Diversitat LGTBI Alacant

Diversitat LGTBI Alacant (o tamién Diversitat LGTBI d'Alicante o Diversitat de les Comarques d'Alacant, en valencianu) ye una ONG alicantina constituyida como asociación ensin ánimu d'arriquecimientu, registada como entidá d'aición social de la Comunidá Valenciana, que se fundó'l 23 d'abril de 2001 por un grupu d'activistes motivaos pola situación de discriminación llegal y marxinación social que sufren les persones homosexuales, bisexuales y transexuales.

Diversitat LGTBI Alacant
asociación LGBTQ+ (es) Traducir y AIDS organization (en) Traducir
Llocalización
País España
Autonomía Comunidá Valenciana
Provincia Provincia de València
Comarques[[d:Special:EntityPage/Q2263209|10px
Conceyu[[València|{{{2}}}
Direición España
Coordenaes 38°21′06″N 0°28′52″W / 38.35179475°N 0.48104082°O / 38.35179475; -0.48104082
Diversitat LGTBI Alacant alcuéntrase n'España
Diversitat LGTBI Alacant
Diversitat LGTBI Alacant
Diversitat LGTBI Alacant (España)
Historia
Fundación5 abril 2001
Organigrama
Presidente Toño Abad (es) Traducir
Forma parte de
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

El principal oxetivu del coleutivu ye la denuncia pública del odiu escontra lesbianes, gais, transexuales y bisexuales, según la prevención, información, coordinación y asesoramientu rellacionaos cola infeición por VIH/Sida y otres temes de salú. Ye tamién conocida pola so esperiencia formando profesoráu pa combatir l'acoso y la violencia escolar homofóbica, bifóbica y transfóbica nes aules,[1] según l'atención a les víctimes de delitos d'odiu, tanto psicolóxica como penal.

La so actividá desenvolver na llucha en contra de la desigualdá y en contra de la discriminación al traviés de la educación, la sensibilización y les aiciones basaes na reivindicación de la igualdá y de la non discriminación. El so trabayu carauterizar pola aición social ciudadana y participativa, denuncia del abusu y de la LGTBfobia y cualquier actu de discriminación per motivu d'orientación sexual o identidá de xéneru.

Diversitat LGTBI Alacant caracterízase amás por ser un movimientu solidariu, que potencia les lluches conxuntes, especialmente aquelles que tienen que ver cola violencia, la esclusión social o cualquier tipu de discriminación, sían o non específiques del coleutivu al que representa. Asina, sofita la llucha de les muyeres pola Igualdá de xéneru y en contra del machismu, la llucha del Pueblu xitanu, y el sofitu a la diversidá cultural pola equiparación de derechos, en contra del racismu o la xenofobia o la llucha en contra de la probeza, la esclusión o la proteición de les persones vulnerables, la infancia y la mocedá.

Según los estatutos de la entidá, l'asociación tien calter provincial, y la so organización interna ye comarcal, con sede en Alicante ciudá.


Referencies editar