El dinosauriu ye un microrrelatu del escritor guatemalianu d'orixe honduranu Augusto Monterroso, publicáu como parte del llibru Obres completes (y otros cuentos) en 1959. Considérase-y unu de los rellatos más curtios n'español,[1] que diz lo siguiente:

El dinosauriu
obra lliteraria
Datos
Autor Augusto Monterroso
Fecha 1959
Xéneru microrrellatu
Llingua de la obra castellanu
Cambiar los datos en Wikidata
Cuando espertó, el dinosauriu inda taba ellí.

Ye un simple enunciáu que constitúi un microrrelatu, probablemente'l más célebre de tolos publicaos por Monterroso a lo llargo de la so carrera. El dinosauriu foi consideráu'l rellatu más curtiu en llingua española hasta la publicación d'otros dos obres mientres el sieglu XXI: una en 2005, L'emigrante, del mexicanu Luis Felipe Lomelí;[2] y otra en 2006, Lluis XIV, del español Juan Pedro Aparicio.

Impautu na cultura popular mexicana editar

Na historia de la política mexicana, el Partíu Revolucionariu Institucional caltener nel poder por más de siete décades; comparábase-y, pola so antigüedá, con un dinosauriu; constantemente'l partíu y los sos miembros apaecen representaos n'artículos, entevistes, analises y caricatures como estos animales,[3] polo que'l microcuento úsase constantemente.[4]

Referencies editar

Bibliografía editar