Los diaolou son torres fortificaes de dellos pisos, construyíes de normal en formigón armáu. Atópense sobremanera en Kaiping, na provincia china de Guangdong, según en Enping, Taishan y Xinhui.

Diaolou de Kaiping y villes
Patrimoniu de la HumanidáUNESCO
Diaolou de Rui Shi
Llugar  China
Criterios Cultural: ii, iii, iv
Referencia 1112
Inscripción 2007 (XXXI Sesión)
Área Asia y Oceanía
Cambiar los datos en Wikidata

Los diaolou de Kaiping y los de la contorna figuren dende 2007 na llista de llugares Patrimoniu de la Humanidá de la Unesco.[1]

Kaiping foi siempres llugar de partida d'emigrantes escontra l'estranxeru. Munchos de los miembros de la diáspora china tienen los sos raigaños equí. Por eso, los diaolou presenten un amiestu d'estilos arquiteutónicos, fusión del arte chino col arte occidental.

Historia editar

Los primeres diaolou construyir mientres los entamos de la dinastía Qing, llegando al so apoxéu ente los años 1920 y 1930 cuando había más de trés mil. Caltiénense 1.833 na zona de Kaiping y cerca de 500 en Taishan.

Utilizáronse sobremanera como torres de proteición contra los ataques de bandíos y foraxíos, anque dalgunos d'ellos fueron usaos como viviendes.

Principales diaolou editar

  • Ruishi diaolou: atópase cerca de la ciudá de Jinjiangli, Xianggang. Foi construyíu en 1921 y ye el más altu de toos, con un altor total de nueve pisos. El teyáu ye d'estilu bizantín.
  • Fangshi Denglou: foi construyíu en 1920 y tien un altor de cinco pisos. Conózse-y como la torre de la lluz yá que na so parte cimera tien un enorme reflector qu'actúa como un faru.
  • Bianchouzhu Lou: construyir en 1903 na ciudá de Nanxing. El so altor ye de siete pisos y ta asitiáu frente a un estanque.

Referencies editar

Enllaces esternos editar

Ver tamién editar