft 11 in) 107 kg (235 lb) Duke
Entrenador Principal
Entrenador(es) Asistente(s)

Lleenda
  • (C) Capitán
  • (DR) Elección del draft sin firmar
  • (AL) Axente Llibre
  • (IN) Inactivu
  • (S) Suspendíu
  • (GL) Asinau a la G-League
  • (TW) Contratu de dos víes
  •   Lesionáu

PlantíaTransaiciones

Xugadores destacaos editar

Númberos retiraos editar

Entrenadores editar

Premios editar

Meyor Quintetu de la Temporada

Segundu Meyor Quintetu de la Temporada

Tercer Meyor Quintetu de la Temporada

Meyor Quintetu Defensivu

Segundu Meyor Quintetu Defensivu

Meyor Quintetu de Rookies

Segundu Meyor Quintetu de Rookies

Referencies editar

Enllaces esternos editar