Desakato

grupu asturianu de punk rock

Desakato foi un grupu musical asturianu de punk rock que canta polo xeneral en castellán anque tolos discos tienen dalgún cantar n'asturianu.[1]

Desakato
Orixe España
Xéneru(os) punk rock y rock
Enllaces esternos
Sitiu web oficial https://desakato.es/
Bandcamp desakato
Discogs 4853101
Facebook desakatorock
Twitter desakatorock
[editar datos en Wikidata]

Biografía editar

El grupu entamó en 2003 ensayando na Escuela Municipal de Música de Llanera de Llanera (Asturies) cola xuntanza de Pablo y Mario tres pasar por dellos grupos.[2] Al añu siguiente grabaron la so primer maqueta (Agujero social) y empecipiaron a tocar per tola rexón. En 2005, depués la entrada nel grupu de Dani y Nacho, espublizaron la so segunda maqueta (Gritando en silencio). En 2008 grabaron el so primer discu (Con el viento en la cara), grabáu nos estudios La Viesta d'Avilés. Presentaron esti discu en dellos festivales dientro y fuera d'Asturies.[2]

En payares de 2022, anuncien la so retirada con una xira de despidida al añu siguiente. La xira El año que vivimos intensamente conclúi finalmente'l 11 de payares de 2023, llenando'l WiZink Center de Madrid.

Foi un grupu que sofitó dafechu la oficialidá del asturianu.[3]

Componentes editar

  • Pablo (guitarra y vocalista principal)
  • Gabri (guitarra)
  • Pepo (vocalista principal)
  • Falu (trompeta y harmónica)
  • Mario (baxu)

Otros miembros:

  • Nano (membranófonu y vocalista)
  • Dani (gaita y téunicu de soníu)

Discografía editar

Referencies editar

  1. «Desakato asoleya discu nuevu, qu'inclúi dos cantares n'asturianu» (27 de marzu de 2020). Consultáu'l 20 de payares de 2020.
  2. 2,0 2,1 «Desakato» (castellán). Consultáu'l 20 de payares de 2020.
  3. «DESAKATO en Twitter» (3 d'abril de 2019). Consultáu'l 20 de payares de 2020. «Sofitamos la oficialidá para l'asturianu, el so espardimientu, preservación y respetu como una llingua propia y viva n'Asturies y la so reconocencia como una llingua más nel Estáu ¡Puxa Asturies!»

Enllaces esternos editar